Savannilla

*


Ihan paikallaan
liikkumatta.
Edes silmäripsi ei saa pudota.

Katse tarkka.
Kohde valittu.

Ja...
Isku........

Sinä alfauros, näethän.
naarasleijonasi saalistaa.

Vain parasta syödään
rakkauden savannilla.

29

988

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Flau

      Ja ennen kuin käydään pöytään, on todettava, että naarasleijonat kaadettuaan saaliinsa, joutuvat väistämään paikalle lönkyttelevää urosta, kun tämä syö ensin.

      Aivan käsittämätöntä. Eikö leijonille voisi opettaa edes jonkinlaisia tapoja :)

      • Olen justiinsa perustamassa leijonaleiriä ja
        kouluttajista olis pula.
        Laita CV tulemaan, niin harkitsen.:)


      • Flau
        marinfrist kirjoitti:

        Olen justiinsa perustamassa leijonaleiriä ja
        kouluttajista olis pula.
        Laita CV tulemaan, niin harkitsen.:)

        Naarasleijonaeläin, nouseva kaksonen.

        neljänkymmenen ja yhden, kohta.

        Romantiikka ontuu, hakee paikkaa elämästä.

        Ei kokemusta oikein mistään järkevästä,

        kuten kasveista, lapsista ja muurahaispesistä.

        Hypännyt on narua, lentokoneesta, televisiotornista pää edellä. Ei pelkää kovinkaan usein ja kiroilee kuin satamajätkä.

        Siisti.


      • Flau kirjoitti:

        Naarasleijonaeläin, nouseva kaksonen.

        neljänkymmenen ja yhden, kohta.

        Romantiikka ontuu, hakee paikkaa elämästä.

        Ei kokemusta oikein mistään järkevästä,

        kuten kasveista, lapsista ja muurahaispesistä.

        Hypännyt on narua, lentokoneesta, televisiotornista pää edellä. Ei pelkää kovinkaan usein ja kiroilee kuin satamajätkä.

        Siisti.

        Kunnioittaen ilmoitan, että paikka jota haette
        on teidän.
        Ansioluettelonne on vaikuttava.

        T:leijonleirin pääintendentti!


    • vanilla*

      Nyt kasvoilleni levisi erityisen makea hymy,
      joka ei sitten lähde kulumallakaan...
      Tämän runon tulen muistamaan aina.
      Ja Sinut, mitä sitten tapahtuukaan...

      ♥♥♥
      Kiitos, ja iloa päivääsi
      Ystäväin



      ♫♪♪♫♫
      "Olen usein kammonnut sinua ja kurjia päiviä jolloin...
      Toisaalta rakastan sitä hetkeä
      jolloin kaksi leijonaa
      makaa sängyssä raukeina..."♫♪♪♫♫ (Ultra Bra)

      • Sittenhän meitä on kaksi...
        Täällä ja virnistys jämähäti naamaan,
        kuin tätä viestiäsi luin:)

        Kiitos Van!


    • kaaru

      Mari taas lähteny kauas
      eiks ny lähempää löydy
      parasta,
      et ihan savannille

      Oikeesti makee runo taas kerran:)


      pysykö ne ripset ny ojennuksessa
      saalistuksen ajan????:)

      • Kauas on mentävä, että näkee lähelle,
        vai miten se nyt oli!

        Ripset mie tupeeraan ja lakkaan aina aamulla,
        ettekö te muut tee niin ????

        Hymyillen kiitän:)


    • runo64-1

      ..asiasta iloitsen runossasi,
      ensinnä-se ei ole surun murtamaa
      tekstiä!!!
      ja toiseksi-se on mahtava!!!
      todella hyvä,
      hyvä mestari marin!!!

      • Olet sydämeltäsi kultaa,
        sanasi timantteja kalliimpia.

        Marin


    • lindalinda1

      mie tulen kertomaan sit, ko keksin sanottavaa
      tästä runostasi Mari.

      En yksinkertasesti löydä sanoja,
      taitava olet ja sille savannille minäkin
      haluaisin oitis !

      Ja miten kummalla Sie keksit tuon
      ' edes silmäripsi ei saa pudota '

      • *raapii päätään*

        En millään keksi sitä, että mistä sen keksin,
        olen tosi surkea keksimään mitään:)

        Enkä keksi sinullekaan muuta sanoa, kuin kiitos,
        kun et keksinyt mitään sanottavaa:))


    • ...Tää sopii minulle kuin nenä päähän=)...
      Naarasleijona kun olen =)
      Kiitos Marin=)

      • Hmmmm,
        Katsotaanpa,, hyvin sattuukin, olet oikeassa:)))

        Murmur sanoo Marin ja se tarkoittaa tässä
        viestissä, että kiitos!


    • Hetken aikaa mietin,että
      mitä tähän voisi sanoa,
      mutta kun pakosti
      minun täytyy sanoa.

