vaan mieleen ku muistelin menneitä...utisia kun lueskelin.
Olihan niitä kavereita ja tehtiin mitä tehtiin...mutta entäs tällä iällä...vielä'kö vipattaa
miten jotkut vaihtaa kumppania kuin
16
838
Vastaukset
- vipattaa.
Vasemman silmän elohiiri ainakin.
- elämäkö
ihmiset ovat tiedostaneet ,että kun on vain yksi elämä se on elettävä nautiskellen ,
Parin vaihtokin kun on niin helppoa nykyään.
Ennen noin 50v sitte miehet petti luvalla vaimojaan ,kun se oli niitten tapa ,mutta nykyään nainen ei ole sen huonompi ja hyvä niin.
Itse olen ja myös mieheni päättäneet pysyä yhdessä ja sexikin on riittänyt liiton puitteissa.
- kade vai
mitä hittoa sulle kuuluu kuinka toiset vaihtaa kumppania??eiks sul oo omaa elämää? älä vaivaannu muista prkle
- äkäinen???
ärhennellä muille. Oletko ollut taas puutteessa?
- tuo luetun ymmärtäminen
kun taitaa olla hakusessa. Ota se silmä näppiin ja lue uudelleen!
- Päällekkäin
kun on jo tuota virtsankarkailua...
- Anneli_P
Tenalta ja kokeile niitä, säästää pyykkiä, kun ei pöksyjä tarvitse pestä jatkuvasti:)
- päällekkäin
Anneli_P kirjoitti:
Tenalta ja kokeile niitä, säästää pyykkiä, kun ei pöksyjä tarvitse pestä jatkuvasti:)
toinen seinänaapurina, toinen yläkerrassa!
- Anneli_P
päällekkäin kirjoitti:
toinen seinänaapurina, toinen yläkerrassa!
kärsimykseesi:)
Kuinka ikinä selviät tuollaisesta tilanteesta ehjin nahoin?
- harvoin
silloin vaihdetaan niitä pöksyjä - 10 - 20 vuoden välein.
- Riistaksi
reilu vuosi sitten kun muijalta petti pumppu, sen jälkeen olen kokeillut toistakymmentä erillaista kumppania, etupäässä nuorempia venakoita ja aasian likkaa myös, rahaa on palanut samaan tahtiin,välikös tuolla, kaikki ne sen vanhan korpun voittaa ja kirkkaasti, suosittelen,kokeilkaa ja vaihtakaa se vanha "rukkanen uudempaan silkkihanskaan".
Riistaksi kirjoitti:
reilu vuosi sitten kun muijalta petti pumppu, sen jälkeen olen kokeillut toistakymmentä erillaista kumppania, etupäässä nuorempia venakoita ja aasian likkaa myös, rahaa on palanut samaan tahtiin,välikös tuolla, kaikki ne sen vanhan korpun voittaa ja kirkkaasti, suosittelen,kokeilkaa ja vaihtakaa se vanha "rukkanen uudempaan silkkihanskaan".
saanko kysyä, - saatko oikeaa rakkautta, kumppanuutta ja hyvän rinnakkaiselon tuomaa rauhaa, - niiltä silkkihanskoilta ja rahalla?
Pirrejuupas kirjoitti:
saanko kysyä, - saatko oikeaa rakkautta, kumppanuutta ja hyvän rinnakkaiselon tuomaa rauhaa, - niiltä silkkihanskoilta ja rahalla?
Hyvä kun vastasit tuohon! Itse olisin sanonut AIKA paljon rumemmin...
Ei ole mies-parka tainnut katsoa peiliin eikä kalenteriin. Ei taida olla enää mikään pikkupoika vaan "aikuinen mies"! (mistä sen huomaa?)
Pissiä pää täynnä. Menisi vaan kaikki rahat ja paljon muutakin.piive kirjoitti:
Hyvä kun vastasit tuohon! Itse olisin sanonut AIKA paljon rumemmin...
Ei ole mies-parka tainnut katsoa peiliin eikä kalenteriin. Ei taida olla enää mikään pikkupoika vaan "aikuinen mies"! (mistä sen huomaa?)
Pissiä pää täynnä. Menisi vaan kaikki rahat ja paljon muutakin.toivotaan vain viisautta lisää :)
Hyvää lomamatkaa, ja niitä ilmoja, - parempia kuin tämä miun kolmeviikkoinen lomani on sisältänyt, mutta en mie valita, mullon kivoja ystäviä - aurinkonani :)
Kivaa lomaa..- Nainen 54
piive kirjoitti:
Hyvä kun vastasit tuohon! Itse olisin sanonut AIKA paljon rumemmin...
Ei ole mies-parka tainnut katsoa peiliin eikä kalenteriin. Ei taida olla enää mikään pikkupoika vaan "aikuinen mies"! (mistä sen huomaa?)
Pissiä pää täynnä. Menisi vaan kaikki rahat ja paljon muutakin.Tai en tiedä sittenkään, olisihan se kiva välillä saada vierasta ja yritystäkin siihensuuntaan on joskus ollutkin, mutta mikä lie kun se ei enää tässä iässä oikein kuitenkaan tunnu oikealta, koko naiminen on jo tainnut jäädä, viimekerrastakin on huh kamalaa! joko siitä on noin monta vuotta.
- Heikunkeikku
..ihmisistä tiedä, miten kumppaneita vaihtaa, enkä ole kiinnostunut.
Omalta kohdaltani sanon, että en kumppaneita vaihtele, vaikka se olisi mahdollista, koska olen leski.
Mieheni kuoleman jälkeen seurustelin pitkään yhden ja saman ihmisen kanssa. Kunpa en häntä olisi tavannut. Ensin hän oli todella erinomaisen hyvä, mutta osoittautuikin väkivaltaiseksi ja pirulliseksi ihmiseksi :(
Olin naimisissa hienon ihmisen kanssa lähes 30 vuotta ja siitä olen kiitollinen, että sain kokea niin pitkän ja hyvän liiton.
Luonnollisesti, kun tiesin, minkälainen hyvä yhdessä olo on, niin en voinut jatkaa uuden kumppanini kanssa, joka alisti ja teki kaiken hyvin vaikeaksi. Voin huonosti siinä suhteessa. Niinpä lähdin ja jätin hänet.
Tämän huonon suhteen takia, olen tullut hyvin varovaiseksi ja suorastaan PELKÄÄN, että "löytämäni" ihminen osoittautuisikin hetken kuluttua persoonallisesti häiriintyneeksi.
On parempi oll HYVIN yksin, kuin HUONOSTI kaksin.
Tahtoisin löytää PYSYVÄN suhteen, loppuelämäksi, enkä väliaikaisia suhteita, jotka eivät "vie" minnekään.
En tahdo kymmeniä miessuhteita elämääni ja olisi noloa, jos löytäisin uuden aviomiehen ja joutuisin kertomaan hänelle, että mieheni kuoleman jälkeen olen hypännyt sängystä toiseen :(
Tämä yksikin epäonnistunut suhde vaivaa, vaikka tein sen eteen kaikkeni :(
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624