Kokemuksia otetaan vastaan ja vinkkejä hyvistä hotellesita..
Natsit poisti edellisen viestin!
ANgelesin hotellit
6
1241
Vastaukset
- Mohel
Mutta olen kyllä Filippiineillä liikkunut ja sen verran kuullut etten usko että (hyvän) hotellin löytämisessä mitään vaikeuksia on. Vaikkapa saapuisitkin ilman varauksia. Meno tuntuu aika hurjalta ja asiantuntijat sanoo että siellä on suurinpiirtein Pattayan meininki. Muualla Phileillä on siistimpää.
- peitsentaittaja..
syynsa ole ollut, kun viestis poistettiin. Natsi loytyy joka jatkasta, jotka tietaa Filippiineista vain Angelscityn tai Thaikuista vain Pattayan.
- Steffo
hookoo kirjoitti:
Angelscity sama kuin Manila vai tarkottaako jotain laajempaa aluetta?
Kun vilkaiset Luzonin karttaa niin näet että Angeles City sijaitsee jotain 60 km Manilasta pohjoiseen. Nykyään sinne menee moottoritie. Kaupunki tuli kuuluisaksi Vietnamin sodan aikana amerikkalaissotilaiden lomapaikkana. Tuolloin sinne kerääntyi kymmeniä tuhansia prostituoituja. Nykyään tanssii kaupungin baareissa jotain 5000 likkaa. Siellä asuu myös aika lailla länsimaisia eläkeukkoja jotka ovat päättäneet viettää lopun elämänsä hyvin irstaasti.
- sanoa,
Steffo kirjoitti:
Kun vilkaiset Luzonin karttaa niin näet että Angeles City sijaitsee jotain 60 km Manilasta pohjoiseen. Nykyään sinne menee moottoritie. Kaupunki tuli kuuluisaksi Vietnamin sodan aikana amerikkalaissotilaiden lomapaikkana. Tuolloin sinne kerääntyi kymmeniä tuhansia prostituoituja. Nykyään tanssii kaupungin baareissa jotain 5000 likkaa. Siellä asuu myös aika lailla länsimaisia eläkeukkoja jotka ovat päättäneet viettää lopun elämänsä hyvin irstaasti.
... että se enkelten kaupunki ei varmaankaan tarkoita, että nuo ukot olisivat muutenkaan mitään enkeleitä, vaan Filippiineillä majailevista länsimaalaisista esim. amerikalaisista, saksalaisista ym. osalla on varsin hyviä syitä oleilla toisella puolella maapalloa.
Eli kannattaa oikeasti katsoa kenen seurassa aikaansa viettää - ei angelesissa
sanoa, kirjoitti:
... että se enkelten kaupunki ei varmaankaan tarkoita, että nuo ukot olisivat muutenkaan mitään enkeleitä, vaan Filippiineillä majailevista länsimaalaisista esim. amerikalaisista, saksalaisista ym. osalla on varsin hyviä syitä oleilla toisella puolella maapalloa.
Eli kannattaa oikeasti katsoa kenen seurassa aikaansa viettää"Filippiineillä majailevista länsimaalaisista esim. amerikalaisista, saksalaisista ym. osalla on varsin hyviä syitä oleilla toisella puolella maapalloa"
jos ei tiedä niin kannattais ehkä pitää naamansa kiinni, pattis on sellanen mesta josta puhut, ei angeles
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517