ANgelesin hotellit

Nimetön............

Kokemuksia otetaan vastaan ja vinkkejä hyvistä hotellesita..
Natsit poisti edellisen viestin!

6

1241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mohel

      Mutta olen kyllä Filippiineillä liikkunut ja sen verran kuullut etten usko että (hyvän) hotellin löytämisessä mitään vaikeuksia on. Vaikkapa saapuisitkin ilman varauksia. Meno tuntuu aika hurjalta ja asiantuntijat sanoo että siellä on suurinpiirtein Pattayan meininki. Muualla Phileillä on siistimpää.

    • peitsentaittaja..

      syynsa ole ollut, kun viestis poistettiin. Natsi loytyy joka jatkasta, jotka tietaa Filippiineista vain Angelscityn tai Thaikuista vain Pattayan.

      • Angelscity sama kuin Manila vai tarkottaako jotain laajempaa aluetta?


      • Steffo
        hookoo kirjoitti:

        Angelscity sama kuin Manila vai tarkottaako jotain laajempaa aluetta?

        Kun vilkaiset Luzonin karttaa niin näet että Angeles City sijaitsee jotain 60 km Manilasta pohjoiseen. Nykyään sinne menee moottoritie. Kaupunki tuli kuuluisaksi Vietnamin sodan aikana amerikkalaissotilaiden lomapaikkana. Tuolloin sinne kerääntyi kymmeniä tuhansia prostituoituja. Nykyään tanssii kaupungin baareissa jotain 5000 likkaa. Siellä asuu myös aika lailla länsimaisia eläkeukkoja jotka ovat päättäneet viettää lopun elämänsä hyvin irstaasti.


      • sanoa,
        Steffo kirjoitti:

        Kun vilkaiset Luzonin karttaa niin näet että Angeles City sijaitsee jotain 60 km Manilasta pohjoiseen. Nykyään sinne menee moottoritie. Kaupunki tuli kuuluisaksi Vietnamin sodan aikana amerikkalaissotilaiden lomapaikkana. Tuolloin sinne kerääntyi kymmeniä tuhansia prostituoituja. Nykyään tanssii kaupungin baareissa jotain 5000 likkaa. Siellä asuu myös aika lailla länsimaisia eläkeukkoja jotka ovat päättäneet viettää lopun elämänsä hyvin irstaasti.

        ... että se enkelten kaupunki ei varmaankaan tarkoita, että nuo ukot olisivat muutenkaan mitään enkeleitä, vaan Filippiineillä majailevista länsimaalaisista esim. amerikalaisista, saksalaisista ym. osalla on varsin hyviä syitä oleilla toisella puolella maapalloa.

        Eli kannattaa oikeasti katsoa kenen seurassa aikaansa viettää


      • ei angelesissa
        sanoa, kirjoitti:

        ... että se enkelten kaupunki ei varmaankaan tarkoita, että nuo ukot olisivat muutenkaan mitään enkeleitä, vaan Filippiineillä majailevista länsimaalaisista esim. amerikalaisista, saksalaisista ym. osalla on varsin hyviä syitä oleilla toisella puolella maapalloa.

        Eli kannattaa oikeasti katsoa kenen seurassa aikaansa viettää

        "Filippiineillä majailevista länsimaalaisista esim. amerikalaisista, saksalaisista ym. osalla on varsin hyviä syitä oleilla toisella puolella maapalloa"

        jos ei tiedä niin kannattais ehkä pitää naamansa kiinni, pattis on sellanen mesta josta puhut, ei angeles


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe