Paljonko olisit valmis maksamaan STOKKE SLEEPI sängystä, joka on 4 vuotta vanha, mutta käytety vain muutaman kerran?
STOKKE SLEEPI?
3
1270
Vastaukset
- ei uuden hintaa tietenkään
En tarkalleen muista hintaa uutena, sen tiedän että kallis se on kuin mikä! Maksan korkeintaan 100 euroa, käytetty mikä käytetty!
- 100
Taisin itse maksaa satasen, oli ollut useammalla lapsella käytössä.
Itse pidän nyrkkisääntönä että käytetyn hintaa on alennettu vähintään -50% jos tuote on käytetty. Eli itse pyytäisin ostohinnasta puolet, käytetty on kuitenkin käytetty. Plus että meidän paljon käytetty Stokke oli kuin uudenveroinen, eli ilmeiseti laatukalusteessa ei käyttö niin näy, joten on ihan sama onko käytetty 4 kertaa vai 400 kertaa.
- itse en tuota tarvitse
Meillä oli aikanaan Stokken syöttötuoli, ja kun sitä myin netissä, pyysin 75 % uuden hinnasta, kaupaksi meni heti ja kymmenen muuta soittoa tuli vielä viikon aikana. Silloin niitä ei juuri kukaan vielä myynyt käytettynä.
Laatutuotteen hinnanalennus on pienempi kuin tusinatuotteen, en alle puolella hinnalla myisi tuota Sleepiä pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974