mulla on ollu nyt viikon korva tukossa puolittain kuulen sillä ostin remo waxia mutta se ei auttanu mikä vois olla vikana?mitä teen?
korva tukossa
6
2294
Vastaukset
- äkillinen
kuulonalenema.
Silloin olisi pitänyt hakeutua korvalääkäriin viipymättä.
Katsopa googlesta tarkempia ohjeita. - Sayuri_Y
Itse käyn samaa draamaa läpi parasta aikaa. Kirjotan ja valvon myöhään ku korva on tukossa :/ en jaksa taas aamulla herätä siihen että korva on ihan tukossa.
- menninkäinen
mulla on toinen korva ollut kanssa pari viikko "tukossa". Viime kesänä oli sama juttu. Korvaan ei ole mielestäni mennyt vettä, vaan se on samalla tavalla kun lentokoneessa menee hetkeksi korvat lukkoon. Viimeksi korva aukes kun menin uimaan ja sukelsin, siitä kuulus vaan ihme ratkahdus ja korva aukes ja sillä kuuli taas ihan normaalisti. Mistä tämä voi johtua , oisko allergialla jotain tekemistä tän kanssa, vai voisko olla korvan paineen kanssa jotain ongelmaa.
- ceridal
Minä sain avun korvalääkärin neuvomasta Ceridal -öljystä. Apteekin pitäisi voida neuvoa lisää. On Remo waxia tehokkaampaa.
- raivorapu
Ois kiva tietää mitä teijän korville nyt kuuluu??
Mulla itsellä meni viikkositten korva tukkoon, eikä edelleen ole auvennut?? Lääkärikin mulkaisi nopeasti ja sanoi vaan että "kunnossa on" ?!!
..no ei minusta! Kerran lentokoneessa meni tukkoon ja aukaisin sen maahan tultua, niin että pidin nenästä kiinni ja "suunkautta" painetta. Kuului ääni ja kävi niin per"#".. mahottoman kippeetä, etten uskalla enää niin tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354583- 553155
- 302853
- 592779
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151589
- 171564
- 161504
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81488