Formula 1

Sasutin

Mistä voi ostaa lippuja formuloihin? pitääkö mennä katsomoon vai voiko kattoa jostain reunalta??

7

1018

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsenmielisille

Näin luulen.

• minä hankin

olen ostanut

http://gpticketshop.com/en/f1.html

Taitaa lähes kaikilla radoilla olla sekä katsomoita että "area pass" tyyppisiä lippuja.

Yleensä katsomoiden edessä on skriinit - kisan seuraaminen on helpointa skeiiniltä(televisiosta), mutta kisafiilikseen pääsee vain paikanpäällä :)

Esimerkiski Belgian Spassa aluelipulla saa jopa todella hyviä paikkoja - kunhan on ajoissa liikkeellä.

Jos menee aluelipulla, niin harjoituspäivinä on hyvä tsekata se, missä kisaa on parasta katsoa. Ja tsekata, minne muut aluelipulliset kasaantuvat.

Ja muunmuassa belgiassa ja unkarissa on porukkaa, jotka katsovat aidan yli - mitä ihmeellisimpiä virityksiä siellä näkee. Ja Belgiassa olen bongannut faneja, jotka ovat kiivenneet aidanyli metsänsiimeksessä

• tosifanni

Parempi jäädä kotiin, formulat haisee!

• lapsenmielisille

MotoGP on moottoriurheilua, jossa punnitaan henkinen kantti.

• SPA F1
    • järjestäjältä

Ostakaa liput suoraan virallisilta kisajärjestelijöiltä netin kautta. Jokaisella GB:llä on omat viralliset nettisivut, joilta saat halvimmat mahdolliset liput. Liput toimitetaan mm. DHL:n toimesta suoraan kotia käteesi. Kaikista muualta lippuja ostaessa tulee näiden välittäjien omat palkkiot. Kalleinta on ostaa liput suomalaisilta matkatoimistoilta, jotka rokottavat välityspalkkioina törkeitä summia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      79
      1090
    2. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      104
      1075
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      67
      512
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      473
    5. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      112
      441
    6. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      8
      436
    7. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      13
      430
    8. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      42
      422
    9. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      15
      396
    10. Kysymys palstalaisille: kuinka moni nainen sietää miehen "pakkomielteistä" sekaantumista elämäänsä?

Siedättekö tai sietääkö teidän naisenne miehen "pakkomielteistä" sekaantumista naisen harrastuksiin, ulkonäköön, työhön
      Sinkut
      83
      391
    Aihe