vinkkejä??

puolaan matkaaja

Onko kukaan käynyt kaupungissa nimeltä Dunajki tai sen lähistöllä? Onko lähistöllä hyviä ravintoloita tai muita nähtävyyksiä olen netistä etsinyt ja löytänyt stutthoffin keskitysleirin, lisäksi kuulemma näkemisen arvoisen Gdanskin vanhan kaupungin ja Sopotin kaupungin hiekkarannat meillä on mukana pieniä lapsia joten vähän senkin mukaisesti mutta jos joku siellä on käynyt niin olisi mukavaa jos viitsisitte antaa vinkkejä!! :)

5

1476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaszuby

Dunajki on pikkukylä, ei mikään kaupunki. Koko kunnassa (Dziemiany kylineen) asuu kaikkiaan alle 2 tuhatta ihmistä, siinä kylässä on ehkä pari-kolme taloa - joitakin peltoja ja kävelymatkan päässä jotain metsiä. Eli siis pieni varoitus, oletko varaamassa jotain aivan muuta kuin itse olisit halunnut?!

Ylipääten Kaszuby seutu on tosi kaunis, tunnen muutamia mukavia paikkoja siellä, mutta... Esim. lähin näkemisen arvoinen järvi (Wdzydze) on tuosta Dunajkista noin 12 km matkan päässä, lähin kaupunki (Koscierzyna) yli 20:n.

Dunajki - linkkejä on netissä suht. paljon, luulen kuitenkin, että tuon "holiday appartmentsin" omistaja osaa vain erittäin hyvin käyttää (salittuja) mainoskonstteja ja epäilen, että samaan hintaan voisit saada jotakin kivaa paljon paremmastakin ympäristöstä.

Gdansk on ehdottomasti näkemisen arvoinen paikka, samoin Itämeren rannikko, Malborkin ritarilinna jne, jne. Sieltä Dunajki - kylästä ette vain pääse millään julkisella kulkuneuvolla minnekään. No, ehkä jos matkustatte omalla- tai vuokra-autolla...

Jos ette ole vielä varaustanne tehneet, voisin ehkä ehdottaa jotakin muuta, paikat ovat minulle jkv. tuttuja (olen Puolasta kotoisin).

• Kaszuby

• puolaan matkaaja
        Kaszuby kirjoitti:

Kaiken lisäksi löysin vielä toisen samannimisen Dunajki kylän, sen vieressä on pieni mutta mukava Plociczno - järvi ja lähin kauppala on Kaliska (sen matkailuesite puolaksi http://www.kaliska.pl/download/informator_turystyczny_2008.pdf ), tämä paikka näyttäisikin vähän paremmalta. Kaliskassa on myös rautatiepysäkki. Kartan mukaan alueella on paljon metsiä http://www.wikimapia.org/#lat=53.9369909&lon=18.206234&z=14&l=0&m=m&v=2 - no, ehkä viihdytte hyvin, mukavaa kesää!

juu... kiitos vinkeistä... tuo josta myöhemmin puhuit on paikka johon me olemme menossa. Kiitos myös linkeistä, en ehtinyt kyllä vielä kokeilla mutta varmasti ovat hyviä. Matkan olemme jo varanneet ja olemme siihen mitä siitä meille on kerrottu hyvin tytyväisiä. Menemme laivoilla joten autot ovat mukana, eli pääsemme siis vähän pidemmällekin :) hyvää kesää myös sinulle!

• puolaan matkaaja

eli matka lähestyy joten tarvitsisin lisää vinkkejä.... meillä on autot joten pääsemme myös läheisiin kaupunkeihin kuten gdansk jos sieltä jotain löytyisi meille tekemiseksi niin olisi kiva jos jollain olis jotian paikkoja yms.... joihin olis mukavaa pienten lasten kanssa mennä. KIITOS JO ETUKÄTEEN KAIKILLE JOTKA VAIVAUTUVAT LUKEMAAN JA VASTAAMAAN!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6138
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5607
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2649
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2066
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1768
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      124
      1717
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1613
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      998
    Aihe