Joo, siis sitä että kun oon nähny tuolla muilla foorumeilla kun väki sanoo että pitää ostaa sellanen erikoislaatikko millä nauhotetaan suoraan tietokoneelle, ja niitä kun ei varmaan saa Suomesta ainakaan ilman että tilaa jostain USA:sta.
Niin kelpaisiko se että nauhottaisi vaan DVD-laitteella levylle ja sitten siitä levyltä ottais ne koneelle?
Tahtoisin vaan tehdä ajan kuluksi pari videota, ja tarvis jonkun halvemman tavan.
Videoiden nauhoitus 360:llä
2
282
Vastaukset
on helpompiakin tapoja. esim verkkokauppa.comista saat tv kortin missä on noi liittimet ja sitä kautta voit nauhottaa. Ei mitää DVD sotkuja kannata alottaa, ja ne kortit kulkee nimellä capture card/tv kortit ja ihan suomestakin saa. =)
Siis se kortti tulee tietokoneeseen, liittää boxin siihen, ja sitten jollai Gamecam:illa nauhottaa niinku tavallisestakin tietokoneesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1151121
- 115991
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97822- 87758
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17637Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa209582- 49559
- 40559
- 25525