Sieluihin yhteydenotto

Yushinominaki

Kertokaapas keinoja millä sieluihin jotka ovat kokonaan ulkona kehosta, niin miten heihin otetaan yhteyttä?

He voivat lennellä missä tahansa päin maailmaa, eivät usea varmaankaan ole tällä hetkellä maassa, joten niitä sieluihin yhteydenotto tavoista kysynkin nyt sitten, miten heihin otetaan yhteyttä?

Kokeillut olen sellaisia hommeleita että olen puhunut yksinäni ja kutsunut heitä juttelemaan ja niin edespäin kävellessäni huonetta sekä olemalla paikallaan. Sekä olen tehnyt oman Ouija laudan ja nappulan ja sitten toisenlaisen yhteydenotto hommelin ja kummassakin olen kysynyt että joku tulee juttelemaan. Ouija laudassa minulla on sekä suomenkielellä sekä englanninkielellä sanat. Toisessa hommelissa ei ole kirjaimia vaan se on sellainen perus yhteydenotto hommeli. Yritin siinä myös neuvoa miten se perus yhteydenotto hommeli toimii siinä hommelissa kun puhuin yksinäni, en tiedä sitten oliko siinä ketään mutta ainakin hiljaista oli.

Joten nyt tarvitsee sitten apua miten heihin saa yhteyttä.

Jeesus ja demoni ja raamattu jutut tai muutakaan uskispuskis jeesustelua, saatte jättää pois, eli ei niitä kiitos. Näitä on jo tarpeeksi spammattuna melkein jokaiseen missä puhutaan "sieluihin yhteydenotosta".

Niin ja muistakaa että teidän on oltava itse varmoja, eli olette kokeilleet että toimii, eli en odota mitään että tee tämä ja tämä vaikka koko henkilö ei ole edes testannutkaan että toimiiko se sitten vai ei. Ja varmasti tiedätte ketä sieluja tarkoitan "niillä sieluilla jotka ovat kokonaan ulkona kehosta", eli en tarkoita niitä sieluja eli ehkä sinä siellä joka kirjoitat minulle jonkin viestin niin taidat olla vielä "kehossa" eli kehosi ei ole vielä jollain tavalla tai syystä mennyt offille.

3

614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Napoleon Bonaparte

minä täällä. Mistä ihme viritelmistä puhut? Eihän sellanen hölynpöly toimi.

No olen nyt täällä mistä haluat jutella?

• toinen kysyjä

Mitenhän saisi yhteyden eläviin? Kännykkää, sähköpostia, kirjettä ja muuta on jo kokeiltu...

• hieno vastaus

Katso silmiin ja taputa hartioille ja sano kukkuluuruu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      971
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe