Edellinen avaukseni on painunut muistojen hämärään kakkossivulle. Olisiko kukaan ehtinyt yöpyä tuossa hotellissa, ja viitsisi kertoa millaista palvelua sai? Matka on syys-lokakuussa.
Kiitoksia, jos joku vaivautuu.
Ritz Roger de Lluria
2
387
Vastaukset
- usein bcn´ssa
Mielestäni Barcelonan Rizt on ainakin minun makuuni jäänyt jälkeen uusista hotelleista. Korkeintaan Madridin Ritz on kokeilemisen arvoinen. Ainoa suuri Plussa on sijainti, mutta hyvällä sijainnilla löytyy loistavia vaihtoehtoja. Omia suosikkejani ovat: Claris, Granados 83, Cram, Omm ja Petit Palace Museum. Mielestäni kaikki sijaitsevat "kävelymatkan" päässä kaikesta hyvästä.
Totta kai on hyvä muistaa, että toinen tykkä äidistä ja toinen tyttärestä... Ritz ehkä on enemmän sen ensimmäisen makuun...- .......
Joo, ikäluokka paremmin tuonne äiti-osastoon, eli sijainti sopii paremmin meille, kuin esim. Ramblas.
Jos aamiainen on hyvä tai edes kohtuullinen ja englanniksi voisi respasta kysyä mahd. jotakin paikkakuntaan liittyvää, niin se riittää. Meillä on varattuna 3 hengen huone, jossa kuvien perusteella se kolmas paikka on erillisessä tilassa, ei alkovi vaan ikään kuin lisähuone.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699