miten menetellään,kun haluan ostaa uuden 22 käsiaseen niin joudunko hakemaan poliisilta taas jonkun päätöksen vai ostoluvan? enkä halua vanhasta tietenkää luopua.
kertokaa
9
483
Vastaukset
- fddsf
Kyllä,uuteen aseeseen aina lupa
- Tadzio de Santis
Ostolupa maksaa nykyään 32 euroa. Ja homma on sikäli muuttunut että tuo summa maksetaan ennen käsittelyä, riippumatta siitä meneekö hakemus läpi. Kantoluvasta ei tarvi erikseen maksaa, kunhan käy näyttämässä pyssyä.
- Mistä kantoluvasta?`
Siis saako tavallisen hallussapitoluvan muka vaihdettua kantoluvaksi ihan sillä että käy näyttämässä asetta poliiseille?
Epäilen kovasti. Täällä päin ainakaan siviilillä ei ole edes teoreettista mahdollisuutta saada kantolupaa aseisiinsa, vaikka keksis minkälaisia syitä. - keksa
Mistä kantoluvasta?` kirjoitti:
Siis saako tavallisen hallussapitoluvan muka vaihdettua kantoluvaksi ihan sillä että käy näyttämässä asetta poliiseille?
Epäilen kovasti. Täällä päin ainakaan siviilillä ei ole edes teoreettista mahdollisuutta saada kantolupaa aseisiinsa, vaikka keksis minkälaisia syitä.hankkimislupa muuttuu hallussapitoluvaksi, kun ostettu ase on hyväksytetty poliisilla ja käyt kortin hakemassa. Ostolupa toimii väliaikaisena hallussapitolupana kortin valmistuessa.
Se ase saa olla "kannossa" jos olet sen kanssa menossa tekemään sitä mihin sitä asetta hait.
Lataamattomana suojuksessa taisi olla se sallittu tapa. - Nimetön
keksa kirjoitti:
hankkimislupa muuttuu hallussapitoluvaksi, kun ostettu ase on hyväksytetty poliisilla ja käyt kortin hakemassa. Ostolupa toimii väliaikaisena hallussapitolupana kortin valmistuessa.
Se ase saa olla "kannossa" jos olet sen kanssa menossa tekemään sitä mihin sitä asetta hait.
Lataamattomana suojuksessa taisi olla se sallittu tapa.sitte kun kaverilla olis pienois kivääri ja sain itse vasta pistooliin luvan.. niin voisinkohan saada näin nopeasti rinnakkais luvan sen aseeseen. kannattaako yrittää vai odottaa joku aika?
- lupamies, tiältä
Nimetön kirjoitti:
sitte kun kaverilla olis pienois kivääri ja sain itse vasta pistooliin luvan.. niin voisinkohan saada näin nopeasti rinnakkais luvan sen aseeseen. kannattaako yrittää vai odottaa joku aika?
Missään laessa ei sanota jotta suatko hakkee vaekka kaksii kertoo päevässä er asseelle lupija. Taekka kolome kertoo. Tärkeentä onnii asijalliset perustelut, missee ja mitä aeot ampuva. Ylleesä pittää olla jottae näättövä harrastuksesta.
- kiitos...
lupamies, tiältä kirjoitti:
Missään laessa ei sanota jotta suatko hakkee vaekka kaksii kertoo päevässä er asseelle lupija. Taekka kolome kertoo. Tärkeentä onnii asijalliset perustelut, missee ja mitä aeot ampuva. Ylleesä pittää olla jottae näättövä harrastuksesta.
näillä mennää..
- Tadzio de Santis
Mistä kantoluvasta?` kirjoitti:
Epäilen kovasti. Täällä päin ainakaan siviilillä ei ole edes teoreettista mahdollisuutta saada kantolupaa aseisiinsa, vaikka keksis minkälaisia syitä.Tuota hallussapitolupaahan minä tarkoitin, meillä vain on aina puhuttu kantoluvasta samassa merkityksessä... saattaahan se tietysti olla harhaanjohtavaa.
- se kyllä
Tadzio de Santis kirjoitti:
Tuota hallussapitolupaahan minä tarkoitin, meillä vain on aina puhuttu kantoluvasta samassa merkityksessä... saattaahan se tietysti olla harhaanjohtavaa.
on miten sen sanoo mut jollain ihmisillä on aina pakko mielle oikaista asiat.. olkoon mun mielestä vaikka mukana pito lupa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989