Elikkäs, osaako joku kertoa josko jossain päin lapuaa olisi ns. kummitustaloja? Käväisimme (kuten aiemmasta postauksestani voitte todeta) Lapuan pitkällämäellä pienessä mökissä jota maijan mäkiksikin kutsutaan. siellä kuvasimme paljon ja osassa kuvista näkyy merkillisiä palloja, aka orbseja. lukekaa aiheesta lisää aiemmasta viestistäni sekä wikipediasta: http://en.wikipedia.org/wiki/Orb_(photographic)
Lapuan kummitustalot
22
6284
Vastaukset
- vain pölyä
Ne merkilliset pallot ovat ihan oikeasti vain pölypalloja. Nykyajan digikameroilla ne saa helposti esille esim näin: Mene pimeään huoneeseen, heilauta räsymattoja ja ota kuva salaman kanssa ja volaa...."orbeja" on vaikka muille jakaa.
- Totta..
Olen täysin samaa mieltä kanssasi, mutta niille lukijoille jotka uskovat valopallojen paranormaalin selityksen, voin kertoa että kukaan ei puristellut huoneessa mattoja tms. orbsit ilmestyivät vain tiettyihin paikkoihin huoneessa. ja aiempaan viestiin korjaukseksi että sitä paikkaa kutsutaan siis Maijan mökiksi tietenkin, ei mäkiksi
- juuuuuuuup
En tierä kummitustaloista, mutta senhän moni tietää että siellä Hipin tienpäässä seisoo se liftari joka yö... Samoin ala nurmon tiellä on joku mörkö.
- heräsi..
niin mikä liftari, mistä tullut? ja entäs tämä toinen mörkö? kiinnostaisi näiden tarinat jos joku tietävä viitsisi hieman valottaa näitä asioita :)
- eli siis.....
heräsi.. kirjoitti:
niin mikä liftari, mistä tullut? ja entäs tämä toinen mörkö? kiinnostaisi näiden tarinat jos joku tietävä viitsisi hieman valottaa näitä asioita :)
siinä hipin tien päässä on joku jäänyt rekan tai auton alle. eli melko legendaarinen juttu. Haamun tai enemmänkin mustan ihmisen kokoisen olennon voi nähdä kun ajaa lapualta seinäjoelle päin, mutta ei sjoelta lapualle päin. Seisoo vaan tienvieressä ja vahtaa. kun olett ajanut ohi ja katsot taakse, hahmo on kadonnut. Tämän pitäisi tapahtua öisin.
Ja alanurmon tiellä vaeltaa alaruumiiton sotamies. Joku joka on kuollut jatko tai talvisodassa, liitää ilmassa eikä sillä näy jalkoja, ja tämä on muuten oikesti totta! - minä vain
eli siis..... kirjoitti:
siinä hipin tien päässä on joku jäänyt rekan tai auton alle. eli melko legendaarinen juttu. Haamun tai enemmänkin mustan ihmisen kokoisen olennon voi nähdä kun ajaa lapualta seinäjoelle päin, mutta ei sjoelta lapualle päin. Seisoo vaan tienvieressä ja vahtaa. kun olett ajanut ohi ja katsot taakse, hahmo on kadonnut. Tämän pitäisi tapahtua öisin.
Ja alanurmon tiellä vaeltaa alaruumiiton sotamies. Joku joka on kuollut jatko tai talvisodassa, liitää ilmassa eikä sillä näy jalkoja, ja tämä on muuten oikesti totta!mä oon kuullu ton hipinristeysjutun niin että se ilmestyy vaan rankkoina sadeöinä puolenyön aikaan ja se liftaa kyytiin.. et jos sitä ei ota kyytiin niin se ilmestyy kotvan kuluttua takapenkille. itse en ole nähnyt merkkiäkään mutta näin mulle on kerrottu.
- onko
minä vain kirjoitti:
mä oon kuullu ton hipinristeysjutun niin että se ilmestyy vaan rankkoina sadeöinä puolenyön aikaan ja se liftaa kyytiin.. et jos sitä ei ota kyytiin niin se ilmestyy kotvan kuluttua takapenkille. itse en ole nähnyt merkkiäkään mutta näin mulle on kerrottu.
se valtatiellä 19 vai siellä vanhan tien puolella..
- KRISTIANK452
eli siis..... kirjoitti:
Ja alanurmon tiellä vaeltaa alaruumiiton sotamies. Joku joka on kuollut jatko tai talvisodassa, liitää ilmassa eikä sillä näy jalkoja, ja tämä on muuten oikesti totta!MA NÄIN SAMAN KALTAISEN MUSTAN HAAMU KUKINKUJA TIELLÄ VANTALLA YÖLLÄ KELLO 12 JA SE SAMMUTI YLI PUOLET KATUN LAMPUISTA , PELOTAVA KARMIVA
- enston
minä vain kirjoitti:
mä oon kuullu ton hipinristeysjutun niin että se ilmestyy vaan rankkoina sadeöinä puolenyön aikaan ja se liftaa kyytiin.. et jos sitä ei ota kyytiin niin se ilmestyy kotvan kuluttua takapenkille. itse en ole nähnyt merkkiäkään mutta näin mulle on kerrottu.
Kuulin kans hippijutusta
- Aatsipoppa
Missähän kohtaa alanurmoa tämä alaraajaton sotamies liitelee? ison tien varrella vai kujilla? itekki kuullu hipintien liftarista, jos sellasen näkis joskus niin tulis varmaa ajettua ojaan..onkos joku muuten käynyt ruhantien varrella olevassa sinisessä tönössä joka muistuttaa jotain huvipuistoa rakennelmistaan johtuen, näyttää mielenkiintoiselta paikalta, jos käymään pääsis sisällä
- hujakasa
niin ja mitä näihin orbseihin tulee, niin itse kun ottaa kännykällä kuvia missä tahansa kämpässä, orbseja ilmestyy kuvaan, eli ei vaadi minkään sortin räsymaton heilautusta että näitä tulee kuvaan
- onkokummituksiion
Tämä hipintien kummituskin on nähty ilman alaruumista tämä liftari mies
- liftaavalentotorso
Huomaan taas ettei oo kovin tarkkoja tietoja nää kummitushavainnot : DD
"siinä hipin tien päässä on joku jäänyt rekan tai auton alle." - niin siis kummanko alle se on nyt jääny siinä tien pääs?
"Ja alanurmon tiellä vaeltaa alaruumiiton sotamies. Joku joka on kuollut jatko tai talvisodassa - - " - Niin siis kummassa sodassa tää lentotorsomies on kuollu? Ja tää seuraava tarina on totisinta totta: Oon syntyny Alanurmontiellä, enkä oo helevettivieköön ikänä törmänny yhtenkään torsoon, joka lentäis :' DDDD
"Tämä hipintien kummituskin on nähty ilman alaruumista tämä liftari mies" - Ja siis niin, oliko se nyt joku 1939-1944 aikavälillä rekan TAI auton alle jääny sotapoika, joka siinä jalaattomana liftailee? : DDD - ritamäkeläinen
Ritamäellä mäkitiellä on mökki tien reunassa jossa huhutaan asuvan joskus puukkomie ja oon asunut Lapualla koko elämäni ja vielä ritamäellä
- liftaavalentotorso
Onks tää tupa se punanen tupa sielä metikös, Kumputien ja Mäkitien risteykses, vai jollain Mäkitieltä risteytyvällä tiellä?
- kummituksiinuskova
Totta oon itekki kuullu
- tietäväinrn
Kaverini asuu viereisessä talossa joten se on nähny siellä liikkuvan tumma hahmo
- lapewa
sindan talossa kummitelee!!!
- Aneee
Hippii juustodippiiiii
- Kauhajärvelääne
Mä oon kuullu että lapuan kauhajärvellä olis jokin keski-koukkarin mökki missä kummittelis,ainakin kuulemma portaiden narinaa kuuluu vaikka portaita ei oo enää,ja jotain muita ääniä
- vanhaänkyrä
Joku hippi kuulemma kummittelee jossain tiellä. Kyseinen hippi oli kuulemma jäänyt tahallaan auton alle kun sille oli selvinnyt että sen muija oli jäänyt autonkuljettajan alle.
- Naä3i47dk
Mun mies asui seinäjoella ja hänen kyydissään tämä liftari tyttö oli takapenkillä nurmon sillan kohdalla oli tumman hahmon takapenkillä hokaillut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010380Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523555Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543301- 642875
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2072243- 1162203
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252033Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671638Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221456Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121386