Niin mikä kone on Derbissä kun useat väittävät että se on minarelli mutta itse olen erimieltä...
Derbin kone
15
4619
Vastaukset
- gwtgwtrg
V6 3.2 turbo... intercooler.. ahdot siin 1,4bar ja kuuluu et tsyyyyyhtsyhyhy
- .............
Rabasa.
- oooo
detukan kone, ihmettelen jos on myös derbin.
- juujoo
oooo kirjoitti:
detukan kone, ihmettelen jos on myös derbin.
yamaha käyttää minarellia, derbi rabasania
- useimmille outo merkki
juujoo kirjoitti:
yamaha käyttää minarellia, derbi rabasania
derbille koneet valmistaa tehdas nimeltä SMC
- tietoisku
useimmille outo merkki kirjoitti:
derbille koneet valmistaa tehdas nimeltä SMC
Se on Rabasa, EI mikään minarelli AM6.
- UIKKIPAPPA
Piaggion mylly Prkl
- upoggh
Rapapaska
- sfdfygujkl
piaggion motti. Deeteessä munarallin kone
- helunapaneesua
Mun derbissä mittä munarallii ooo no perkele ain luullu et se o joku munaralli mut se se oon joku hiivatin halkoklapi
- sakkeriinsirööri
moi oon sakari ja en oo varma että onko mun hm mopossa derbin konetta mutta epäilen ettäs iinä oon halkoklapi
- halkopkappa
Halkoklapia myynnissä peräkärry/760e yhteidenotot '
- runkkari6968
olen homo ja haluun panna mopoa mikä molo olis hyvä mun isolle munalle t sakke
- kynämuna
runkkari6968
sulle sopis varmaa joku scootterin vakio änkän reikä. XD swaggster - Anonyymi
siinä on kait rabasan kone.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4903373Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1602400- 1352212
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71695Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel371685Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2131446Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1811444Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien171317- 91222
- 571146