Gold Coastilla/Brisbanessa olevat

kokofjf

Moikka,

Tulin tänne Gold Coastille vajaa viikko sitten ja kovasti kaipailisin seuraa. Alku on ollut kankeampi kuin luulin ja tunnen itseni ulkopuoliseksi täällä, joten ottakaa yhteyttä jos vaikka tiedätte että joku ystävänne on täällä tms. Vinkkejä ihmisten tapaamiseen otetaan myös vastaan!

8

1143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohdake-

      Heippa!

      Ensinnäkin,kiva juttu että olet päässyt Gold Coastille.Itse olin kyseisellä paikalla 2 ½ vuotta sitten.Lomamatkalla.
      En tunne enää ketään Gold Coastilta,mutta tunsin silloin. Eräs suomalainen pariskunta asui siellä mutta muuttivat vuorille asumaan. Ihmettelet varmaan että miksi sulle sitten kirjoittelen.Höh.Eikös niin. Siksi vain,että haluaisin kysyä miksi olet mennyt sinne ja kauanko aiot viipyä? Itse olen tulossa Australiaan,tosin vasta ensi vuoden alussa.
      Mies odottaapi siellä.Sikäli käy kade sinua.Heh.
      Aattelin vaan,kun olen lähdössä eka kertaa yksin enkä tykkää yhtään lentää ilman tuttua seuraa,niin mitäköhän sulla on suunnitelmissa siihen aikaan? Australiassako vielä silloinkin?
      Jos haluat valoittaa minua niin olisi kiva kuulla.Olen 39.v. Jokatapauksessa loistavaa aikaa toivotan sulle sinne ja toivon myös että paikalliset kirjoittavat sulle tänne.=)=).On kurjaa reissata ja olla yksin,varsinkin isossa maailmassa.Eiköhän se kuule siitä!!! =)

      • Nimetön

        Moikka taas,

        Eli tänne tulin ensialkuun au pairiksi ja sitten sen jälkeen reissaaminen on suunnitelmissa. Aikataulu on kiitenkin tällä hetkellä niin auki, etten tiedä missä olen alkuvuodesta! Todennäköisesti vielä Ausseissa, mutta Gold Coastista en niin varma. Viisumi on heinakuulle 09 asti eli fiilistuntumalla mennään! Minun sähköposti on [email protected] , joten laita sinne mailia jos haluat. Lähempänä etenkin kun molempien aikataulut alkaa selvitä :)


      • Ohdake-
        Nimetön kirjoitti:

        Moikka taas,

        Eli tänne tulin ensialkuun au pairiksi ja sitten sen jälkeen reissaaminen on suunnitelmissa. Aikataulu on kiitenkin tällä hetkellä niin auki, etten tiedä missä olen alkuvuodesta! Todennäköisesti vielä Ausseissa, mutta Gold Coastista en niin varma. Viisumi on heinakuulle 09 asti eli fiilistuntumalla mennään! Minun sähköposti on [email protected] , joten laita sinne mailia jos haluat. Lähempänä etenkin kun molempien aikataulut alkaa selvitä :)

        Heihei!
        Anteeksi että vastaamiseni on kestänyt,mutta palasin juuri 6 päivän Baltian matkalta eikä netin etsimiseen ollut aikaa.
        Kiitos paljon e-mailistasi,kirjoitan varmasti!
        Olisi tosiaankin kiva katsella missä ollaan/olet siihen aikaan kun olen aikeissa tulla.Voitas tulla vaikka samaa matkaa takaisin Suomeenkin??
        Mä en vielä tiedä miten kauan aion olla siellä,mutta 2 kk olisi ihana.PALATAAN ASIAAN ja voi hyvin siellä! =DD


    • kokofjt

      Voit ottaa yhteytta- asumme taalla
      0424 888 650

      • ssff

        Moikka,

        En ole vielä saanut paikallista liittymää auki, joten saanko ennen sitä udella oletteko mitä tekemässä täällä ja minkä ikäisiä about?
        Kun saan liittymän auki, olen yhteydessä teihin :)


      • Ohdake-

        Varmaankin luit oman kirjoitukseni jolloinka vastasin alkuperäisen kirjoitukseen? No,ei se mitään jos et lukenut.Tässä vaan mietin,jotta saisinko minä myös olla teihin yhteydessä Ausseissa olo aikani? Saanko siis soittaa jos olen lähellä siellä? Olen varma että vaikka mulla mies siellä onkin (britti) kaipaan silti suomalaisia ja suomenkieltä joten olisi ihana jos voisin minäkin olla yhteydessä.Mitä tuumaat asiasta? Hyviä vointeja.=)
        PS. Mulla on tosi läheinen enokin Ausseissa,asunut siellä 40 vuotta ja vähän ylikin mutta hän asuu kohteestani niin kaukana (jo Brisbanesta 600 km etelään rannikkoa) että en tiedä vielä menenkö sinne asti kyläänkään.Toivon mukaan menen.


      • Goolangattalainen
        Ohdake- kirjoitti:

        Varmaankin luit oman kirjoitukseni jolloinka vastasin alkuperäisen kirjoitukseen? No,ei se mitään jos et lukenut.Tässä vaan mietin,jotta saisinko minä myös olla teihin yhteydessä Ausseissa olo aikani? Saanko siis soittaa jos olen lähellä siellä? Olen varma että vaikka mulla mies siellä onkin (britti) kaipaan silti suomalaisia ja suomenkieltä joten olisi ihana jos voisin minäkin olla yhteydessä.Mitä tuumaat asiasta? Hyviä vointeja.=)
        PS. Mulla on tosi läheinen enokin Ausseissa,asunut siellä 40 vuotta ja vähän ylikin mutta hän asuu kohteestani niin kaukana (jo Brisbanesta 600 km etelään rannikkoa) että en tiedä vielä menenkö sinne asti kyläänkään.Toivon mukaan menen.

        Miksi kummassa olet tullut tullut gold coastille ? Oleto tullut toihin vai mita ?
        Koeta tico tico carambaa , dont worry !


      • Ohdake-
        Goolangattalainen kirjoitti:

        Miksi kummassa olet tullut tullut gold coastille ? Oleto tullut toihin vai mita ?
        Koeta tico tico carambaa , dont worry !

        Anteeksi vaan että vastaukseni on kestänyt,olen ollut poissa,lomalla.
        Tuota tuo kysymyksesi,ei en mä olekaan Gold Coastilla, vaan olen ollut. Ja silloinkin lomalla.
        Mutta olisi kiva tietää mikä on tuo Tico Tico Caramba?? Jos jaksat vielä kirjoittaa niin olisi kiva juttu.=)=)=)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1326
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      54
      895
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      809
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      764
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      756
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      744
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      744
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe