UUSI BUSA VAI KILOGIKSU??

tietämätön 2

uusi busa vai kilogiksu? rakastan vauhtia ja kikkailua, myös matka-ajoa ja avovaimoani. kumpi siis olisi parempi vaihtoehto kaikki nämä huomioon ottaen..?

7

1280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häntä koipien välissä.

ettet joudu ulkoruokintaan.
      Monelle "tosimiehelle" on käynyt niin.

• eräs mies

On niissä sen verran eroa, että busan kyytiin pääsee vanhempikin ämmä ja leveät perät lepäävät leppoisasti busan leveällä penkillä. Gikserin kyytiin taas pystyy nousemaan vain notkea nuori naaras.

• pysy kyydissä

pitkään.

• Topi.

Busa vai kilogiksu? Vastaus.. osta CBR, blade 1000RR.

• k8 hayabusa

busa parempi reissulla ...

• gsx-r 1000

Tämä ei oikeasti ole minkäänlaista piruilua eikä muuta sellaista, jos sinun pitää kysyä täältä kumman pyörän hankkisit niin kumpikaan ei ole ihan kaikista sopivin sinulle, mieti mitä haet pyörältä ja koeaja molemmat, vaikka useampaankin otteeseen..

Jos olisi ihan pakko valita noista niin sitte busa, sillä on matkantekokin helppoa ja sillä on jopa mukava ajella kaks päällä. Tonninen on ihan eri vehje, sen saat selville laskemalla vaikka tehopainosuhteen, tonni on niille jotka ajelee pääasiassa itekseen, käy radalla silloin tällöin tai harrastaa vastaavaa maanteillä ;)

Molemmat noista on mahtavia pyöriä, molemmilla omat paremmat puolensa. Tietty tähän vastaa seuraavaksi busanisti joka sanoo että busa on tehokkaampi, niin jo sen varalle toistan sen että laske tuo tehopainosuhde ennen kuin alat uhoamaan, jos moista ei ilmaannu niin kaikki hyvin koska tätä en todellakaan kirjoittanut vittuiluksi tai ylistääkseni vaan toista pyörää..

• arjalainen #1

olisit sitte ollu kirjoittamatta, molopää!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1400
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109