Ostettuani uuden Nikon digijärjestelmäkameran ajattelin jättää entisen Fuji S2 Pron varakameraksi, mutta ei sille ole oikein tarvetta.
Oletko kiinnostunut ostamaan Fuji S2Pro runkoa, niin tee tarjous wwwm(ät)suomi24.fi.
Järkkäri jäi tarpeettomaksi
3
2369
Vastaukset
Hinta ? vuosi? kunto?
- ArticRider
Siitä saa joku varmaan hyvän työkalun vielä =) Nimittäin itselläni on vieäkin käytössä S2 Pro Nikon D300:sen rinnalla. Otan edelleen S2:lla kuvia (lehtiin, esitteisiin) ja vast ikään privaatti julistesarjaan. En osaa sanoa S2:sta mitään muuta huonoa kuin kaksi (verrattuna uudempii malleihin joita on itselläni) - akkujen (ladattavat sormimalliset paristot) lisäksi käyttää CR123-paristoja joita kuluu ainakin kylmässä, niitä pitää olla varalla 2 kpl laukussa aina. Sitten hitaus, se on hidas verrattuna uusiin DSL kameroihin sarjakuvauksesa etenkin raw-moodissa. Puskurimuisti on sen verran pienempi kuin uusissa. Jyväskylässä esim. yksi kameraliike ottaa edelleen kaikki passi- ja henkilökuvat studiollaan S2lla... että siitä joku saa hyvän rungon varmaan edullisesti =)
- Hinta
Hinta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161031- 351026
- 78933
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818