      Niin sanon ;

      Savannille en mene,sinne
      Afrikan puoleiselle- saaliiksi.
      Nainen - uhka kuvanakin
      alkaa peloittamaan
      iho karvoja.

      Pirullisuus saalistaa jossain
      Saimaan kaislikon että rannan
      hiekka savanneilla.

      Marin - onko ihan pakko
      näin pelotella...ilmeisesti
      isäsi ohjeet ovat muistissasi.

      Dolan - järkyttyy...

      • Että sie pikkunen nyt säikähit!
        Tää oli metästysruno vaan.
        Ja sitäkin vaan huumorimielessä...
        En tiedä ketä naisia sie oikein pelkäät,
        mutta miuta ei tarvi pelätä.
        Sen vannon.

        Hyvää yötä... pyyhi nyt järkytys pois,
        se on turhaa:))


      • marinfrist kirjoitti:

        Että sie pikkunen nyt säikähit!
        Tää oli metästysruno vaan.
        Ja sitäkin vaan huumorimielessä...
        En tiedä ketä naisia sie oikein pelkäät,
        mutta miuta ei tarvi pelätä.
        Sen vannon.

        Hyvää yötä... pyyhi nyt järkytys pois,
        se on turhaa:))

        Niin minä säikähdin,että nyt
        vasta uskalsin tulla...enkä

        uskalla viipyä kuin
        hetken...-huumoria
        hän,kyllä minä tiesin
        runosi tarkoitus
        perät.

        Se oli vain niin hyvä.
        Et tullut uniini
        runosi muodossa,vaikka
        tulla kyllä saat...jään
        nyt odottamaan,että
        milloin...

        Järkkyillään nyt tätäkin
        päivää hyvä Marin.


      • dolan kirjoitti:

        Niin minä säikähdin,että nyt
        vasta uskalsin tulla...enkä

        uskalla viipyä kuin
        hetken...-huumoria
        hän,kyllä minä tiesin
        runosi tarkoitus
        perät.

        Se oli vain niin hyvä.
        Et tullut uniini
        runosi muodossa,vaikka
        tulla kyllä saat...jään
        nyt odottamaan,että
        milloin...

        Järkkyillään nyt tätäkin
        päivää hyvä Marin.

        Alan jo vähän kestää kyydissäsi,
        tämän huumorin
        osalta:)

        Minä kyllä öisin nukun, enkä seikkaile missään:)
        en etenkään varppina kenenkään unissa.

        Kiitos vaan järkkyilyterkuista,
        minulla on sellaista kyllä tiedossa
        tälle päivälle..:/

        Hellettä, hattu ja riittävästi juotavaa:)

        Marin


      • marinfrist kirjoitti:

        Alan jo vähän kestää kyydissäsi,
        tämän huumorin
        osalta:)

        Minä kyllä öisin nukun, enkä seikkaile missään:)
        en etenkään varppina kenenkään unissa.

        Kiitos vaan järkkyilyterkuista,
        minulla on sellaista kyllä tiedossa
        tälle päivälle..:/

        Hellettä, hattu ja riittävästi juotavaa:)

        Marin

        Mitä hittoa...mehän on tehty
        tätä jo monta kk...nyt
        oot sekaisin,vaiko nyt
        vasta tajuat mihin liemeen
        meinaat itsesi laittaa.

        ...kuule minä nyt olisin
        sinun tiedon päiväsi
        sivuilla-järkkyilyissä-

        ei ole hellettä ei hattua
        eikä just sitä
        juotavaakaan...ihan järkyttyy tässä.


      • dolan kirjoitti:

        Mitä hittoa...mehän on tehty
        tätä jo monta kk...nyt
        oot sekaisin,vaiko nyt
        vasta tajuat mihin liemeen
        meinaat itsesi laittaa.

        ...kuule minä nyt olisin
        sinun tiedon päiväsi
        sivuilla-järkkyilyissä-

        ei ole hellettä ei hattua
        eikä just sitä
        juotavaakaan...ihan järkyttyy tässä.

        Voi ei!
        Nythän minä vasta järkytyinkin,
        kun tajusin kuinka järkyttävällä tavalla
        sinä olet järkyttynyt ja olet siellä ilman juotavaakin. Ja Hattuskin olet hävittänyt,
        kyllä on järkyttävää.
        Ja sitäpaitsi, olen nyt niin järkyttynyt,
        etten tiedä mistä liemestä oikein puhut?
        Ja jos suoraan sanon, niin tämä on kohtalaisen järkyttävää luettavaa, niin että älä nyt enää
        enempää järkyty!

        Nyt unten maille menen, ihan silkasta järkytyksestä:)

        Marin


      • marinfrist kirjoitti:

        Voi ei!
        Nythän minä vasta järkytyinkin,
        kun tajusin kuinka järkyttävällä tavalla
        sinä olet järkyttynyt ja olet siellä ilman juotavaakin. Ja Hattuskin olet hävittänyt,
        kyllä on järkyttävää.
        Ja sitäpaitsi, olen nyt niin järkyttynyt,
        etten tiedä mistä liemestä oikein puhut?
        Ja jos suoraan sanon, niin tämä on kohtalaisen järkyttävää luettavaa, niin että älä nyt enää
        enempää järkyty!

        Nyt unten maille menen, ihan silkasta järkytyksestä:)

        Marin

        Pohjilla ollaan jär....

        Toivottelen yölle
        parempia hetkiä.


    • Anteeks kun myöhästyin jeepistä. Tuli hiki juosta savannin halki jouskarin kanssa. Mut siehän olit jo homman hoitanu:)) Nyt syömään..
      Tarkkis
      P.s Pikkuvinkki tääp kannattaa syyvä kilonpaloina, alotetaan kärsästä..
      Tarkkis

      • Oi sie metsästäjäni:)

        Tiesin että saisit miut kiinni,
        mutta sitä en tiennyt,
        että arvaisit mistä eniten pidän.
        Se on se kärsä justiinsa, mukava kun ehdotit
        sitä alkupaloiksi;)


    • Minänoita

      mie kieriskelen naurusta
      ny tääl kammarin lattial
      hihihii huh(tikahtuu)
      KIesus ko tietäisivät
      siun Alhvaurokses,sehän on
      naapurimökin peräkammarin
      poik!

      HaHAahaha!!(honottaa jo ko jean piere kusela!)
      Ja savannii sie et nähnykkään
      siel kaatopaikan kuppeessa
      asustellessas,kyl sie taas oot
      nautinna enemmän ko laki sallii
      ko oot noin harahanen et leijoniiki
      näät!
      Ja siun silmiripses on
      kärähtäny jo silloin ko Lapin
      poltit senki pyromaanni,et
      eipä oo mitä putotella!

      Voi pyhät norsut siun kansas
      taian tulla vierailul ja iskee
      siut kanveesiin.. et hetkeks ees tuut tolkkuihis!
      Et koitahan "savanniltas "
      säästellä serkulle murena hiukopalaa!

      Tai mie tuun ja nälissäin
      syön siun Alhvauroksen aivot!

      Jaa pitikö runosta jotaki sannoo
      No PIITS :)suomennos: Tykkäsin

      • Nythän sinä peeveli, aloit riitaa haastamaan
        miun kanssa.
        Etkä juukeli olis saanu paljastaa miun kaikkia jutskiani,,,johan on herveli!
        Tahotko päänoijjan käsistä oikein kunnon
        läpsäytyksen syylänenälles (siin kasvaa muuten metrinen karva, ootko huomannu)

        Ja rupesit riiviö viel piereskelemäänkin ja kuseks,,,
        ei , ei mie ees ilkiä toistaa siun kaikkia
        räävittömyyksiäs.

        Ei , en mie siuhe suuttunt.
        Mut olsit joutant tikahtuu, alkaa taas
        pelottammaan, jos mie illalla näjen siut
        kaahaamas sil teluxe luuvalla moottoritietä
        vääräl kaistal, kuten siul on tapana.

        Mutta asiaan!
        Olis nyt kaks vaihtoehtoo.
        Mie pyyvän siut syömää.
        Tarjolla olis jäykkää aivomuhennosta
        tai tymäkkää norsuntorttuva... saat päättää.

        Mieti huomiseen,,, kerrot sitte.

        Kiitelee kakkua syönyt noitsukka
        maha killillään:))


    • Yölintu**

      oho,,,
      ,,tyttötiikeri katselee kauempaa
      tuota villiä touhua
      jellonasi kaa,,ja,,,kaik jousetkin viuhahtelee,,
      ,,poistuu paikalta,,oih, tuota lempee, hempee,,
      ,,sattuu,,,sieluun,,
      ja tiikeri jolokuttelee nuolemaan suojaan havojaan,,ja päiväunille,,,,,*unelmoimaan*
      ,,,,*wirn*,,:)ai niin kiitos ja vieläpä
      sanana, huippuhyvä taas suoritus ja eipä tarvinnu kättäkään paljon rasittaa,,*wirn* :))

      • Sinä täällä taas yöllä lentelit :)

        Savannilla säpinää, tiikereiden kannattaa
        ollakin vähän sivummalla.
        Unet otetaan, loikoillaan vaan...:))

        Kaunista päivää ja sanasi
        voitelevat yskivää runokonettani!


    • Naapurin akka

      Jaa - onkos siellä savannillakin sellainen seisova pöytä, hä???

      Tuu tänne - paistoin juuri turunpiirakoita ja hillosin kaalia ;D

      Hiivatin upea runo, muuten!

      • On, on ja arvaa vaan mitä siellä tarjoillaan?

        Ai niin, lupasin olla suu supullaan,
        elikkäs se onkin nyt salainen resepti, sorry:))

        Tahdon kiittää nuapurin eukkova:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe