oon 13w koht 14w,tyttö.....miten mä voisin saada rahaa niinku töitä?
mist vois....?
6
381
Vastaukset
- Ashton Kutcher
mee hollywoodiin näyttelijäks joskus lukion puolessa välissä kuten mää,oon nyt 15..laskin et jos TV-sarjassa menee hyvin,palkka voi olla jaksolta jopa 200 tuhatta dollaria =) kuulostaako hyvältä?mää en mee rahan takia hollywoodiin,vaan siks koska oon näyttelijä ja amerikan miäs!
- Angelic
mä en oo näyttelijänä hyvä.....ainakaan mun mielestä...ja missä täällä päin harjottelisin edes....enpä usko!
mut muuten kuulostaa hyvältä.
ja mä just tarviin rahaa... - Pöljä
Angelic kirjoitti:
mä en oo näyttelijänä hyvä.....ainakaan mun mielestä...ja missä täällä päin harjottelisin edes....enpä usko!
mut muuten kuulostaa hyvältä.
ja mä just tarviin rahaa...Sänkyhommista maksetaa hyvi!
Eikä tartte olla ees elokuva-alal!
- vronkkis
En minä tiedä.
- se
riippuu,sit ku ainaki oot 15,niin saat mennä kesätöihi,niist ei vaa toisinaan tienaa hirveen hyvin,mut mihinkään vakituiseen työhön sä et viel pääse.
- ougtyuru
Odotas,kun olet aikuinen ja huomaat,että rahaa ei ole silloinkaan.On muuten kovat vuokrat ja kulut muutenkin.Tulet huomaamaan,että elämä on hyvin raakaa ja kovaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161