Lukaise 'Salmiakkari' nimimerkin kirjoituksia sekä hänen esittelysivuaan (klikkaa nimimerkkiä).
Olevinaan 11 v. poika joka mainostaa joka käänteessä Kastellia. Naurettavan läpinäkyvää trollausta - kuinka alas Kastellilla ollaankaan valmiita vajoamaan tiukkenevassa markkinatilanteessa? Tämän kaltainen trollaus on nolouden huippu!
nimim. Kolmen 10-15v. lapsen isä
SALMIAKKARI
6
459
Vastaukset
- joopa joo
Niinpä onkin, läpinäkyvää, kenenpä 11 vuotiaan haaveena olisi rakentaa Kastelli-talo!!! :)
- siellä iskä
kirjottelee poikansa tunnareilla :)
- onkin
Valitettavasti enin osa tämän palstan kirjoituksista pyörii samalla tasolla..
- Salmiakkari
Ilmeenne, kun olin tuo Salmiakkari (nyt 19v) ja ihan tosissani olin? En toki enää ole kiinnostunut omakotitaloista. Mutta ihan tosissani olin tuolloin. :3
- Salmiakkari
Bump. Salmiakkari tässä taas ja edelleen olin ihan tosissani. Pellet. Miksei 11v voisi haaveilla talon rakentamisesta? Hiekkalaatikollako pitäisi leikkiä?
- turhaa_markkinointia
Onko urpo isäs töissä Kastellilla? Menehän märkäkorva vielä äitis helmoihin kasvamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751