Vuosittain Helsingin yliopiston lastentarhanopen koulutukseen otetaan sisään n 100 uutta opiskelijaa. Onko teillä mitään tietoa, kuinka paljon vuosittain varsijoilta otetaan sisään? Onko mitään mahkuja päästä kuudennelta varasijalta sisään? Kiitos jo etukäteen.
KAIKKI, JOTKA TIETÄVÄT HELSINGIN YLIOPISTON lASTENTARHANOPENKOULUTUKSEN VARASIJOISTA
5
878
Vastaukset
- Isolla
Elä kirjoita isoilla kirjaimilla kun se vaikuttaa että huutaisit. Kiitos.
- pääset kyllä
sisään lto-puolelle. Katso vaikka netistä, että onko moni päässyt molempiin, sekä lo että lto, niin todennäköisesti valitsevat lo-puolen. Minä ainakin vapautan yhden varasijapaikan helsingin lto-puolelle! :)
- aika varmasti
KAtoin mielenkiinnosta nopeesti moniko on päässy molempiin lto ja lo, ja ainaki 5 sain noin nopeesti laskettua ku silmäilin..Varmasti on useampi :)
- ja ...
minä olen kuudes koska valitsen lo-puolen ja nimeäni ei näy siellä. :D Onnea!!!
- mdfdsafs
Minä puolestani pääsin Helsingin yliopistoon luoknaopettajakoulutukseen, joka olikin 1 hakutoiveeni. Hain myös lastentarhanopettajakoulutukseen Helsingin yliopistoon, jonne sen sijaan jäin 5:lle varasijalle. En tietenkään jäänyt jonottamaan mahdollista lastentarhanopettajan puolen opiskelupaikkaa, joten ainakin yksi vähemmän on nyt sinua ennen varasijoilla.
Toivottavasti pääset!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438168
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724696
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373420Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483136Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482858Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262825- 392659
- 412106
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817