F-spot

pictures of home

Asentelin f-spotin ,vann en saa sitä aukenemaan.
Missä vika?

9

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Doddii

Mistä asentelit, et kai imuroinut jostain netistä pakettia tms? Vaikuttais siltä että on hölmöilty pakettienhallinan ohi.

Eikös tuo F-Spot ole jo valmiiksi asennettuna Ubuntussa ja jos ei ole niin Lisää/poista kautta löytyy tahi Synapticilla.

• pictures of home

Niin kyllä tiedän ,että sen piti olla gimpin mukana vaan auennut alkujaankaan auennut,joten poistin sen lisää/poista kautta ja samaa kautta "asentelin" uudelleen,vaan eipä aukene.

• miksuh.
        pictures of home kirjoitti:

Niin kyllä tiedän ,että sen piti olla gimpin mukana vaan auennut alkujaankaan auennut,joten poistin sen lisää/poista kautta ja samaa kautta "asentelin" uudelleen,vaan eipä aukene.

Se todennäköisesti kaatuu jonkin ubuntun f-spot versiossa olevan bukin takia. Kaatuu ennenkuin ikkuna ehtii avautua. Koeta käynnistää F-Spot komentoriviltä ja katso mitä se tulostaa.

• pictures of home kirjoitti:

Sovellukset -> Grafiikka -> F-Spot

Pitäisi löytyä automaattisesti heti asennuksen jälkeen, en löytänyt mitään riippuvuutta Gimpiin eikä Gimpin asentaminen tai poistaminen pitäisi vaikuttaa F-Spotiin mitenkään tai toisinpäin. Nyt on jotain outoa tekeillä?

Minulla molemmat toimivat suoraan asennuksesta sekä 64_bit että 32_bit versioissa.

• pictures of home
        exergy kirjoitti:

Sovellukset -> Grafiikka -> F-Spot

Pitäisi löytyä automaattisesti heti asennuksen jälkeen, en löytänyt mitään riippuvuutta Gimpiin eikä Gimpin asentaminen tai poistaminen pitäisi vaikuttaa F-Spotiin mitenkään tai toisinpäin. Nyt on jotain outoa tekeillä?

Minulla molemmat toimivat suoraan asennuksesta sekä 64_bit että 32_bit versioissa.

En ole gimpiä poistellut vaan tuon f-spotin poistin ja uudelleen "asentelin" samalla sovelluksella.
        Kun klikkaa f-spot kuvaketta ohjelma ei aukene em.toimenpiteitten jälkeenkään.
        Ei ole auennut alunperinkään jostain syystä.

• Doddii
        pictures of home kirjoitti:

F-Spot ei ole GIMPin mukana, se on oma ohjelmansa eikä mikään liitännäinen. F-Spot on ohjelma kuvien hallintaan (arkistointiin) ja GIMP on kuvamanipulaatio-ohjelma.

Mitä ihmettä tuo GIMP liittyy koko asiaan?

• uudelleen...
        Doddii kirjoitti:

F-Spot ei ole GIMPin mukana, se on oma ohjelmansa eikä mikään liitännäinen. F-Spot on ohjelma kuvien hallintaan (arkistointiin) ja GIMP on kuvamanipulaatio-ohjelma.

Mitä ihmettä tuo GIMP liittyy koko asiaan?

Itsekin olen poistanut (Lisää/Poista) F-Spotin ja asentanut uudellen pakettienhallinnan kautta.

Kyllä toimii.

Ongelma vain on F-Spotin kaatuileminen suurien valokuvamäärien kanssa....

• uudelleen... kirjoitti:

Itsekin olen poistanut (Lisää/Poista) F-Spotin ja asentanut uudellen pakettienhallinnan kautta.

Kyllä toimii.

Ongelma vain on F-Spotin kaatuileminen suurien valokuvamäärien kanssa....

Osoitin juuri äskettäin F-spotille 14,9Gt valokuvia vuosilta 2005-2008 toiselta osiolta, hyvin liitti ja hyvin näytti, no problems.

• uudelleen...
        exergy kirjoitti:

Osoitin juuri äskettäin F-spotille 14,9Gt valokuvia vuosilta 2005-2008 toiselta osiolta, hyvin liitti ja hyvin näytti, no problems.

No ehkä olisi pitänyt antaa latautua kuvat rauhassa...aloin nimittäin heti arkistoida ja nimeämään tageja niihin, ja alkoi jumittamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      7800
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4360
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      3993
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3902
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3300
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3208
    7. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      3205
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2923
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2721
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2484
    Aihe