Onko Turussa jossainkin kohtuu hintaisia pianotunteja?? Olen 13-vuotias tyttö, joka on kiinnostunut erittäin paljon pianon soitosta :D
Vastaukset 12
- P___SW_
Oma tyttäreni, kuka on hiukan sua vanhempi, käy Naantalissa Mikko Tuomisella 2-4 kertaa / kk. Bussimatkaan menee 20 minuuttia / suunta. Ei ole halvimmasta päästä, mutta aivan loistava opettaja. Lisäksi Mikko on mm. Tomi Metsäkedon pianisti ja soittaa ja opettaa monipuolisesti erityylistä musiikkia. Mutta sanalla sanoen aivan loistava pianisti ja opettaja. On hiukan kallis, mut tingin mieluummin jostain muusta sen muutaman euron kuukaudessa kuin tyttären harrastuksesta. Lisätietoja Mikosta --> www.viihdepianisti.com
- pianokoulu
Kaarinan puolelta löytyy Kaarinan pianokoulu: www.kaarinanpianokoulu.fi
- Leenan kokemuksia
Meillä on hyviä kokemuksia juuri tuosta Kaarinan pianokoulusta. Tyttäreni kävi tunneilla muutamia vuosia, ja poikakin taisi käydä kaksi vuotta, kunnes muut harrastukset veivät mukanaan. Jarmo sopii mielestämme erityisesti alkeisiin, koska hän osaa kannustaa ja tekee soittamisesta ja oppitunneista hauskaa. Nyt tyttäreni on muuttanut jo pois kotoa, mutta soittaa edelleen
- tässä yksi
Itäharjulla on yksityinen opettaja, jolla on pitkä kokemus erityisesti lasten opettamisesta. Molemmat lapseni kävivät hänellä,kunnes liikunnalliset harrastukset veivät voiton. Hänen numeronsa on tai oli ainakin silloin 0400923559.
- Piano3
www.elizabethmusiikkikoulu.fi
Elizabeth Musiikkikoulu tarjoaa aloittelijat ja edistyneet korkeatasoista ja korkealaatuista pianonsoiton yksityistunteja. Opettaja on suorittanut pianonsoiton maisterin tutkinnon musiikkiyliopistossa.
Kokeilla!- Anonyymi00008
Taitaa olla opettajan ihan itsensä kirjoittama mainos :)
- Anonyymi
Ainola Talvio Musiikkikoulun pianonsoiton opetus ei ollut ammattitaitoista, lapseni oli siellä. Kannattaa kokeilla jotain paikkaa missä opettajilla on varmasti pätevyys opettaa ettei mene rahat hukkaan.
- Anonyymi00009
Huomioithan, että Ainola Talvio Musiikkikoulu tarjoaa pianotunneilla kerättyyn musiikin iloon.
- Anonyymi00010
Lounais-Suomen Musiikkikoulun pianonsoiton opetus ei ollut ammattimaista. Tyttäreni oli siellä. Nyt tyttäreni opiskelee pianonsoittoa toisen opettajan kanssa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Lounais-Suomen Musiikkikoulun pianonsoiton opetus ei ollut ammattimaista. Tyttäreni oli siellä. Nyt tyttäreni opiskelee pianonsoittoa toisen opettajan kanssa.
Kyllä Lounais-Suomen Musiikkikoulun pianonsoiton opetus ei ole laadukasta ja ammattimaista. Koska heidän koulun pianonsoiton opettaja ei ole ammattilainen.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Huomioithan, että Ainola Talvio Musiikkikoulu tarjoaa pianotunneilla kerättyyn musiikin iloon.
Mutta Ainola Talvio Musiikkikoulun pianonsoiton opetus ei ole laadukasta.
- Anonyymi
Omasta mielestäni paras pianotuntien tarjoaja Turussa on Elizabeth Musiikkikoulu.
Olen opiskellut siellä nyt 4 vuotta, Elizabethin opetus on hyvin ammattimaista, koen että olen kehittynyt oppitunti kerrallaan.
Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.641041Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30687- 90685
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu24671- 9661
- 46648
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14635Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.68629- 42560
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan82558Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj22558- 61549
- 62546
- 43534
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?46530Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.134508Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13492Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.27437Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa46433Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.29433