olivat neuvoksen kylä kierros Suomussalmella tällä viikolla, kaikilla kylillä olisi tarkoitus vielä käydä, kunhan nuo kesälomalaiset saavat lomansa pidettyä.
Näljänkä, Piispajärvi ja Juntusranta
4
1406
Vastaukset
- Pieru-Arska
Jätä jo hiiteen se hulluttelu. Olet liian suurudenhullu äijä. Muka kirjailija, mitästä paskaa, kukaan ei jaksa lukea niitä sepustuksiasi. Ja presidenttiehdokas! Voe taevahan jumala, eikä suuruuvenhulluuvella oo mitään rajaa.
Ole kotonas. Ja ota lääkkeesi! - popepaavi
Sielläpäin pitävät pöydän koriana Neuvokselle.
- Onko järkee muuttaa?
Jos autoton muuttaa esim.Piispajärvelle onko siellä mitään mahdollisuutta kimppa-kyyttiin Ämmänsaareen tai Taivalkoskelle?Muutenkin onko pikku-kylissä mitään kyläyhdistyksen kerhoja?toimintaa?
- pahvipukki
muuta lentiiraa teällon joulupukki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181881Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541176Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki77948TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930- 46825
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84801- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42764