. . . et mistä vois saada kaikkii yrttejä
ja muita kamoi mitä loitsimises tarttee?
Ja jos te ette kirjota vastausta niin älkää
alkako kirjottaa yhtää mitää negatiivista.
Kiitti
Tietääkö kukaan. . .
3
664
Vastaukset
- Lindisfarne
Riippuu ihan siitä mitä loitsuja teet ja mitä niihin tarvitset. Esimerkiksi mausteitahan läytyy mistä vaan kaupasta - suolaa, salviaa, rosmariinia, mitä nyt tarvitsetkin. Kesällä voi kerätä ulkoa kaikenlaista yrttipuolta ja muutakin. Voimaesineitä ja silleen. Netistä löytyy taikaromppeen myyjiä pilvin pimein, joku suomalainenkin bisnes seassa. Nemiro esimerkiksi. Jos loitsusi on peräisin jonkun muun grimoiresta kuin omastasi, saatat joutua keksimään korvaavia ainesosia. Se on hauskaa puuhaa, siis koettaa löytää sopiva korvaava juitsku.
- xxx
ainahan voi pitää simmut auki. kirpareiltakin tekee löytöjä. Tikarin voi korvata vaikka leipäveitselä. sauvan voi askarrella itse.ei tarvitse ostaa kalliita tuotteita kun ne voi korvata, esim pikari voi olla lasia joku halpa ja toimii ihan hyvin... T:XXX
- maagikko.
xxx kirjoitti:
ainahan voi pitää simmut auki. kirpareiltakin tekee löytöjä. Tikarin voi korvata vaikka leipäveitselä. sauvan voi askarrella itse.ei tarvitse ostaa kalliita tuotteita kun ne voi korvata, esim pikari voi olla lasia joku halpa ja toimii ihan hyvin... T:XXX
Frantsilan puutarhasta luonnonmukaisesti kasvatettuja, laaja valikoima. Oliskohan netti sivut. Ainakin puh.l löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728