Tarkastakaa mistä hankitte

Epäilyttää...

Mukavaa !!! Löysimme mielestämme etsimämme Tanskandogin maanantaina. Sovimme kasvattajan kanssa samalla viikolla tapaamisen lauantaille heti, kun olime saaneet hoitosopimuksesta sovittu. Perjantaina päivää ennen noutoa tuli tylysti tekstiviesti "olen löytänyt koiralle kodin. Olen pahoillani. Hyvää kesää" ??? Luulin tietty, että lähetti minulle vahingossa jonkun muun viestin ja yritin soittaa monesti turhaan. Laiton tekstiviesti päivällä johon vastauksena myöhemmin illalla tuli lyhyt vastaus tylysti "KYLLÄ" Olisimme olleet neljäs koti kolmevuotiaalle doggi urokselle. Ensi puhelussa maanantaina oli toki jo yllätys sama meininki. Oli kuulemma jo luvattu koira perheeseen, mutta seuraavana päivänä tulikin vastaus etteivät huolineetkaan ??? Minulla on ollut aikaisemminkin Tanskandoggi ja ostettu Helsinkiläisestä "keskustan kerrostalo kennelistä" kuten oli tämä kyseinenkin. Joka kerta huonot fiilikset. Taisi rouva saada koirasta 50 eur. joltakin enemmän...
Mielipiteeni siis on. Älkää oostako ja siis rahoittako näitä siemenlinko kenneleitä jotka myyvät koiria moneen kertaan sen mukaan kun hinta muuttuu. Koirien parhaaksi. Tämäkin yhteystieto oli Tanskandoggi rescue sivuilta joka välittää hyvässä hengessä yhteystietoja, mutta sitten tämmöisiä on pilaamassa hyvää toimintaa...

8

2599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoen

      kyseinen kasvattaja ei ole reilu!!! Asioista pitää osata puhua avoimen asiallisesti. Teitä kohdeltiin kuin rukkasta!! Ikävää!!

    • tämä sama...

      Kasvattaako tämä kyseinen kasvattaja sinisiä ja mustia?

      • Epäillyttää...

        Hänellä oli ainakin nyt kaikki kolme mustia. Ymmärsin jotta on kasvattanut myös sinisiä.


    • ...

      Vaikka nimi tuli tässä esiin, niin muistakaa, että he tekevät kuitenkin parasta mahdollista työtä ja pyrkivät etsimään isoille koirille parhaan mahdollisen uden kodin.

      Jos kodin päättää sitten se kasvattaja tai kodista luopuja (ja epämääräisin perustein) niin älkää syyttäkö tätä apujärjestöä!!

      • Hmmm....

        Kuten viestissä kerroin Doggi rescue tekee hyvää ja hienoa työtä, mutta heidän asiakkaansa...
        TÄMÄHÄN EI SIIS OLE DOGGI RESCUEN VIKA VAAN KÄYTTÄJIEN.
        Itse löysin dogin ja hienolta pariskunalta. Eivät esittäneet tietävänsä kaiken vaan OPASTIVAT JA SELVITTIVÄT HIENOSTI JA KÄYTÄNNÖLLISESTI MINNE PENTU LÄHTEE. Heille vielä oikein paljon kiitoksia. Koiran hankkijat, ei vain koiran myyjän vaan myös ostajan on syytä katsoa millainen niin sanottu "AMMATTILAINEN" koiraa myy... ei ne tehtaat lopu muuta kuin lopettamalla. Niin kauan kuin pentuja heiltä ostettaan niin kauan niitä tehtaillaan. Kun ne pennut ei mene kaupaksi tulee hinnalle alentamisen tarve ja homma ei kannata joten luopuvat.


      • KAtih-87-
        Hmmm.... kirjoitti:

        Kuten viestissä kerroin Doggi rescue tekee hyvää ja hienoa työtä, mutta heidän asiakkaansa...
        TÄMÄHÄN EI SIIS OLE DOGGI RESCUEN VIKA VAAN KÄYTTÄJIEN.
        Itse löysin dogin ja hienolta pariskunalta. Eivät esittäneet tietävänsä kaiken vaan OPASTIVAT JA SELVITTIVÄT HIENOSTI JA KÄYTÄNNÖLLISESTI MINNE PENTU LÄHTEE. Heille vielä oikein paljon kiitoksia. Koiran hankkijat, ei vain koiran myyjän vaan myös ostajan on syytä katsoa millainen niin sanottu "AMMATTILAINEN" koiraa myy... ei ne tehtaat lopu muuta kuin lopettamalla. Niin kauan kuin pentuja heiltä ostettaan niin kauan niitä tehtaillaan. Kun ne pennut ei mene kaupaksi tulee hinnalle alentamisen tarve ja homma ei kannata joten luopuvat.

        Aika jännä että on vara kennelkasvattajalla olla töykeä?
        Ihmetelen suuresti!!


    • saomiguel

      Aika jyrkkää tekstiä.
      Tuo on sinun mielipiteesi, mutta mikähän selitys olisi kasvattajalla itsellään.. ehkä hän vaan löysi mielestään paremman kodin koiralle.
      Miksi aina pitää alkaa selittää höpöhöpö juttuja jos ei tiedä välttämättä ihan itsekkään miten asioiden oikea laita on...

      • epäillyttää

        Hmmm... jos ei ole nähnyt tai muuten ollut suuremmin keskustelussa kasvattajan kanssa ja on vain sovittu tapaaminen pienen keskustelun pohjalta niin...
        Kasvattajalla kuulemma on niitä "selityksiä" kyllä aijemminkin riittänyt =) vai oliko tämä kasvattajan oma vastaus =) koiratehtailijoita tuntuu olevan rotuun ja eläimeen katsomatta ja ei ole näköjään parinkymmennenvuoden aikana homma kuin pahentunut. Toki on lemmikin ottamisen moraalikin laskenut... itselläni ollut useita koiria ja nytkin kaksi jotka ovat minulla kotona seurakseni ja minä heidän. En käytä koiria näyttelyssä omaksi huvikseni haen egoni muista asioista. Lemmikki ei korvaa niitä asioita esim. näyttelemisellä jotka on itseltä jäänyt saavuttamatta esim. muotovaljon tavoittelu, jos ei itsestä tullut kaunista mallia niin ei se lemmikiä joka torikokoukseen raahaamalla muuksi muutu ja sama koskee niitä omia lapsia. Antakaa siis lemmikeille perkele OIKEA KOTI


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe