Vuosittain Helsingin yliopiston lastentarhanopen koulutukseen otetaan sisään n 100 uutta opiskelijaa. Onko teillä mitään tietoa, kuinka paljon vuosittain varsijoilta otetaan sisään? Onko mitään mahkuja päästä kuudennelta varasijalta sisään? Kiitos jo etukäteen.
KAIKKI, JOTKA TIETÄVÄT HELSINGIN YLIOPISTON lASTENTARHANOPENKOULUTUKSEN VARASIJOISTA
5
905
Vastaukset
- Isolla
Elä kirjoita isoilla kirjaimilla kun se vaikuttaa että huutaisit. Kiitos.
- pääset kyllä
sisään lto-puolelle. Katso vaikka netistä, että onko moni päässyt molempiin, sekä lo että lto, niin todennäköisesti valitsevat lo-puolen. Minä ainakin vapautan yhden varasijapaikan helsingin lto-puolelle! :)
- aika varmasti
KAtoin mielenkiinnosta nopeesti moniko on päässy molempiin lto ja lo, ja ainaki 5 sain noin nopeesti laskettua ku silmäilin..Varmasti on useampi :)
- ja ...
minä olen kuudes koska valitsen lo-puolen ja nimeäni ei näy siellä. :D Onnea!!!
- mdfdsafs
Minä puolestani pääsin Helsingin yliopistoon luoknaopettajakoulutukseen, joka olikin 1 hakutoiveeni. Hain myös lastentarhanopettajakoulutukseen Helsingin yliopistoon, jonne sen sijaan jäin 5:lle varasijalle. En tietenkään jäänyt jonottamaan mahdollista lastentarhanopettajan puolen opiskelupaikkaa, joten ainakin yksi vähemmän on nyt sinua ennen varasijoilla.
Toivottavasti pääset!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1742057
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851489Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821414Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta121182Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401066Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2101003- 42918
- 96854
- 85815
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49785