missä kannattaa syödä, halpa ja hyvä? kannattaako tehdä ostoksia? onko heinä-elokuun vaihteessa siellä ALE?? kannattaako liikkua skootterilla ja paljonko se maksaa?? antakaa hintoja ja kirjoittakaa mitä itse teitte siellä ja mikä on kokemisen arvoista???????????????? ollaan 22 ja 21v kihla pari
LÄHDEN 30.7 AYIA NAPAAN
2
587
Vastaukset
- Ja Tervetuloa Jättiläistora...
Niitä tulet varmasti näin kuumaan aikaan näkemään, eli toivottavasti sulla ei ole mitään ötökkäfobiaa!! Itse olin Agia Navassa kymmenen vuotta sitten, ja huoneessani pörräili aika ajoin illalla niin isoja (10 cm) jättitorakoita, etten ole ikinä muualla sellaisia nähnytkään! Hotelli oli nimeltänsä Riviera! Ja pienempiä russakoita vilisteli hotellihuoneeni lattialla satapäin, yäk!! Joten oikein hyvää torakkahorror-lomaa sulle sinne vaan!!!
- rölli36
itse en ole missään hotelleissa törmännyt torakoihin agya napassa ja olen ollut siellä useita, siis useita kertoja. Viimeksi viime kesänä ja tänä kesänä mennään taas. Tietenkin lämpimässä torakoita ja muita ötököitä näkyy ulkona, mutta hotelleissa en ole niihin törmännyt.
Agya Napassa on kyllä ostettavaa, mutta Suomen hinnat. Mitään suuria aleita ei näin sesongin alla oikeen ole. Paikalliset käyvät vaateostoksilla Larnakassa ja ruoka ostoksilla Paralimin kylässä. Larnakasta voi löytää alennusmyyntejäkin. Larnakaan pääsee näppärästi linja-autolla ja Paralimniin fillarilla tai bussilla.
Nauttikaa vesipuistosta, uimarannoista, tivolista ja mukavista kahviloista/ravintoloista sekä auringosta, sitä Agya Napa on parhaimmillaan. Toki jos bilettämään haluatte niin paljon vaihtoehtoja löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24333- 1011312
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779