Moi!
Aun tällähetkellä yksin ja minulla on maksimi asumistuki.Mietimme poikakaverini kanssa yhteen muuttamista.Vaikuttaako omiin tukiini kun poikaystäväni menee inttiin(valtio maksaa hänen osuutensa asumisesta eli n.150 euroa), eli saanko nyt tukia vähemmän koska oma asumiseni on vain puolet nykyisestä hinnasta vai miten? Melkoisen epäselvästi ilmaistu, nooo :D
tuet ja poikakaverin intti
6
309
Vastaukset
- hei haloo
Tämä on opintotukipalsta. Mene kysymään asumistuesta asumistuki-palstalle. Siellä liikkuu siitä asiasta kiinnostuneita ja tietäviä.
- iahn oikealla palstalla
En kyllä tiedä vastausta kysymykseesi, mutta asumislisä kyllä kuuluu opintotukeen, kuten myös lainantakaus :)
- hei haloo
iahn oikealla palstalla kirjoitti:
En kyllä tiedä vastausta kysymykseesi, mutta asumislisä kyllä kuuluu opintotukeen, kuten myös lainantakaus :)
Jos aloituksessa puhutaan asumisTUESTA eikä sanaakaan asumisLISÄSTÄ, niin kyllä silloin on aiheellista ohjata asumislisä-palstalle, eikä kuvitella, että "kyllä se nyt tarkoitti kuitenkin asumislisää". Ei sitä voi noin vaan mennä arvailemaan, mitä joku toinen on viestillään tarkoittanut. Voi mennä neuvot ihan perseelleen, kun ei tiedä, että nyt tarkoitettiinknin jotain ihan muuta kuin mistä kirjoitettiin.
- hei haloo
hei haloo kirjoitti:
Jos aloituksessa puhutaan asumisTUESTA eikä sanaakaan asumisLISÄSTÄ, niin kyllä silloin on aiheellista ohjata asumislisä-palstalle, eikä kuvitella, että "kyllä se nyt tarkoitti kuitenkin asumislisää". Ei sitä voi noin vaan mennä arvailemaan, mitä joku toinen on viestillään tarkoittanut. Voi mennä neuvot ihan perseelleen, kun ei tiedä, että nyt tarkoitettiinknin jotain ihan muuta kuin mistä kirjoitettiin.
"...kyllä silloin on aiheellista ohjata asumisTUKI-palstalle..."
- kurnau__
Tarkoitin opintotuen asumislisää...
- Viisan henkilö
Kela maksaa kokonaan poitsun osuuden (vuokra vesi sähkö) ja sä saat asumislisän laskettuna puolikkaasta vuokrasta vedestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894484Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513220
- 432892
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222412- 232116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161791Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725