Ostin pari Abu Garcia XXX kelaa (koot 20 ja 50), kun halvalla sain. Maksoivat vain 7 €/kpl. Näyttävät vahvoilta, hienoilta ja hommansa hoitavilta keloilta, joten ainakin hinta-/laatusuhde tuntuu olevan kunnossa. Jarru tosin tuntui hieman nykivän molemmissa keloissa, mutta tuo seikka korjautunee käytön myötä.
Yhtään en ole keloja vielä ehtinytt käyttää, joten kyselenkin käyttökokemuksia niiltä, joilla noita samoja keloja on.
Abu Garcia XXX
2
1087
Vastaukset
- Garcia
itsellä ollu tämän kesää toi pienempi käytössä.Eikä voi valittaa kun tohon hintaan saa.Tullu ylös hauetkin ja kirjot.Eli ittellä jarru toiminu ihan siedettävästi väsytyksissä.Kelpo peli,tietty rahalla saa .....no itte kehuisin vaikka vara kelaksi jos ei muuten uskalla käyttää.
- Kesälomakalastaja
Kyllähän tuo varmasti toimiva kela on, eikä halpa hinta pistänyt edes miettimään ostoa. Olen kyllä joskus kalastanut huonommillakin keloilla ja niidenkin kanssa on toimeen tultu. En kylläkään epäile tuota Abua kovinkaan huonoksi.
Vielä pitäisi odotella muutama viikko, jotta pääsisi taas kuhia narraamaan. Ajattelin pistää tuon isomman kelan kuha- ja haukijahtiin. Kokonsa ja kammen mitan puolesta (enemmän vääntövoimaa) siinä näyttäisi riittävän tehoa isommankin kalan ylösvetoon. Mökkijärvessä onkin hyvä kuhakanta, joten xXx pääsee heti tosihommiin.
Hyvää ja kalaisaa kesää sinulle ja muillekin kalamiehille/-naisille/-pojille ja -tytöille!
T: Kesälomakalastaja
PS. Jos ei virvelillä tule mitään, niin pistäkääpä koho laineille pomppimaan. Mato-onki on varma kapine kalastukseen ja kohon liikkeitä katsellessa muu maailma unohtuu. Hermolepoa parhaimmillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117