OOn jo kauan haaveillu marsusta ja aion tänä kesänä sen ostaa. Mut osa perheen jäsenistä on allergisia kissoille ja koirille et onko ne myös marsuille???
Voisko oireita jotenkin välttää? Kertokaa jos on tietoa tai kokemuksia. Kiitos! ;)
Marsu allergiaa?
4
253
Vastaukset
- örkki
Muistathan hankkia heti vähitnään kaksi marsua.
- avonias
Marsu on aika allergisoiva jyrsijä ja vaikka ei olisi itse marsulle allerginen voi hyvinkin olla heinille (pakollinen marsuilla kokoajan) ja/tai kuivikkeille allerginen.
Kannattaa ennen marsun hankkimista käydä ihan testeissä, jotta ei sitten ota marsua ja kohta joutuu siitä luopumaan.
Mutta, mutta joitain allergioitahan on pystytty hoitamaan siedätyshoidolla, joka totuttaa allergian aiheuttajaan. Mutta kenellä se sitten tehoaa ja kenellä ei..
Kannattaa siis ennen marsun hankkimista käydä ihan allergiatesteissä, jotta ei sitten ota marsua ja kohta joudu siitä luopumaan. - Moonu
Moi!
Minulla oli sama ongelma silloin joskus nyt minulla on kaksi marsua.Veljeni on allerginen kaikille karvaisille eläimille mutta otimme marsun ja allergia oireita ei ole tullut tähän asti. - Kiitos!
Kiitos hyvistä vastauksista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774