POjat kuinka ujoja ootte?? eli mitä ujous on saanut teidät tekemään?? eli siis mitä asioita ootte saattanu tehä vaan ujoutenne takii?
Pojaaaat!
5
1074
Vastaukset
- apologies
En välttämättä ihan täysin ymmärrä mitä niinkun haet tolla kysymyksellä, mut yritän selittää siten miten ite tajusin ton. Eli hommahan on niin, että enemmänhän pojat(tai siis kaikki ihmiset) jättävät enemmän asioita tekemättä kuin tekee tuon ujouden takia.
Toi kysymys että kuinka ujoja ootte on aika paha, koska se riippuu niin paljon pojasta, mutta sanotaan nyt niin, että pojat ovat USEIN niin ujoja ettei uskalla kysyä tyttöä ulos tai muuta sellasta.(eli koittakaas tytötkin tehdä välillä niin)
Ujouden takia en ole käynyt uimarannalla kuin muutaman kerran ehkä 5 vuoden sisään(koska olen laiha ja on selässä arpia). Ujouden takia jätän myös melko usein menemättä tyyliin bileisiin tai välillä baariin...baarissa jos olen niin on vaikea ajatella että yrittäisin siellä "iskeä" jotain tyttöä vaikka olisin kuinka kännissä.
Tossa nyt muutama esimerkki, mutta siis ujouden ei nimenomaan tehdä mitään vaan ollaan oman itsensä kanssa kotona...onneks en ite nyt ihan niin ujo ole. - ujojojooj
nii ujoja että ei aina uskalla mennä juttelemaan tytölle vaikka pitäs, eli jäänyt menemättä jutteleen
- Vastaaja19
Kysymys pitäisi esittää toisinpäin,eli mitä emme ole tehneet ujouden takia.
Mutta kysyit kuinka ujoja ootte,sanoisin että todella ujoja,ainakin itse olen.Esim en uskalla mennä tutustumaan tyttöihin,en edes vaikka olisin juonut.- niampp
nimenomaan, ujouden takia kaikki on jäänyt tekemättä
- Ujo.poika
niampp kirjoitti:
nimenomaan, ujouden takia kaikki on jäänyt tekemättä
Olen aikalailla ujo. En ole tottunut menemään bileisiin, enkä muihin sen sellaisiin. En uskalla tehdä aloitusta tytölle, johon olen niin, niin ihastunut. Viihdyn paljon yksikseni.
En kutsuisi silti itseäni epäsosiaaliseksi, sillä on minulla ystäviä, ja juttelen paljon heidän kanssaan. Tykkään kyllä keskustella, mutta en tyttöjen kanssa. Luultavasti siksi, koska luulen että he luulevat minun iskevän heitä, jolloin taas luulen heidän ahdistuvan, koska pidän itseäni rumana. Eli kyllä, olen ujo, ja lisäksi minulla on vielä huono itsetunto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1046724
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113309Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323180Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272348Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191716Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961351Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391302Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311206- 48984