Niin mikä kone on Derbissä kun useat väittävät että se on minarelli mutta itse olen erimieltä...
Derbin kone
15
4720
Vastaukset
- gwtgwtrg
V6 3.2 turbo... intercooler.. ahdot siin 1,4bar ja kuuluu et tsyyyyyhtsyhyhy
- .............
Rabasa.
- oooo
detukan kone, ihmettelen jos on myös derbin.
- juujoo
oooo kirjoitti:
detukan kone, ihmettelen jos on myös derbin.
yamaha käyttää minarellia, derbi rabasania
- useimmille outo merkki
juujoo kirjoitti:
yamaha käyttää minarellia, derbi rabasania
derbille koneet valmistaa tehdas nimeltä SMC
- tietoisku
useimmille outo merkki kirjoitti:
derbille koneet valmistaa tehdas nimeltä SMC
Se on Rabasa, EI mikään minarelli AM6.
- UIKKIPAPPA
Piaggion mylly Prkl
- upoggh
Rapapaska
- sfdfygujkl
piaggion motti. Deeteessä munarallin kone
- helunapaneesua
Mun derbissä mittä munarallii ooo no perkele ain luullu et se o joku munaralli mut se se oon joku hiivatin halkoklapi
- sakkeriinsirööri
moi oon sakari ja en oo varma että onko mun hm mopossa derbin konetta mutta epäilen ettäs iinä oon halkoklapi
- halkopkappa
Halkoklapia myynnissä peräkärry/760e yhteidenotot '
- runkkari6968
olen homo ja haluun panna mopoa mikä molo olis hyvä mun isolle munalle t sakke
- kynämuna
runkkari6968
sulle sopis varmaa joku scootterin vakio änkän reikä. XD swaggster - Anonyymi
siinä on kait rabasan kone.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san491777Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621147- 511145
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661107Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731029Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182970Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58955Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153952- 92911
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu114888