Ajattelin tehä tämmösen missä voidaan puhua kyseisestä pelistä =) mitä mieltä ja kuinka paljon olette pelannu? ja kaikkea muutakin
Vastaukset 4
- AreXi
Meinasin vain, että Toimintapelit-osiossa on oma paikka Grand Theft Auto-peleille.
- veribigbos(ei kirj.)
Pitäs ostaa sitten ku rahaa on tarpeeks.
Kaverilla OLI, mut 360 veti kivan viirun levyyn. Vedin sille jotai 5 achievementtiä mm. keilaus-, tikanheitto-, pooli-, ja "lennä-siltojen-ali"-achievementit
Harmi muuten, et Porissa Gigantti ei myy alaikäisille K-18 tai K-16-pelejä enää(multa kysyttii henkkarit K-16-pelistä, oon 16), ja muualla on aina vähintään 20€ kalliimpia. Tarvii pyytää aina äiti ostamaan, ja se ärsyttää et äiti pystyy kattomaan mitä pelejä pelaan.no ite oon nytte jumissa sellsasssa tehtävässä jossa elisabethille pitää jotain huumeita hakee, en pääse sitä poliisi osiota siinä.
ja tohon myymiseen, mulle ainakin myytiin anttilasta kun kävin ostaan. ite 16. ja eikös se vaan oo hyvä että kaupat lakia noudattaa..
- bami500
oon menny koko iv:n läpi niinkun kaikki 'viralliset tehtävät' teen nyt kaikkeja stunttei ja joskus tulee kerättyä achivementei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 54970
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan69771Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli65755- 61731
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.47654- 62633
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7606Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33603- 78486
- 37480