Riu Tequila

tekiila

Riu Tequilassa olleille kysymys: Onko rannalla baari, josta saa juomia ja syötävää? Olen ollut tässä luulossa koko ajan, kunnes luin tripadvisorista tekstin, jossa kerrottiin että juomat täytyy hakea uima-allasbaarista. Outoa...
Mikä on totuus?

8

2406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulessakaan!

      Rannalla on baari mistä saa juomia ja syötävää.
      Eli kaljaa ja limuja hanasta itsepalvelu periaatteella ja sapuskaa seisovasta pöydästä päivällä.
      Myös viereisen Riu Yucatanin ravintoloita voi käyttää, mistä saa sitten myös terävempiä drinksuja baari-mikolta allasbaareista.

      • tekiila

        Kiitos tiedosta! Eiköhän näillä eväillä selvitä ;-)
        Muuten, tuolla tripadvisorissa jotkut puhuivat että hotellihuoneessa on sateensuoja. Pitääkös tämä paikkaansa vai kannattaako roudata oma?


      • hate
        tekiila kirjoitti:

        Kiitos tiedosta! Eiköhän näillä eväillä selvitä ;-)
        Muuten, tuolla tripadvisorissa jotkut puhuivat että hotellihuoneessa on sateensuoja. Pitääkös tämä paikkaansa vai kannattaako roudata oma?

        Täällä on kuvia http://www.riubambu.com/ oli siellä vaatekaapissa pitkä sontsa ainakin 2/2004


      • löytyy
        tekiila kirjoitti:

        Kiitos tiedosta! Eiköhän näillä eväillä selvitä ;-)
        Muuten, tuolla tripadvisorissa jotkut puhuivat että hotellihuoneessa on sateensuoja. Pitääkös tämä paikkaansa vai kannattaako roudata oma?

        Riu Tequilassa on kaikkea mitä tarvitset, jopa se sontsa. Rannalla on uima-allas baareineen ja ihanine juomineen. On ravintola ruokineen ja olutta ja viiniä saa sieltäkin. Täytyy olla melkoisen vaativa, jos sen hotellin palvelut eivät tyydytä!


      • tekiila
        löytyy kirjoitti:

        Riu Tequilassa on kaikkea mitä tarvitset, jopa se sontsa. Rannalla on uima-allas baareineen ja ihanine juomineen. On ravintola ruokineen ja olutta ja viiniä saa sieltäkin. Täytyy olla melkoisen vaativa, jos sen hotellin palvelut eivät tyydytä!

        Ihanaa! Just tuollainen loma tulee tarpeeseen, kun aivot voi laittaa off-asentoon ja nauttia vaan valmiista ruokapöydistä/juomista, rannasta, lämmöstä... Lukemani mukaan Riu Tequila sijaitsee vehreällä alueella, missä näkee kaikenmaailman elukoitakin.
        Oletteko retkillä käynyt Jukatanin niemimaalla? Pakko ainakin joku pyramidi käydä katsomassa. Chichen Itza taitaa olla hienoin? Entä se lähempänä oleva (olikohan Coba tai jotain nimeltään)? Suositelkaa jotain paikkoja, jossa kannattaisi käydä! Minua kiinnostaa paikallinen elämä, luonto ja historia.


      • kannattaa toki
        tekiila kirjoitti:

        Ihanaa! Just tuollainen loma tulee tarpeeseen, kun aivot voi laittaa off-asentoon ja nauttia vaan valmiista ruokapöydistä/juomista, rannasta, lämmöstä... Lukemani mukaan Riu Tequila sijaitsee vehreällä alueella, missä näkee kaikenmaailman elukoitakin.
        Oletteko retkillä käynyt Jukatanin niemimaalla? Pakko ainakin joku pyramidi käydä katsomassa. Chichen Itza taitaa olla hienoin? Entä se lähempänä oleva (olikohan Coba tai jotain nimeltään)? Suositelkaa jotain paikkoja, jossa kannattaisi käydä! Minua kiinnostaa paikallinen elämä, luonto ja historia.

        Chichen Itza on "hienoin", mutta kauimpana ja näkeehän matkalla maisemia. Nykyään Chichen Itzan pyramidin päälle ei saa kiivetä enää. Kun minä kävin, niin se jännitys oli vielä mahdollista. Coba on erilainen, mutta yhtä lailla kokemisen arvoinen ja lähempänä. Ja sen pyramidin huipulle saa kyllä vielä kavuta. Molemmat parempi.
        Olen käynyt myös Tulumissa, joka on vaatimattomampi, mutta samalla retkellä käydään Xel-Hassa ja siellä saa mukavasti kulumaan monta tuntia.
        Eikä pidä unohtaa Xsaretin luonnonpuistoa, joka on n. 6 km päässä. Sinne on helppo mennä omatoimisesti ja varmasti saa koko päiväksi ohjelmaa.
        Ja jos haluaa mennä esim. Meridaan,joka on oikea meksikolaiskaupunki Jukatanilla, niin sinnekin on helppo mennä omatoimisesti, mutta vaatinee kyllä parin yön yöpymisen siellä, koska matka on niin pitkä.
        Riu Tequilasta vielä, että on vehreällä alueella ja ohjelmaa ja tekemistä löytyy, jos haluaa osallistua, mutta yhtä hyvin (kuten minä) voi vaan nauttia hyvästä ruoasta ja juomista ja auringosta ja laiskottelusta.


      • Gradu
        kannattaa toki kirjoitti:

        Chichen Itza on "hienoin", mutta kauimpana ja näkeehän matkalla maisemia. Nykyään Chichen Itzan pyramidin päälle ei saa kiivetä enää. Kun minä kävin, niin se jännitys oli vielä mahdollista. Coba on erilainen, mutta yhtä lailla kokemisen arvoinen ja lähempänä. Ja sen pyramidin huipulle saa kyllä vielä kavuta. Molemmat parempi.
        Olen käynyt myös Tulumissa, joka on vaatimattomampi, mutta samalla retkellä käydään Xel-Hassa ja siellä saa mukavasti kulumaan monta tuntia.
        Eikä pidä unohtaa Xsaretin luonnonpuistoa, joka on n. 6 km päässä. Sinne on helppo mennä omatoimisesti ja varmasti saa koko päiväksi ohjelmaa.
        Ja jos haluaa mennä esim. Meridaan,joka on oikea meksikolaiskaupunki Jukatanilla, niin sinnekin on helppo mennä omatoimisesti, mutta vaatinee kyllä parin yön yöpymisen siellä, koska matka on niin pitkä.
        Riu Tequilasta vielä, että on vehreällä alueella ja ohjelmaa ja tekemistä löytyy, jos haluaa osallistua, mutta yhtä hyvin (kuten minä) voi vaan nauttia hyvästä ruoasta ja juomista ja auringosta ja laiskottelusta.

        Eräs tuttu pariskunta on samaan aikaan joulukuussa Riu Lupitassa, kun itse asumme Riu Tequilassa. Kysyn, kuinka kaukana nämä hotellit ovat toisistaan.


      • Sereque
        Gradu kirjoitti:

        Eräs tuttu pariskunta on samaan aikaan joulukuussa Riu Lupitassa, kun itse asumme Riu Tequilassa. Kysyn, kuinka kaukana nämä hotellit ovat toisistaan.

        Hotellit ovat aivan vierekkäin, vain golfkenttä välissä. Kuitenkin tietä pitkin välimatkaa taitaa olla useampi kilometri.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe