Selitin juuri velipojalle tuosta työkaverin harrastamasta geokätköilystä, ja velipoika esitti kysymyksen joka ei omaan mieleeni jostain syystä ole juolahtanutkaan: Kuka ne purkit sinne metsään siis piilottaa?
Kuka ne purkit piilottaa?
7
2142
Vastaukset
- vaikkapa
sinä, tai veljesi.
- Tadzio de Santis
Eli ne harrastajat itse myös kätkevät niitä purkkeja? Kuulostaa hieman rahaavievältä harrasteelta, nykysuomessa kun ei kovin kauas pääse ilman fossiilisia polttoaineita. Kyselisin työkaverilta tarkemmin, mutta sillä alkoi kesäloma perjantaina...
- tnde
Tadzio de Santis kirjoitti:
Eli ne harrastajat itse myös kätkevät niitä purkkeja? Kuulostaa hieman rahaavievältä harrasteelta, nykysuomessa kun ei kovin kauas pääse ilman fossiilisia polttoaineita. Kyselisin työkaverilta tarkemmin, mutta sillä alkoi kesäloma perjantaina...
Itse olen vasta aloittanut tämän mielenkiintoisen harrastuksen ja vaikka landella asutaankin, niin kätköjä on löytynyt ihan mukavasti lähiympäristöstäkin. En lähtisi ajelemaan vartavasten purkkien takia, vaan geokätköilemme perheen kanssa siinä ohessa, kun olemme menossa jonnekin/palaamassa jostakin.
- Tadzio de Santis
tnde kirjoitti:
Itse olen vasta aloittanut tämän mielenkiintoisen harrastuksen ja vaikka landella asutaankin, niin kätköjä on löytynyt ihan mukavasti lähiympäristöstäkin. En lähtisi ajelemaan vartavasten purkkien takia, vaan geokätköilemme perheen kanssa siinä ohessa, kun olemme menossa jonnekin/palaamassa jostakin.
Pitänee kysäistä työkaverilta tarkemmin missä täälläpäin noita kätköjä on. Jos oikein laskin niin miehen kesäloma loppuu viikon päästä. Ei niin että alkaisin itse harrastaa, minulla ei ole pahemmin ylimääräistä aikaa enkä ole eläessäni käyttänyt gps-laitteita. Mutta minulla on tapana kerätä jonkinlaista osviittaa vähän joka asiasta. Ja kunhan metsästyskausi pääsee vauhtiin niin saatanhan minä niitä kätköjäkin vilkaista jos sellainen sattuu valtion maille.
Taitaa muuten olla enempi sula-ajan harrastus tuo? Rajoittaako talvi ja lumi toimintaa, luulisi että kätköjen etsinnästä menee mielenkiinto jos syvät jalanjäljet vievät automaattisesti perille... - rianra
Tadzio de Santis kirjoitti:
Pitänee kysäistä työkaverilta tarkemmin missä täälläpäin noita kätköjä on. Jos oikein laskin niin miehen kesäloma loppuu viikon päästä. Ei niin että alkaisin itse harrastaa, minulla ei ole pahemmin ylimääräistä aikaa enkä ole eläessäni käyttänyt gps-laitteita. Mutta minulla on tapana kerätä jonkinlaista osviittaa vähän joka asiasta. Ja kunhan metsästyskausi pääsee vauhtiin niin saatanhan minä niitä kätköjäkin vilkaista jos sellainen sattuu valtion maille.
Taitaa muuten olla enempi sula-ajan harrastus tuo? Rajoittaako talvi ja lumi toimintaa, luulisi että kätköjen etsinnästä menee mielenkiinto jos syvät jalanjäljet vievät automaattisesti perille...Jotkin purkit lumi peittää, mutta on paljon sellaisiakin joita voi surutta hakea talvella. Jos kätkökuvauksessa on hiutale, se on talvella noudettavissa.
- onnistuu
rianra kirjoitti:
Jotkin purkit lumi peittää, mutta on paljon sellaisiakin joita voi surutta hakea talvella. Jos kätkökuvauksessa on hiutale, se on talvella noudettavissa.
Saarikätköille ei veneetön pääse kuin talvella.
- hyvät etsii..
toi menee vähän niin että pahat pojat piilottaa maastoon kätkön ja hyvät pojat yrittää etsiä niitä.
http://www.digitoday.fi/data/2008/07/18/gps-auttoi-suuressa-huumetakavarikossa/200818836/66
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067