oon 13w koht 14w,tyttö.....miten mä voisin saada rahaa niinku töitä?
Vastaukset 6
- Ashton Kutcher
mee hollywoodiin näyttelijäks joskus lukion puolessa välissä kuten mää,oon nyt 15..laskin et jos TV-sarjassa menee hyvin,palkka voi olla jaksolta jopa 200 tuhatta dollaria =) kuulostaako hyvältä?mää en mee rahan takia hollywoodiin,vaan siks koska oon näyttelijä ja amerikan miäs!
- Angelic
mä en oo näyttelijänä hyvä.....ainakaan mun mielestä...ja missä täällä päin harjottelisin edes....enpä usko!
mut muuten kuulostaa hyvältä.
ja mä just tarviin rahaa... - Pöljä
Angelic kirjoitti:
mä en oo näyttelijänä hyvä.....ainakaan mun mielestä...ja missä täällä päin harjottelisin edes....enpä usko!
mut muuten kuulostaa hyvältä.
ja mä just tarviin rahaa...Sänkyhommista maksetaa hyvi!
Eikä tartte olla ees elokuva-alal!
- vronkkis
En minä tiedä.
- se
riippuu,sit ku ainaki oot 15,niin saat mennä kesätöihi,niist ei vaa toisinaan tienaa hirveen hyvin,mut mihinkään vakituiseen työhön sä et viel pääse.
- ougtyuru
Odotas,kun olet aikuinen ja huomaat,että rahaa ei ole silloinkaan.On muuten kovat vuokrat ja kulut muutenkin.Tulet huomaamaan,että elämä on hyvin raakaa ja kovaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀42875- 76835
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi17809Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R51734Huh huh...
Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik208671- 38539
- 43536
Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni39495- 47465
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,37439