oon 13w koht 14w,tyttö.....miten mä voisin saada rahaa niinku töitä?
mist vois....?
6
406
Vastaukset
- Ashton Kutcher
mee hollywoodiin näyttelijäks joskus lukion puolessa välissä kuten mää,oon nyt 15..laskin et jos TV-sarjassa menee hyvin,palkka voi olla jaksolta jopa 200 tuhatta dollaria =) kuulostaako hyvältä?mää en mee rahan takia hollywoodiin,vaan siks koska oon näyttelijä ja amerikan miäs!
- Angelic
mä en oo näyttelijänä hyvä.....ainakaan mun mielestä...ja missä täällä päin harjottelisin edes....enpä usko!
mut muuten kuulostaa hyvältä.
ja mä just tarviin rahaa... - Pöljä
Angelic kirjoitti:
mä en oo näyttelijänä hyvä.....ainakaan mun mielestä...ja missä täällä päin harjottelisin edes....enpä usko!
mut muuten kuulostaa hyvältä.
ja mä just tarviin rahaa...Sänkyhommista maksetaa hyvi!
Eikä tartte olla ees elokuva-alal!
- vronkkis
En minä tiedä.
- se
riippuu,sit ku ainaki oot 15,niin saat mennä kesätöihi,niist ei vaa toisinaan tienaa hirveen hyvin,mut mihinkään vakituiseen työhön sä et viel pääse.
- ougtyuru
Odotas,kun olet aikuinen ja huomaat,että rahaa ei ole silloinkaan.On muuten kovat vuokrat ja kulut muutenkin.Tulet huomaamaan,että elämä on hyvin raakaa ja kovaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell1927664Hotelli Kainuu konkurssiin
Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin1092867Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve782812"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt1102301Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil382132- 131882
- 181458
Ainutlaatuiselle naiselle.
Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun. Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jällee281412- 201256
- 221224