Jo tosi mont vuotta kiusattu lähinnä koulus mut muutenki. Ku vaihdoin kouluu 5. luokalle ja olin luokan pisin jätkä. Ärsytti muutenki muuttaa helsingist pois ja sit siit sai kuulla ku kaikki haukku hesahomoks eikä mul mitää kavereit oo vielkää.
Sit yläasteel alko se pienimunaiseks haukkuminen joka ei oo loppunu vielkää vaik meen jo ysille. Pari idioottii keksi et mul on paljo pienempi kalu ku muil ja pienet kassit ja se oli sit muka ja on vielki tosi hauskaa. Koulus on ihan kauheet olla ku kaikki haukkuu ja syrjii.
Miks? en oo tehny tääl kellekää mitää pahaa ja oon yrittäny tutustua. Stadis mul oli kavereit ja olin ihan niinku muutki mut en mä niitäkää kavereita nää enää oikestaan ikinä ku asutaa nii kaukana.
Miten vanhaks kalu tai pallit kasvaa? odotan vaan et ne kasvais koska kaikil muillaki ne on kasvanu enkä halua olla pienimunainen. Onks sen koolla jotai väliä muuta ku et idiootit haukkuu sen takia. Oisko joku 12-13 cm sopiva jo?
Riparil oli ihan kauheeta vaik luulin et siel ois kivaa, ne ohjaajat oli kivoi mut sielki oli samoi idioottei ku koulus ja mua nolotti niin ku piti saunoa ja sit kaikki muut ui.
Miks mua kiusataa? ei ketää kiusata siks et on pieni sielt, vaik ne väittääki et se johtuu siit, mut en mä voi sille mitää ja mua kiusattii jo ala-asteelki tääl hevonpersees.
kiusaajat
6
622
Vastaukset
- yksvaann
Jotkut alkaa vaan kiusata.
Jos viel kuulet noit vanhoi haukkumana nimii niin sano vaan et eiks toi oo jo vanha vitsi?
Ja sit vaihdat aihetta.
Peniksen koolla ei suuremmin ole väliä.
Ku jokaisella on omanlaisensa niin miks hävetä itteään?
Älä ees vaivaudu miettimään noit pilkkasanoi vaan elä elämääs.
Kaverit tulee kyl. - jöö022
Älä välitä mitä muut susta sanovat....Sä olet sinä ja jos ei muut hyväksy sua tuollasena ku olet niin ne idiootit vois kattoo itteensä peilistä.
Haukkuminen ei todellakaa oo oikeen.
Noh haukkujillahan on yleensä huono itsetunto tai sitte ne on vain kateellisia.
Naura vain sellasille ihmisille , jokka uskaltaa tulla vääntämään naamaa sulle.
Älä vaivaa päätäs mitä ne susta sanoo , vaan pidä pintas ja ole oma itses.
Ei sun tarvi olla ku ne . sinä oot sinä ja se on tärkee juttu.
Kyllä niitä ilkkujia pian maailma opettaa tavalla tai toisella.
Se ärsyttää niitä kaikista eniten , jos et välitä mitä ne sanoo. Älä anna niiden sua lannistaa vaan pidä pää pystys.
tsemppiä - .....
Moips!
Älä todellakaa välitä niitten idioottien jutuista! Ei se oo sun vika että sua kiusataan.Mun systerii kiusattiin koko kouluajan ja tiedän et se on rasittavaa ja syö itsetuntoo.
Oon ite tyttö ja en voi tietää tosta pienimunaisuudesta mut mun mielestä ei oo välii onko miehellä iso vai pieni.
Jos on iso nii sen huonompi tytöille, sehän sattuu hirveesti. :)
Niin, ja yleensä aletaan kiusaamaan vielä enemmän jos alkaa rähjätä. Kannattaa vaan hymyillä, vaikkei hymyilyttäiskään, tai nauraa. - lopettaa
vittuilun.
- ujopoika:/
No toi väkivalta on vähän huono silti:O koska oon mä tääl tapellu pari kertaa ku mua on kiusattu mut vaa kerran oikestaa pärjänny ku en oo niin hirveen vahva. Mut kyl mä takas lyön jos muhun koskee. Mut ei se mitää kiusaamist oo kyl lopettanu.
Sit tota oon yrittäny etten oo huomaavinaan, mut se on vähän hankalaa ku kaikki koko ajan syrjii tai haukkuu tai kiusaa. Pitäs viel yks vuos ainaki jaksaa tota koulua tääl. Voi niit yrittää olla huomaamatta mut ei mul silti ketään kaveria tääl oo.
Mul ei oo ikinä ollu ainuttakaan kaveria tääl enkä tajua mist se johtuu? Mikä mus on vikana? Koska helsingis niit oli ja on jokunen vielki. Toi et oon "pienimunainen" nii on noille pelleille tääl vaan sellanen mist voi aina sanoo mulle ja saada pahaa oloa aikaseks:/ mut ei minkää sellasen takia ketään oikeesti kai kiusata? siis pakko tos on jotai muutaki olla
- jusuq
no voi olla et ne on kateellisia kun sä oot hesasta.. ja sit toi pienimunaisuus, mullakin on nimittäin aika pieni ja oon kohta 18, ja voin sanoo 100% varmasti että se on tekniikkalaji. oon myöntäny kavereille kun joskus ollaan oltu juomassa ja saunottu että mulla on pieni, ei ne siitä vittuile. toki yläaste on huono sillein et siellä harva on vielä aikuistunu. koita saada jotain selvää xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h533455- 353147
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432510Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.531959Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201138