Vuosittain Helsingin yliopiston lastentarhanopen koulutukseen otetaan sisään n 100 uutta opiskelijaa. Onko teillä mitään tietoa, kuinka paljon vuosittain varsijoilta otetaan sisään? Onko mitään mahkuja päästä kuudennelta varasijalta sisään? Kiitos jo etukäteen.
KAIKKI, JOTKA TIETÄVÄT HELSINGIN YLIOPISTON lASTENTARHANOPENKOULUTUKSEN VARASIJOISTA
5
925
Vastaukset
- Isolla
Elä kirjoita isoilla kirjaimilla kun se vaikuttaa että huutaisit. Kiitos.
- pääset kyllä
sisään lto-puolelle. Katso vaikka netistä, että onko moni päässyt molempiin, sekä lo että lto, niin todennäköisesti valitsevat lo-puolen. Minä ainakin vapautan yhden varasijapaikan helsingin lto-puolelle! :)
- aika varmasti
KAtoin mielenkiinnosta nopeesti moniko on päässy molempiin lto ja lo, ja ainaki 5 sain noin nopeesti laskettua ku silmäilin..Varmasti on useampi :)
- ja ...
minä olen kuudes koska valitsen lo-puolen ja nimeäni ei näy siellä. :D Onnea!!!
- mdfdsafs
Minä puolestani pääsin Helsingin yliopistoon luoknaopettajakoulutukseen, joka olikin 1 hakutoiveeni. Hain myös lastentarhanopettajakoulutukseen Helsingin yliopistoon, jonne sen sijaan jäin 5:lle varasijalle. En tietenkään jäänyt jonottamaan mahdollista lastentarhanopettajan puolen opiskelupaikkaa, joten ainakin yksi vähemmän on nyt sinua ennen varasijoilla.
Toivottavasti pääset!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298