Sieluihin yhteydenotto

Yushinominaki

Kertokaapas keinoja millä sieluihin jotka ovat kokonaan ulkona kehosta, niin miten heihin otetaan yhteyttä?

He voivat lennellä missä tahansa päin maailmaa, eivät usea varmaankaan ole tällä hetkellä maassa, joten niitä sieluihin yhteydenotto tavoista kysynkin nyt sitten, miten heihin otetaan yhteyttä?

Kokeillut olen sellaisia hommeleita että olen puhunut yksinäni ja kutsunut heitä juttelemaan ja niin edespäin kävellessäni huonetta sekä olemalla paikallaan. Sekä olen tehnyt oman Ouija laudan ja nappulan ja sitten toisenlaisen yhteydenotto hommelin ja kummassakin olen kysynyt että joku tulee juttelemaan. Ouija laudassa minulla on sekä suomenkielellä sekä englanninkielellä sanat. Toisessa hommelissa ei ole kirjaimia vaan se on sellainen perus yhteydenotto hommeli. Yritin siinä myös neuvoa miten se perus yhteydenotto hommeli toimii siinä hommelissa kun puhuin yksinäni, en tiedä sitten oliko siinä ketään mutta ainakin hiljaista oli.

Joten nyt tarvitsee sitten apua miten heihin saa yhteyttä.

Jeesus ja demoni ja raamattu jutut tai muutakaan uskispuskis jeesustelua, saatte jättää pois, eli ei niitä kiitos. Näitä on jo tarpeeksi spammattuna melkein jokaiseen missä puhutaan "sieluihin yhteydenotosta".

Niin ja muistakaa että teidän on oltava itse varmoja, eli olette kokeilleet että toimii, eli en odota mitään että tee tämä ja tämä vaikka koko henkilö ei ole edes testannutkaan että toimiiko se sitten vai ei. Ja varmasti tiedätte ketä sieluja tarkoitan "niillä sieluilla jotka ovat kokonaan ulkona kehosta", eli en tarkoita niitä sieluja eli ehkä sinä siellä joka kirjoitat minulle jonkin viestin niin taidat olla vielä "kehossa" eli kehosi ei ole vielä jollain tavalla tai syystä mennyt offille.

3

505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Napoleon Bonaparte

      minä täällä. Mistä ihme viritelmistä puhut? Eihän sellanen hölynpöly toimi.

      No olen nyt täällä mistä haluat jutella?

    • toinen kysyjä

      Mitenhän saisi yhteyden eläviin? Kännykkää, sähköpostia, kirjettä ja muuta on jo kokeiltu...

      • hieno vastaus

        Katso silmiin ja taputa hartioille ja sano kukkuluuruu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe