Xbox naarmutti levyn!

The_Poor

Elikkäs otin cod4 kopasta ja katsoin naarmut, ei yhtään mitään. sitten vedin tuon viimeisen tason ja halusin vielä läpäistä jonkun tason. otin siis chapter 3. ja ensimmäinen taso. sitten tulee se lataus palkki ja pysähtyy kokonaan. xbox tiedottaa: disc is unreadable. clean disc with soft paper (tai jotain). otan pelin pois boxista, JA KAPPAS! Levyn ympäri on tullut siisti, kuin harpilla tehty naarmu. Eli se taso ei siis enää toimi (en ole kokeillut muita) joten saako jotenkin korvattua tuon, koska luulen että olen saanut xboxin, joka naarmuttaa levyjä, kuten joskus täältä kuulin. Harmittaa todella vietävästi ja peli maksoi 74.90, ja Xbox 360 naarmuttaa sen, en minä! Olen kohdellut levyjäni hyvin ja aikaisemmin noin ei ole siis käynytkään. Kertokaapa siis onko mitään mahdollisuuksia saada uusi peli/xbox.. takuuta en saanut xboxista.

21

3296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo, eli soita asiakaspalveluun niin saatat saada uuden pelin, todennäköisesti boxi on heilahtanu yms. että se on naarmuuntunu. mutta soita siis ja kysele sieltä =)

      • The_Poor

        saako sitä sitten uuden pelin jos onkin heilahtanut?? kovin ei tainnut "heilua" joten onko sulla käyny samanlailla?.. tai itseasiassa siihen tippui kaappini ovi kun kovin huonosti oli kiinni..

        kai se siitä johtui..


      • The_Poor kirjoitti:

        saako sitä sitten uuden pelin jos onkin heilahtanut?? kovin ei tainnut "heilua" joten onko sulla käyny samanlailla?.. tai itseasiassa siihen tippui kaappini ovi kun kovin huonosti oli kiinni..

        kai se siitä johtui..

        Ainakin microsoftin pelit saa takaisin. en tuosta tiedä.. mutta kysyminen ei maksa mitään


      • chitzx
        BlackGuard kirjoitti:

        Ainakin microsoftin pelit saa takaisin. en tuosta tiedä.. mutta kysyminen ei maksa mitään

        Nostinpa ajattelematta vähän boxia ja komea ääni kuului ^^ sinne meni se 70e fable... just eilen sain... vois sinne koittaa soittaa


    • veribigbos(ei kirj.)

      Kaverille käynyt GTA IV:llä ja jollai japsipelillä samalla lailla, siel o joku osa mikä osuu siihen levyyn jos boxi heilahtaa tai tärähtää liikaa.

      • Box86

        8kk vanha boxini ihan helkutin kovassa käytössä
        on rikkonut yhden levyn. NHL08. Olen tosin ostanut jo uuden pelin mutta ei ollut kivaa maksaa 60e uudestaan. Muuten boxi pelannut hyvin.


      • ölöl
        Box86 kirjoitti:

        8kk vanha boxini ihan helkutin kovassa käytössä
        on rikkonut yhden levyn. NHL08. Olen tosin ostanut jo uuden pelin mutta ei ollut kivaa maksaa 60e uudestaan. Muuten boxi pelannut hyvin.

        "muuten toiminut hyvin" "vain yhden pelin rikkonut" :D vai että tuommosta se boxin omistajan elämä on. hahahahah on se paska rakkine


    • .Eazy-E.

      Just soitin asiakaspalveluun ja siellä sanottiin viron suomella ettei ne korvaa ku microsoftin omat pelit. Oma konsoli on naarmuttanut siihen ulkokehälle kahteen peliin (Gta4 ja fallou3, "just ne paskimmat") siistit naarmut. Laitoin myös pelivalmistaja Bethesdalle kysymyksen, että saisko niiltä uuden lätyn, tuskin. Vielä eivät ole ehtineet vastata.

      -> Älkää hyvät ihmiset liikuttako xbox360:a käynnin aikana saati sitten laittako sitä mihinkään autoon!

      • Mass effect

        Peliä tuli pelattua tuntitolkulla niin teki uran levyyn, eli ei ollut kyse liikuttamisesta. Kaverillakin kävi köpelösti GTA nelosen kanssa pitkässä pelisessiossa, päästi hiukan ääntä kone ja siihen loppui pelaaminen sillä levyllä... Oma kone vanhaa mallia, kaverilla uusin eli periytyvä vika ;)


    • EJL

      80 000 viallisen xbox 360:n omistajasta, siis suomessa näin monta, luku ilmoitettu oikein xbox takuuhuollon sivuilla, pitäisi löytyä joku, ketä ymmärtäisi lakijutuista yms, tekisi kyseisen kanteen ja 100-200 ihmistä ketkä sen allekirjoittaisi, silloin myöskin koko vitun farssi, mitä microsoft pyörittää, varmaan Suomessa loppusi. Ei tarvitsisi enää yksityisen kuluttajan, kuluttaa kallista vaapaa aikaansa siihen, että täytyy todistella asioita, soittaa erinäisiin paikkoihin, lähettää sähköpostia ja tapella erinäisten tahojen kanssa ym. ym, koneen vioista ja sen vioittamista peleistä. Itse ainakin ajattelisin, että asia olisi tällöin pelkkä "låpihuutojuttu" jossakin oikeudessa?? Kaikki tahot tähän mennessä, kun olen tämän asian kanssa tapellut, ovat pakoilleet vastuutaan. Se on mielestäni selvää, että tietyt xbox 360 mallit, tai asemat, naarmuttavat levyt lukukelvottimiksi ihan omalla käymisellään, vaikka microsoft tämän asian kieltääkin, koska heidän tekemissä testeissä näin ei ole tapahtunut, siis HEIDÄN tekemissä, onko puolueellinen testi onko? Siitä voi jokainen tehdä omat johtopäätökset. Mikä on sellainen rajapyykki, että tuon kokoinen yritys myöntää virheensä ja suostuu korvaamaan kaikki, siis kaikki, aiheutuneet kulut, tuskinpa koskaan, jos jo pelkästään "Suomeen huonosti viimeisteltyjä konsoleita on myyty 80000"? Onko 1 000 000 naarmuttavaa konsolia vasta tarpeeksi? Itsellä konsoli huolettu jo kertaalleen, naarmuttamis vika uusiutui taas äskettäin ja samalla uusiutui vitutuskäyrän nouseminen paradoksaalisisiin sfääreihin. Turha soitto takuuhuoltoon ja TAAS hoonoosti Suomea puhuvan naisen kanssa sai tapella 20 minuuttia ilman tulosta. Minaa eij jymmara, UPS tule hakeman. Sina olet heiluttant konetta. Mitä ViTTUA? minun selitykseni hänelle oli, että vaadin uuden konsolin rikkinäisen tilalle, koska kyse täytyy olla heidän erittäin epäpätevästä henkilökunnasta tehtaalla, jossa koneita huolletaan, koska he lähettivät minulle takaisin "korjaamansa" koneen, missä sama vika uusiutui, tai sitten konsolia ei vaan pysty korjaamaan, joka tapauksessa epäluottamus heidän toimintaansa kohtaan oli mielestäni oikeutettua. Eikä itselläni ainakaan ole oikeasti tapana ravistella konetta kuin marakassia samalla kun se käy, tai tanssia lambadaa sen kanssa. Playstion 2 vanhana omistajana muutenkin olen ihmetellyt näitä heilutus asioita, joita on netti pullollaan, sitä PS2 kun voi ottaa vaikka virtajohdosta kiinni ja heiluttaa kuin lassoa, kun se käy ja levyt säilyvät silti ehjänä. On myös tehty sellainen ihmeellinen keksintö, kuin kannettava cd-soitin puskurimuistilla, jota jopa pystyy lenkkeillessä käyttämään, siinä vasta tärinää tuleekin, eikä se ole vasta kuin joku 20-30 vuotta saatavilla ollut keksintö, itsellä ei niissä vehkeissä ainakaan ikinä naarmuuntunut mikään levy. On se microsoftin huipputeknologia on kylla sitten mahtavaa. Löin sitten luurin Tatjanalle korvaan monipuolisen kiroilun ja vittuilun saatossa, muutamat englanniksikin, että meni varmasti jakeluun. Okei, ei hänen vikansa, mutta itsepähän on duuninsa valinnu. Sen jälkeen soitto kuluttajavirastoon, selitys kaikista vioista, tai eihän xboxissa ole vikoja, vain ominaisuuksia. Virastosta ohjeistettiin tekemään "VALITUS YRITYKSELLE TAVARAN VIRHEESTÄ" koneen jälleenmyyjälle, löytyy valmis kaavake netistä. Tein sen ja lampsin kone kourassa liikkeeseen mistä sen olin ostanut. Myyjä katsoi kannossa ollutta konetta kuin ongelmajätettä, johon ei haluaisi koskea ja kauheat selitykset päälle, että micrsoft on ohjeistanut sitä sun tätä ja TAAS MITÄ VITTUA? Onko se nyt sitten niin että microsoftin ohjeistukset on jossain välissä ajanut Suomen lakien edelle? Myyjä pakkotilanteessa otti koneen takaisin ja lupasi hoitaa asian. 4 viikkoa kului, soitin liikkeeseen(2 viikossa pitää hoitua viraston mukaan), että miten asia etenee. Apina siellä ei ollut pannut tikkua ristiin, tai sanoi hän, että ei ollut maahatuojalta saanut jotain henkilöä kiinni, jatkuu--->

      • EJL


      • Ei naarmuja meillä
        EJL kirjoitti:

        Jaa tekstiä kappaleisiin yms. jotta sen jaksaisi lukea.

        Mutta onkohan sitten boxin asennolla vaikutusta tai DVD-aseman merkillä ja mallillla? Minulla Lite-On ja boksi pystyssä huteralla pirtinkaluston pöydällä. Ei ole ollut ongelmia, mutta täytyypä siirtää varmuuden vuoksi kunnon pöydälle.


      • ei ole kiva juttu
        EJL kirjoitti:

        Tää on taas tälläne kiva juttu ku mun xboxi on tehny sellasen ison ympyrän muotosen naarmun mun uuteen cod Modern Warfare 2seen ja sitä ei voi enää pelata. Enkä ole boxia likkutellu. Samanlaisia jälkiä tehny vissii kolme kertaa GH world touriin ja ollaa saatu aina kaupast uudet pelit tilal ja boxinki ne väitti vaihtanee mut samanlaisia jälkiä se vieläkin tekee.


      • ei ole kiva juttu
        ei ole kiva juttu kirjoitti:

        Tää on taas tälläne kiva juttu ku mun xboxi on tehny sellasen ison ympyrän muotosen naarmun mun uuteen cod Modern Warfare 2seen ja sitä ei voi enää pelata. Enkä ole boxia likkutellu. Samanlaisia jälkiä tehny vissii kolme kertaa GH world touriin ja ollaa saatu aina kaupast uudet pelit tilal ja boxinki ne väitti vaihtanee mut samanlaisia jälkiä se vieläkin tekee.

        niin että onko muillaki ollu tollasii ongelmii?


      • kiitos microsoft
        ei ole kiva juttu kirjoitti:

        niin että onko muillaki ollu tollasii ongelmii?

        xbox = ongelma.


      • Mound
        ei ole kiva juttu kirjoitti:

        niin että onko muillaki ollu tollasii ongelmii?

        itsellä sama peli, eli tämä uusin codi ja naarmuille meni vaikken siirrellyt tai heilutellut. Veitkö boxin ja pelin samalla kertaa kauppaan?
        Ja saitko siis ilmaiseksi uuden pelin/boxin tilalle ?


      • Mangust_i
        Mound kirjoitti:

        itsellä sama peli, eli tämä uusin codi ja naarmuille meni vaikken siirrellyt tai heilutellut. Veitkö boxin ja pelin samalla kertaa kauppaan?
        Ja saitko siis ilmaiseksi uuden pelin/boxin tilalle ?

        Mulla xbox 360 teki ympyräisen naarmun fifa 10. enkä kyl liikutellu sitä. soitin giganttii josta käskettii soittaa xboxille josta käskettii soittaa electronic artsille. Siel kysy koska olin ostanu fifan. ostin 2 viikkoo sit. ja sano että lähetä kuitteineen meille ni antaa uuden ilmaseks!


      • Mangust_i
        Mangust_i kirjoitti:

        Mulla xbox 360 teki ympyräisen naarmun fifa 10. enkä kyl liikutellu sitä. soitin giganttii josta käskettii soittaa xboxille josta käskettii soittaa electronic artsille. Siel kysy koska olin ostanu fifan. ostin 2 viikkoo sit. ja sano että lähetä kuitteineen meille ni antaa uuden ilmaseks!

        ja ilmeisesti kannattas pitää kyl vaakatasossa tota vehjettä


      • Mangust_i
        Mangust_i kirjoitti:

        Mulla xbox 360 teki ympyräisen naarmun fifa 10. enkä kyl liikutellu sitä. soitin giganttii josta käskettii soittaa xboxille josta käskettii soittaa electronic artsille. Siel kysy koska olin ostanu fifan. ostin 2 viikkoo sit. ja sano että lähetä kuitteineen meille ni antaa uuden ilmaseks!

        http://www.suomi.ea.com/pages/3016/


      • Vitunhomo
        kiitos microsoft kirjoitti:

        xbox = ongelma.

        Sää siinä olet ongelma saatana.


    • Xboxpelaaja

      Oisko kenelläkään ohjeita miten saada se naarmu pois levystä jollain tavalla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe