Facebook ei toimi

Apua, apua

Josko täältä löytyisi ongelmaani apua.

Facebookin kanssa on kotikoneella ongelmia. Kavereiden profiilisivut ei näy kunnolla. Jotkut näkyy ok, jotkut vain osittain, jolloin sivu näyttäisi olevan ok, mutta profiili loppuu koodin pätkään, ja osa profiilisivuista ei näy ollenkaan, vaan profiilisivu näyttää pelkkää koodia valkoisella taustalla.

Ongelma ei ole Facebookissa, koska työkoneella kaikki pelaa ok. Selaimena on Firefox 2.0.0.15. Kokeilin myös IE:llä, mutta ei pelitä silläkään.

Osaisiko joku auttaa? Voisiko vika liittyä esimerkiksi javaan tai javascriptiin ja jos voisi, mitä asialle olisi tehtävissä?

25

12392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naamakirja

      Mul kans ongelmia FBn kanssa. Töissä toimii hyvin, mut himassa ei. Esim tilapäivyskenttään kun kirjoittaa tekstiä, niin se "ei lähetä" sitä. Sama viestien suhteen. Ei suostu lähettää kun "klikkaa" *lähetä*painiketta. Toinen ongelma on kun valitsee "näytä kaikki kaverit" niin ei tule listaa kavereista... Sama ongelma mozillalla, IE ja Apple safarilla...

      • heidih76

        Mulla ihan sama ongelma kun edellises viestin lähettäjäl... joko olette selvittäneet ongelman vaiko tökkiikö edelleen?
        Laittakaa vastausta jos olette saanet selville miksi facebook tekee tuollaista.


      • kcm_j
        heidih76 kirjoitti:

        Mulla ihan sama ongelma kun edellises viestin lähettäjäl... joko olette selvittäneet ongelman vaiko tökkiikö edelleen?
        Laittakaa vastausta jos olette saanet selville miksi facebook tekee tuollaista.

        Naamakirja toimii taas. Vastaus löytyi palomuurin asetuksista kohdasta: ad blocking sen kun ottaa pois päältä niin johan toimii. ON se vaan kumma kun tuntuu et se on ollut aina päällä ja nyt vaan lakkas toimimasta. Koitas säätää sitä.


      • anonyymi
        kcm_j kirjoitti:

        Naamakirja toimii taas. Vastaus löytyi palomuurin asetuksista kohdasta: ad blocking sen kun ottaa pois päältä niin johan toimii. ON se vaan kumma kun tuntuu et se on ollut aina päällä ja nyt vaan lakkas toimimasta. Koitas säätää sitä.

        muuten fb pelittää mut en pääse millään omalle Farmille mut mieheni pääsee samalla koneella omalleen... myöskään kyselyt eivät toimi! mistähän lie johtuu?? onko väliaikaista..?


      • Jaku1982
        anonyymi kirjoitti:

        muuten fb pelittää mut en pääse millään omalle Farmille mut mieheni pääsee samalla koneella omalleen... myöskään kyselyt eivät toimi! mistähän lie johtuu?? onko väliaikaista..?

        mulla on ihan sama vika!
        ei vaan pääse sisään eikä kyselyissä tuu uutta salasanaa tai mitää muutakaan!

        Rupeaa sylettää pikku hiljaan!!


      • muhaha
        Jaku1982 kirjoitti:

        mulla on ihan sama vika!
        ei vaan pääse sisään eikä kyselyissä tuu uutta salasanaa tai mitää muutakaan!

        Rupeaa sylettää pikku hiljaan!!

        KOrjatkaa ite se ongelma. tai elkää käyttäkö facebookkia. mitä te tällä märisette siitä. se on vaa yks nettisivu,.


      • Anonyymi
        muhaha kirjoitti:

        KOrjatkaa ite se ongelma. tai elkää käyttäkö facebookkia. mitä te tällä märisette siitä. se on vaa yks nettisivu,.

        Oletkohan ymmärtänyt tällaisten keskustelupalstojen periaatteen oikein. Ei näitä ole tarkoitettu siihen että sinä voit vittuilla ihmisille jotka kysyvät asiaa.


    • aaapuuua

      Your access to auto-complete search is blocked, because you issued too many queries.Saan aina tällasen viestin ku yritän etsiä kavereita.Mitä teen???

    • kemppalainen

      osaisko joku vastata facebok ongelmaan. On oma tili johon kirjauduin ja sitten aloin tehdä tuotteelle sivua. No face kysyi jotain linkittämisestä omaan sivuun joten se tuotesivu on käsittääkseni naimisissa oman nimisivuni kanssa. Nyt sitten näkyi sellainen ongelma että yritin eräällle sivustolle jättää viestiä ja linkkiä tuotesivustani mutta se ei näy muuta kun minulle. ei näy julkisesti eikä muillekaan kirjautuneille. Joten onko vika minun asetuksissani. Pääseekö tätä tuotesivua mitenkään erkaannuttamaan omasta profiilistani näin jälkikäteen.vai joudunko tekemään aivan alusta uuden sivun johon teen kirjautumisen. tämä on tietysti vaikeampi juttu kun olen jo linkkiä jakanut menee uusiksi ns. koko homma. Kiitos!

    • djz

      moika
      tuotta mun facbook ei mene oma sivule esimerkiksi jos painat oma nimijä niin se ei mene sinne se näytä virhelistä sivua osaisiko joku autta

    • gtfykkutg7

      fb näyttää epänormaalilta mitä teen?

    • KAARINA

      EI APUA OGELMIINNE. MINÄKIN OLEN TYRINYT FB KANSSA. paras PYSYÄ POISSA.

    • 10+7=17

      Onko muilla ollu vaikeuksia kirjautua Facebookkiin? Mulla on melkeen koko päivän tullu ilmotus palvelinvirheestä kun on koittanu kirjautua susään.

    • ninninaa

      Miten helvetissä pääsen FB:hen, mulle pitäs tulla puhelimeen vahvistuskoodi ihan niinkun ennenkin tuli mut nyt ei tuu, oon jo viikon tapellu ja laittanu ylläpidolle viesti eikä mitään apua ole tullut... järki menee...

    • mikä avuksi

      Muutaman päivän ollut niin että fb on toiminut vain pieneltä osin. Uutisiin ei tule mitään, useimpia valikkoja ei enää näy ja niitäkin jotka näkyvät ei klikkaamalla pääse yhtikäs mihinkään. Jos jonkun sivulle menen niin aikajanassa ei näy kuin 1-2 viimeisintä päivitystä. Mihinkään käyttämääni applikaatioon en enää pääse yms.yms. Mikähän mahtaa mättää ja etenkin, mistä apua saa kun fb:n kautta ei apua näköjään saa kun ei sieltä kukaan vastaa.

    • mikä avuksi

      ei kukaan osais auttaa, kiitos

    • MilaKunis

      En osaa auttaa mutta sama vika täälläkin.. ei näy kavereiden eikä omatkaan sivut kunnolla.

      • facebook 2

        Sama juttu , ihmettelinkin menin facebookiin niin sivut ovat ihan sekaisin ja päällekkäin ? uutissivu toimii mutta profiilisivut eivät ?


    • mikä avuksi

      Tätäkö se fb:n todellisuus on; todellisuudessa ko puljua ei kiinnosta pätkääkään oman "palvelunsa" taso, sen luotettavuus, pääasia on että bisnes pyörii. Taas yksi iso pulju joka on niin iso ettei vaivaudu palautteeseen edes vastaamaan.

      Kenelläkään ei taida olla ideoita miten kehitella ratkaisua, on vain odotettava josko jotain tapahtuu.

    • mikä avuksi

      Osaako kukaan sanoa edes miten fb:ltä saisi vastausta? Tai jotain...

    • mikä avuksi

      Tänään lähti toimimaan.

    • TurhaFACEBOOK

      Perustin facebook tilin ekaa kertaa. Voin sanoa että todella turha sovellus. Tuonut vain ongelmia.
      Myös instagram tilini täyttyi (joka4mainos) mainoksista heti sen jälkeen. Siis ennen tota minulla ei ollut mainoksia.

      Tarkoitukseni oli linkittää samat jutut facebookiin....ja näin kävi:

      Jostain syystä olen päässyt käyttämään tiliäni vain kolme kertaa ja blokannut ulos turvallisuussyistä ja valittanut epäilyttävästä toiminnasta. Lähetin kuvan itsestäni ja sitten pääsin monen viikon jälkeen jopa kirjautumaan kerran sinne. Tein asetuksista silloin kaksivaiheisen tunnistuksen. Sen jälkeen en ole päässyt enään kirjautumaan tiliini ja vaatii puhelinnumeron turvallisuustarkistusta jossa ongelmana on että tulee virheviesti että "Tämä käyttäjätili ei ole kelvollinen tähän prosessiin". Joten en pysty vahvistamaan. Hyvä vain että olen pysynyt poissa sieltä naamakirjasta ja virhe oli edes kokeilla.

    • Anonyymi

      Tee valitus fasen pääkonttoriin,. Minäkin tein ja viikon kuluttua tuli kohtelias vastaus pienen ohjelman muodossa jonka latasin ja avot fase lähti lentoon ihan uusin innoin.
      Kiitos vacesipuukki!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miksi hävittää profiilista tiedon Kiinnostunut: Naisista / Miehistä ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe