Eihän tässä enää viitsi lukea näitä porvoon paikallisia lehtiä, joka lehdessä komeilee... Rölli. Eikö tosiaan Porvoossa riitä muuta kirjoitettavaa kun Röllin uudet kuviot..... oksettaa.
Joka lehdessä..... RÖLLI
12
1339
Vastaukset
- uskalla
Voisikohan ongelma johtua siitä että Porvoossa kukaan muu ei oikein saa aikaiseksi mitään...
Käytiin pyörähtämässä Röllin uusimmassa, eli Wahlgren's:ssä ja täytyy sanoa että jälleen kerran vähintääkin onnistunut suoritus!
Nyt vain jännityksellä odotetaan millainen tulee olemaan ruokalista. Hieno homma että joku Porvoossa osaa ja uskaltaa tehdä jotain tasokasta!- Värisuora
Jälleen kerran? Mitäs ne muut onnistuneet suoritukset ovat?
- kusetusta
Uusimaa voisi muuttaa nimensä Röllimaa, Borgåbladet voisi muuttaa nimensä Nylbladet, niin hyvin ne saa sieltä ilmaista mainosta "Juttujen" kera, kun pitää esitellä kaiken maailman kuppilat ja räkälät...Minä..minä..minä...
- cvcvcvcv
Onneksi joku kivitti sen pellen baarin ikkunat, olis voinu kyllä ajaa vaikka caterpillarilla jokeen...
- väki vallaton
cvcvcvcv kirjoitti:
Onneksi joku kivitti sen pellen baarin ikkunat, olis voinu kyllä ajaa vaikka caterpillarilla jokeen...
Mutta aattelepa ite. Mikä työ siinä olisikaan nostaa se katefillari sieltä jojen syvyyvestä?
- Rahalla tietoa
cvcvcvcv kirjoitti:
Taisipa tuo luvata silloin lehdessä julkisesti palkkion sille joka ilmiantaa ilkivallan tekijät. Mahtoikohan päänahan metsästys tuottaa tulosta?
- maksat on
Rahalla tietoa kirjoitti:
Taisipa tuo luvata silloin lehdessä julkisesti palkkion sille joka ilmiantaa ilkivallan tekijät. Mahtoikohan päänahan metsästys tuottaa tulosta?
Hyvä J.G.
Ei muuta kuin töhrijät ja kaiken särkijät "navetan taakse". Ei ne muuten opi. - Lehmän lapsi
maksat on kirjoitti:
Hyvä J.G.
Ei muuta kuin töhrijät ja kaiken särkijät "navetan taakse". Ei ne muuten opi.Mutta vasikoiko silloin kukaan?
- vasikoinut
Lehmän lapsi kirjoitti:
Mutta vasikoiko silloin kukaan?
Täytyy kuitenkin muistaa, että Jumalan silmien edessä Röllikin on Jeesuksen tapaan vain tavallinen kuolevainen. Ei auta raha, ei valta...
- Rahalla tietoa
Ai jaa, vasta nyt sain tietää, että tuon miehen ravitsemusliikkeen ikkunoita on rikottu myös ihan hiljattain. Ja minä kun luulin, että se vuoden parin takainen rantaravintolan rusikointi olisi ollut se ainoa tapaus...
- sinne
maksat on kirjoitti:
Hyvä J.G.
Ei muuta kuin töhrijät ja kaiken särkijät "navetan taakse". Ei ne muuten opi.navetan taakse kuuluisi....
- joku
Ai jaa, vasta nyt sain tietää, että tuon miehen ravitsemusliikkeen ikkunoita on rikottu myös ihan hiljattain. Ja minä kun luulin, että se vuoden parin takainen rantaravintolan rusikointi olisi ollut se ainoa tapaus...
hajoittaisi ne paskat juottolat kokonaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165307
- 675074
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381673