mulla on ongelma...! haluaisin ehdottomasti pikkusiskoni kaasokseni... mutta haluaisin myös kaksi erittäin hyvää ystävääni... mitä teen?! voiko suomessa amerikan malliin olla 3 kaasoa tai paremminkin morsius"neitoa"...?
Vastaukset 7
- Rouva
Kyllä voi, serkullani oli myös kolme
- Zandia
Kiitos tiedosta... yksi asia vähemmän, jota miettiä...!
- Sari
Kaveri pisti paremmaksi, hänellä oli 4 kaasoa...
- Pupu
Minäkin haluaisin ainakin kolme kaasoa. 2 parasta ystävääni ja isosiskoni. Ja yksi tulee sitten kirkossa seisomaan sinne eteen ja ottaa hääkimppuni jne. En viitsi kolmea naista seisottaa siellä edessä sitten vielä bestman :) Toki voi tulla sota, että kuka sinne eteen tulee...huhhuh. On tää niin vaikeaa :)
- Zandia
Pupu kirjoitti:
Minäkin haluaisin ainakin kolme kaasoa. 2 parasta ystävääni ja isosiskoni. Ja yksi tulee sitten kirkossa seisomaan sinne eteen ja ottaa hääkimppuni jne. En viitsi kolmea naista seisottaa siellä edessä sitten vielä bestman :) Toki voi tulla sota, että kuka sinne eteen tulee...huhhuh. On tää niin vaikeaa :)
Minä taas haluaisin juuri ne kaikki kolme eteen kanssani... se tässä juuri oli ongelmani, että voinko pyytää heitä kaikkia eteen...?
- MPee
Zandia kirjoitti:
Minä taas haluaisin juuri ne kaikki kolme eteen kanssani... se tässä juuri oli ongelmani, että voinko pyytää heitä kaikkia eteen...?
Tottakai voit pyytää, ei sille mitään esteitä ole. :o) Kukin tyylillään!
- Zandia
Kiitti kaikille kommenteista!! Teistä oli paljon apua... ja onpahan nyt ainakin yksi asia vähemmän mietittävänä... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3941056Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3231014- 102895
- 82797
- 78772
- 82736
- 37666
- 50665
- 45651
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39650