Vuosittain Helsingin yliopiston lastentarhanopen koulutukseen otetaan sisään n 100 uutta opiskelijaa. Onko teillä mitään tietoa, kuinka paljon vuosittain varsijoilta otetaan sisään? Onko mitään mahkuja päästä kuudennelta varasijalta sisään? Kiitos jo etukäteen.
KAIKKI, JOTKA TIETÄVÄT HELSINGIN YLIOPISTON lASTENTARHANOPENKOULUTUKSEN VARASIJOISTA
5
951
Vastaukset
- Isolla
Elä kirjoita isoilla kirjaimilla kun se vaikuttaa että huutaisit. Kiitos.
- pääset kyllä
sisään lto-puolelle. Katso vaikka netistä, että onko moni päässyt molempiin, sekä lo että lto, niin todennäköisesti valitsevat lo-puolen. Minä ainakin vapautan yhden varasijapaikan helsingin lto-puolelle! :)
- aika varmasti
KAtoin mielenkiinnosta nopeesti moniko on päässy molempiin lto ja lo, ja ainaki 5 sain noin nopeesti laskettua ku silmäilin..Varmasti on useampi :)
- ja ...
minä olen kuudes koska valitsen lo-puolen ja nimeäni ei näy siellä. :D Onnea!!!
- mdfdsafs
Minä puolestani pääsin Helsingin yliopistoon luoknaopettajakoulutukseen, joka olikin 1 hakutoiveeni. Hain myös lastentarhanopettajakoulutukseen Helsingin yliopistoon, jonne sen sijaan jäin 5:lle varasijalle. En tietenkään jäänyt jonottamaan mahdollista lastentarhanopettajan puolen opiskelupaikkaa, joten ainakin yksi vähemmän on nyt sinua ennen varasijoilla.
Toivottavasti pääset!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521867
- 621802
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121345- 611151
- 491114
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41795Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118657Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86650Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32627- 38586