-----------
sappisaippuan käyttöohje??
1
712
Vastaukset
- Tässä muutama
Malliksi:
Sonett Sappisaippua
Vedin "copy-pastella"
- Jos on kiinteä sappisaippuapala
Tee siitä semmonen liuos...kuumaa vettä ja pala saippuaa,pulloon ja hyrskyttele kunnes saippua on liuennut.
Itse pidän pientä pesulappua sappisaippuan alla ja siitä siis pidän kiinni myös saippuaa käyttäessä!!
- Se saippua kannattaa vuolla murusiksi, niin liukenee nopeammin. 1 tl niitä saippuan murusia ja 2 dl kuumaa vettä. Jos liuoksesta tulee liian paksua suihkupullolle, lisää vettä. Voi sen laittaa vaikka vanhaan shampoo pulloon, jos ei halua suihkupulloa käyttää. Eikä sitten ole niin tarkkaa sen liuoksen vahvuuden kanssa.
- tai poraa reikä ja laita tikku läpi niin pysyy kädessä paremmin
- osta nestemäistä sappisaippuaa
- Millaisella suhteella olette laimentaneet nestemäisen sappisaippuan suihkepulloon?
- Itse laimensin ehkä liikaa, kun vettä meni enemmän kuin saippuaa itseään ja tahranpoistoteho ei ole paras mahdollinen.
- Eli pitäiskö saippuaa olla enemmän kuin vettä? vai fifty-fifty?
- Mie laimennan nestemäisen sappisaippuan veden kans puolet ja puolet-meiningillä suihkepulloon. Helppo ruiskutella menemään!
- No, minä olen tehnyt ihan silleen, että suihkupullo täyteen vettä, mitä sinne nyt menee, ehkä sen puolisen litraa tai litra ja sinne olen lorauttanut sellaisen 1-3 ruokalusikallista sappisaippuaa. Ihan hyvin sillä on tahrat lähteneet kun suihkutan sitä aika reilusti siihen tahralle
- mä en ole laimentanut suihkupulloon vaan toiseen tyhjään sappisaippuapulloon (mun mielestä on kiva siitä truutta-nokasta truutata tahralle). laitan ekana sitä saippuaa siihen etiketin alareunaan asti ja sitten vettä pullon täyteen.
siitä roiskin menemään ja pikkasen vielä hankaan hammasharjalla, ja on tehokasta.
minullon siis ihan spesiaali-hammasharja vaippapyykkiä varten, että en pese hampaita samalla harjalla. 8O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216535Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552261- 1471847
- 821224
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971022- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.78907Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 31827
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon146751