Niin mikä kone on Derbissä kun useat väittävät että se on minarelli mutta itse olen erimieltä...
Derbin kone
15
4700
Vastaukset
- gwtgwtrg
V6 3.2 turbo... intercooler.. ahdot siin 1,4bar ja kuuluu et tsyyyyyhtsyhyhy
- .............
Rabasa.
- oooo
detukan kone, ihmettelen jos on myös derbin.
- juujoo
oooo kirjoitti:
detukan kone, ihmettelen jos on myös derbin.
yamaha käyttää minarellia, derbi rabasania
- useimmille outo merkki
juujoo kirjoitti:
yamaha käyttää minarellia, derbi rabasania
derbille koneet valmistaa tehdas nimeltä SMC
- tietoisku
useimmille outo merkki kirjoitti:
derbille koneet valmistaa tehdas nimeltä SMC
Se on Rabasa, EI mikään minarelli AM6.
- UIKKIPAPPA
Piaggion mylly Prkl
- upoggh
Rapapaska
- sfdfygujkl
piaggion motti. Deeteessä munarallin kone
- helunapaneesua
Mun derbissä mittä munarallii ooo no perkele ain luullu et se o joku munaralli mut se se oon joku hiivatin halkoklapi
- sakkeriinsirööri
moi oon sakari ja en oo varma että onko mun hm mopossa derbin konetta mutta epäilen ettäs iinä oon halkoklapi
- halkopkappa
Halkoklapia myynnissä peräkärry/760e yhteidenotot '
- runkkari6968
olen homo ja haluun panna mopoa mikä molo olis hyvä mun isolle munalle t sakke
- kynämuna
runkkari6968
sulle sopis varmaa joku scootterin vakio änkän reikä. XD swaggster - Anonyymi
siinä on kait rabasan kone.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780