Sieluihin yhteydenotto

Yushinominaki

Kertokaapas keinoja millä sieluihin jotka ovat kokonaan ulkona kehosta, niin miten heihin otetaan yhteyttä?

He voivat lennellä missä tahansa päin maailmaa, eivät usea varmaankaan ole tällä hetkellä maassa, joten niitä sieluihin yhteydenotto tavoista kysynkin nyt sitten, miten heihin otetaan yhteyttä?

Kokeillut olen sellaisia hommeleita että olen puhunut yksinäni ja kutsunut heitä juttelemaan ja niin edespäin kävellessäni huonetta sekä olemalla paikallaan. Sekä olen tehnyt oman Ouija laudan ja nappulan ja sitten toisenlaisen yhteydenotto hommelin ja kummassakin olen kysynyt että joku tulee juttelemaan. Ouija laudassa minulla on sekä suomenkielellä sekä englanninkielellä sanat. Toisessa hommelissa ei ole kirjaimia vaan se on sellainen perus yhteydenotto hommeli. Yritin siinä myös neuvoa miten se perus yhteydenotto hommeli toimii siinä hommelissa kun puhuin yksinäni, en tiedä sitten oliko siinä ketään mutta ainakin hiljaista oli.

Joten nyt tarvitsee sitten apua miten heihin saa yhteyttä.

Jeesus ja demoni ja raamattu jutut tai muutakaan uskispuskis jeesustelua, saatte jättää pois, eli ei niitä kiitos. Näitä on jo tarpeeksi spammattuna melkein jokaiseen missä puhutaan "sieluihin yhteydenotosta".

Niin ja muistakaa että teidän on oltava itse varmoja, eli olette kokeilleet että toimii, eli en odota mitään että tee tämä ja tämä vaikka koko henkilö ei ole edes testannutkaan että toimiiko se sitten vai ei. Ja varmasti tiedätte ketä sieluja tarkoitan "niillä sieluilla jotka ovat kokonaan ulkona kehosta", eli en tarkoita niitä sieluja eli ehkä sinä siellä joka kirjoitat minulle jonkin viestin niin taidat olla vielä "kehossa" eli kehosi ei ole vielä jollain tavalla tai syystä mennyt offille.

3

608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Napoleon Bonaparte

minä täällä. Mistä ihme viritelmistä puhut? Eihän sellanen hölynpöly toimi.

No olen nyt täällä mistä haluat jutella?

• toinen kysyjä

Mitenhän saisi yhteyden eläviin? Kännykkää, sähköpostia, kirjettä ja muuta on jo kokeiltu...

• hieno vastaus

Katso silmiin ja taputa hartioille ja sano kukkuluuruu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3571
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      9
      1628
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1483
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1300
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      906
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      903
    7. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      242
      893
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      879
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      66
      864
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      829
    Aihe