5€/viikko

näinnn

Musta toi on ihan sopiva viikkoraha mulle, vaikka ainahan sitä enemmän toivois. Muilla sama viikkoraha? Kaverit saa jotain 100e/kuukaudes, mut ne onki hemmoteltui kakaroit eikä ees mun kamui oikein :D

18

3679

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyoukimaru

      ja se on aivan tarpeeksi. En edes mielestäni tarvitse enemmän.

      • poika92

        Ootteko ottanu huomioon, että jotkut saa sen takia jotain yli 100 euroa/kk koska ne joutuu maksamaan vaatteet ja kaikki itse(esim minä).


      • NoobMaster
        poika92 kirjoitti:

        Ootteko ottanu huomioon, että jotkut saa sen takia jotain yli 100 euroa/kk koska ne joutuu maksamaan vaatteet ja kaikki itse(esim minä).

        Mun pitää maksaa, vaatteet, puhelin, maksaksut ja kaikki huvit sun muut ihan ite. ENKÄ saa euroakaan kuukaudessa!!! on se kivaa kun pitää jakaa ilmais lehtii jotta pystyy maksaa laskut, niistä sitten jääkin kuukaudes käteen joku 5€...


    • sdf,dsfds

      5 euroo viikos? okei

    • ggdk42

      meil vähä keskitasoo varakkaampi perhe, mut silti en saa mitää ja noi ostaa ittelleen kaikkee hienoo ;/

    • riittäää

      Mulla rahaa tulee 5€/viikko. En tee mitään sen eteen, mutta kyllä se mulla riittää. En tarvi mitään ostettavaa, samat vaatteet mulla aina, sitten ostan lisää kun vanhat kuluu puhki [en taida olla tyyliguru :)]. Joskus harvoin ostan karkkipussin ja limsapullon. Ainoot juoksevat menot mitä mulla vois kuvitella, sähkö-, vesi-, ruoka-kulut, mut kun asun kotona ni ei tarvi sellasist viel huolehtii. 16-vuotias poika olen.

      • tyttö17....

        No periaatteessa vkrahani taitaa olla 2e :D jäänyt joltain vuodelta kivi ja keppi, että meillä on lista jonne merkitään ne ja porukat maksaa ehkä parin vuoden välein :D mut käytännössä saan rahaa kun pyydän: välillä aina leffaan, syömään ja vaatteisiin. Siinä ne mun menot lähinnä onkin. Vaatteisiin nyt kuluu aika paljon, mut..


    • Gegetys

      Jos vanhemmat eivät osta vaatteita, laitteita, tarvikkeita sun muuta krääsää niin kyllä sitä rahaa voi saada enemmänkin.

      Jos taas vanhemmat ostavat mitä tarvitset, niin eipä siinä niin paljon omaa rahaa tarvita.

      Lisäksi tietenkin ikä vaikuttaa
      Itse sain
      12-14v 2€ vk
      15-17v 5€ vk
      18- 20€ vk

    • sindly

      ite en saa yhtää rahaa viikossa. uusia vaatteita saan vain kinumalla. tai jotain muuta mitä tahdon. vanhempani ovat eronneet, äitini on pihi ja isältä harvemmin pyydän rahaa, koska hän maksaa jo elatusmaksua minusta ja veljestäni äidillekkin... omantunnontuskat

    • sad..happy,,,sad..

      Myönnän että mut on hemmoteltu pilalle.
      Itse saan 90 e/vko ja se on pahaksi mulle.
      Ekan kerran kun sain 30e/vko olin niin onnesta sekasin enkä millään halunnu tuhlaa sitä, mutta nyt käyn töissä (1200e/kk) ja saan todellakin huimat 90e/vko se tuntuu aivan liian pieneltä ja nykyään shoppailen joka ikisen vaatekappaleen GUESSilta, Pumalta, Lacostelta, Dieseliltä yms..Toivon välillä että en olisi koskaan saanut niin paljoa viikkorahaa ja menen vasta amikseen, ja mulla on vaatteet ja laukut kuin miljoonaperijättäreltä.

    • Nimetön

      Oon 15V ja saan saman verran (tosin kuukausirahana), paitsi kesällä, jolloin saan 2E per tunti pihalla töissä (sillälailla saa aika hyvin). Se on kyllä aivan riittävä raha, joooo, jos ei piä ostaa omia peruselintarvikkeita. Mullaki kyllä riittäis mutta kun oon vähä liian agressiivinen ja jou'un aina jottai korvaamaan!

    • OMG!

      Juu niin mäki saisin 5 e jos siivoon jne..mut just puhin iskän kaa että 10 e viikko niin olisi kuukaudessa jo 40 euroa nii se riittäisi mulle 2 kuukaudessa 80 olisi paljon sillä shoppailemaan vois lähteä Xd

    • ....

      mistä näitä köyhiä oikein tulee?

    • äXDee

      Oon 13 ja sama summa mut vaan sillee et tulee kaikki kuussa (20e/kk) Ja maksan kaikki vaatteet,meikit,huvit,herkut ite.

    • rahamies

      Saan 200€ / kk. :-)

      • aösdbga

        200e kuukaudes siinä on laskettu palkka mitä saan vapaatalkkarin töistä ja ilmaislehtien jaosta :p ite maksan kaikki puhelinlaskut vaatteet ruoan


      • Emoi
        aösdbga kirjoitti:

        200e kuukaudes siinä on laskettu palkka mitä saan vapaatalkkarin töistä ja ilmaislehtien jaosta :p ite maksan kaikki puhelinlaskut vaatteet ruoan

        Teen kotona töitä ja vanhemmat antaa sen rahan.
        20-25 € Laitan säästöön,meen ylä-asteelle niin kerään rahaa ni voin ostaa kaikkee,vaatteit,meikkejä YMS :D


      • lildogidog
        Emoi kirjoitti:

        Teen kotona töitä ja vanhemmat antaa sen rahan.
        20-25 € Laitan säästöön,meen ylä-asteelle niin kerään rahaa ni voin ostaa kaikkee,vaatteit,meikkejä YMS :D

        mä saan rahaa about 50ekk joskus 20 joskus 200:DD sitä tulee sen mukaa mitä äitillä on varaa antaa ja mitä mulla on jäljellä ja mitä tarviin
        aika hyvin sillai ku meen äiti on opiskelia yksinhuoltaja


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3694
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3358
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2438
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1420
    Aihe