Niin mikä kone on Derbissä kun useat väittävät että se on minarelli mutta itse olen erimieltä...
Derbin kone
15
4538
Vastaukset
- gwtgwtrg
V6 3.2 turbo... intercooler.. ahdot siin 1,4bar ja kuuluu et tsyyyyyhtsyhyhy
- .............
Rabasa.
- oooo
detukan kone, ihmettelen jos on myös derbin.
- juujoo
oooo kirjoitti:
detukan kone, ihmettelen jos on myös derbin.
yamaha käyttää minarellia, derbi rabasania
- useimmille outo merkki
juujoo kirjoitti:
yamaha käyttää minarellia, derbi rabasania
derbille koneet valmistaa tehdas nimeltä SMC
- tietoisku
useimmille outo merkki kirjoitti:
derbille koneet valmistaa tehdas nimeltä SMC
Se on Rabasa, EI mikään minarelli AM6.
- UIKKIPAPPA
Piaggion mylly Prkl
- upoggh
Rapapaska
- sfdfygujkl
piaggion motti. Deeteessä munarallin kone
- helunapaneesua
Mun derbissä mittä munarallii ooo no perkele ain luullu et se o joku munaralli mut se se oon joku hiivatin halkoklapi
- sakkeriinsirööri
moi oon sakari ja en oo varma että onko mun hm mopossa derbin konetta mutta epäilen ettäs iinä oon halkoklapi
- halkopkappa
Halkoklapia myynnissä peräkärry/760e yhteidenotot '
- runkkari6968
olen homo ja haluun panna mopoa mikä molo olis hyvä mun isolle munalle t sakke
- kynämuna
runkkari6968
sulle sopis varmaa joku scootterin vakio änkän reikä. XD swaggster - Anonyymi
siinä on kait rabasan kone.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023