Sain polttarikutsun ja tiesin kyllä etukäteen, että häät ovat tulossa. Olin kuitenkin ajatellut, että en ole niin läheinen, että minua kutsuttaisi. Polttarikutsu oli mieluinen yllätys ja nytpä mietin vaan, että tuleekohan mulle nyt sittenmyös hääkutsu? Olin jo autuaasti unohtanut koko hääpäivänkin, kun ajattelin,e ttä ei mua kosketa. No, tiedän se nyt kyllä, mutta pitääkö tästä vetää se johtopäätös, että hääpäivääkin pitää alkaa pitää varattuna kalenterista vaiko ei?
Kutsu polttareihin
niin myös häihin?
2
1001
Vastaukset
- häillä ja polttareilla
kun on eri järjestäjä :/
- tarkoitat?
Morsian käsittääkseni antaa usein ja tässäkin tapauksessa on antanut meidän polttareihin kutsuttavien yhteystiedot kaasolle ja eikös se morsian ole aika olennaisessa roolissa sulhasen kanssa myös hääkutsujen lähettämisessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017573
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075648- 835067
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113160- 522867
- 522779
- 612397
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102384Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986