en tahdo

välivuosi?

En todellakaan tahdo tehdä töitä koko vuotta, en ikinä... haluaisin johonkin kouluun. en vain päässyt. :( voiko jostain kysyä peruutuspaikkoja jos ei oo edes hakenut alunperinkään kyseiseen koulutusohjelmaan? haluan vain päästä kouluun...

7

1888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hakenut

      johonkin varmaan paikkaan? Voithan myös hakea syksyn haussa eli silloin tulisi vain puolen vuoden tauko.

    • lukiota vuoden käynyt

      Mulla on sama. Kävin lukiota vuoden, mun mielestä aivan liian rankkaa huomasin vasta kesällä että en jaksa enään nyt kysytään sähkölinjalta peruutuspaikkoja vaikka ne kyllä sano että niitä aika harvoin peruutellaan. Eli munki pitäis päästä töihin vuodeks jos niitä ei peruutella. Olis kyllä kivempi päästä nyt niitten -92 syntyneiden kanssa samaa aikaa mielummin kun -93, koska oon ite -91, keskiarvoni oli peruskoulun päätyttyä 8.2 eli ei mikään aivan huono. Ei minulla periaatteessa ole mitään -92 tai -93 syntyneitä vastaan se on vaan, että -92 syntyneisiin on vain vupden ero kun taas -93:iin 2 vuotta.

      • yliopisto paikoista

        ...eikä mistään tuhannen amiksista :D :D :D


      • Maisteri
        yliopisto paikoista kirjoitti:

        ...eikä mistään tuhannen amiksista :D :D :D

        Ei kai nyt kukaan kysele tosissaan yliopistoon pääsyä, jos ei edes hakenut? Kysyjä haluaa KOULUUN. Amis on juuri se paikka mihin voi päästä, vaikka ei olisi hakenut. Amiksessa voi olla peruutuspaikkoja tai linjoja, joihin ei ole tullut riittävästi hakijoita.

        Kyllä sinä nyt olet pahemman kerran pihalla, jos todella luulet, että yliopistoon mennään vaikka ei olla haettu. Älä yhtään naura toisten vastauksille, jos itse lauot noin mottipäisiä.


    • tavoitteellinen välivuosi

      Jos haluat jotain itsellesi ja vaikkapa selvyyttä tulevaisuuden suhteen: etsi lähin kansanopisto ja katso, mitä heillä olisi tarjota. Aina ei tarvitse hakeutua suoraan ammatillisiin opintoihin, jos ei tosiaan tiedä, mikä ala se olisi. Kansanopistossa voit suoritella opintoja ja työssäoppimista, saat uusia kavereita ja potkua arkeen...

      Käy www.kansanopistot.fi tai vaikkapa www.ppopisto.fi sivuilla.

      • TiJ

        Todellakin Kansanopistot tarjoaa merkittäviä vaihtoehtoja "välivuoteen". Ei mene vuosi hukkaan ja saa paljon irti ensi syksyn hakuihin. Mikäli liikunta- ja terveydenhuoltoala kiinnostaa pätkääkään niin voin suositella Luovin Kansanopistoa www.luovi.fi


    • .....

      ----> joten hain Talouskouluun. Sinne pääsee kuka tahansa ja osa koulutuksista on melko lyhyitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1455
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1159
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1032
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      907
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      65
      763
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe