Sain antibiootti kuurin angiinaan, ja menkat tietenkin alkoivat tämän kuurin aikana. Yleensä menkkojen aikaan kivut ovat valtavat, kestävät kahdeksan pvä ja vuoto on todella runsasta. tästä olen kärsinyt kaksi ja puoli vuotta. tällöin ei voi sanoa etteikö menkkoja tavallaan 'huomaisi'. nyt kuurin aikana kivut ovat poissa, vuoto on paljon vähäisempää mikä on helpottanut oloani ja saanut epävarmuuttani pois. olen tässä miettinyt että antaisikohan e-pillereiden hankinnat saman vaikutuksen. tulisi päivistäni helpommat.
mikä vaikutus?
2
191
Vastaukset
- Minaaaa
E-pillereillä on yleisesti sellainen vaikutus että vuoto vähenee ja kivut myös. Mutta en tiedä kannattaako niitä pillereitä pelkästään siitä syystä hankkia? Tosin jos sinulla kivut on valtavat ja vuoto häiritsevän runsasta niin mikäs siinä, olo varmasti ainakin helpottuu. Kannattaa kuitenkin keskustella lääkärin kanssa asiasta.
- 159585896
Minulla oli teininä ongelmia kuukautisten kanssa. Olivat todella runsaat ja kivuliaat. Iän myötä ongelmat ovat kuitenkin vähentyneet.
Nykyään minulla on helpot ja huomaamattomat kuukautiset. Yöllä en vuoda ollenkaan, joten en tarvitse edes sidettä. Vuoto alkaa taas n. tunti heräämisen jälkeen.
Tämä kaikki on ällistyttävää, kun vertaa teinivuosiini ja aina todella runsas verisiin öihin, jolloin sai herätä koko takapuoli veressä. Mitään hoitoja en ole koskaan käynyt läpi, enkä ole käyttänyt hormooneja.
Jos olet vielä nuori. Sinullakin on toivoa siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057451
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1025264Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163516Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253461Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3491506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?561324