Kauankohan sais ahventa suurinpiirtein savustaa sellasella pienellä savustuslaatikolla? Ja missä ois paras pitää sitä savustuslaatikkoa sillonku savustaa?
ahvenen savustus
3
6200
Vastaukset
- laikaman
Vaikuttaa vähän. Mutta 20-25 minuuttia riittää. Kypsää on, kun selkäevä irtoaa helposti. Vaikea sitä on neuvoa, kokeilemalla löytyy tulen suuruus ja aika. Sitten pitää vielä saada "oikea" värikin pintaan.
Tuota paikkakysymystä en ymmärrä. Minulla on laatikko kivien varassa ja pieni tuli alla.- Paras paikka
Onpi kammarin lattialla, saapi siinä sitte katella potkupalloo samalla kun appurat savustuu...
- savustusmestari
Puolenkilon ahven vaatii savustusaikaa ainakin puoli tuntia pienet 20 min. Tärkeintä on että kala on kypsää mutta ei kuivu. Laatikon voi laittaa vaikka grillin päälle kunhan lämpöä on niin paljon että savua tulee pönttöön. Itse teen pienet tulet savustuspöntön alle, kuivaan aikaan vaan ei voi palovaaran vuoksi savustaa.
Kokeilemalla savustamisen oppii. Merisuola on parasta savukalan suolaamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797