Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Lasten kanssa Kap Verdeen?

äippä

Kertokaa kannattaako lasten kanssa lähteä matkaan? Onko tarpeeksi aktiviteettiä? Kauanko lennot kestää, millainen aikaero?

Kovasti kiinnostaisi paikkana:)

8

6326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • criola

      on 4 tuntia. Riippuu lastesi iästä, minkälaista tekemistä tarvitaan. Minä ainakin veisin kaikenikäiset lapseni sinne, niin ihana paikka on.Ja veinkin, mutta lapseni eivät ole enää pikkulapsia. Mutta pitää muistaa, että Kap Verden ja erityisesti Salin saaren ihanuus on auringossa, meressä ja valkoisissa unelmanpitkissä hiekkarannoissa. Uiminen, sukeltaminen (snorklaus) ja surffaus on aivan erityisen hienoa siellä.Voi tehdä myös veneretkiä, mm. veneellä jossa on lasinen pohja! Delfiinejä ja merikilpikonnia voi nähdä. Merikilppari on saaren nimikkolemmikki. Ja leppoisa elämänmeno on mukavavaa. Erittäin hyvää ruokaa myös paikallisisssa ravitoloissa, joita on runsaasti Santa Marian kylässä.Kap Verdellä voi viettää oikein sellaista loma lomaa. Paljon vahvaa aurinkovoidetta mukaan!!!! Viekää terveisiä kaikille ihanille ihmisille Santa Mariaan!

      • Nimetön

        Ostospaikkoja ei ilmeisesti ole hirveesti?

        Lapset on meillä jo koululaisia.


      • criola
        Nimetön kirjoitti:

        Ostospaikkoja ei ilmeisesti ole hirveesti?

        Lapset on meillä jo koululaisia.

        perinteisessä merkityksessä ei kannata Kap Verdelle suunnitella. Suosittelen Malesiaa tai jotakin muuta Aasian suurista keskuksista. Kap Verdellä ja Salin saarella on myytävänä rantanvaatteita ja surffailuelämäntapaan liittyviä vaatteita, erittäin hyviä musiikkikauppoja on sekä sitten afrikkalaista koriste-esinekauppaa. Santa Marian kylä on pieni ja Kap Verde on Afrikkaa, jokseekin alkuperäistä esim. tunnelma Santa Mariassa.
        Minä olen "himoshoppailija", mutta oli yllättävän ihanaa, kun ei tarvinnutkaan kiertää kauppoja kaiken päivää, nautittiin vaan olemassaolosta lämpimässä auringossa ihanan meren äärellä!


      • keiu
        criola kirjoitti:

        perinteisessä merkityksessä ei kannata Kap Verdelle suunnitella. Suosittelen Malesiaa tai jotakin muuta Aasian suurista keskuksista. Kap Verdellä ja Salin saarella on myytävänä rantanvaatteita ja surffailuelämäntapaan liittyviä vaatteita, erittäin hyviä musiikkikauppoja on sekä sitten afrikkalaista koriste-esinekauppaa. Santa Marian kylä on pieni ja Kap Verde on Afrikkaa, jokseekin alkuperäistä esim. tunnelma Santa Mariassa.
        Minä olen "himoshoppailija", mutta oli yllättävän ihanaa, kun ei tarvinnutkaan kiertää kauppoja kaiken päivää, nautittiin vaan olemassaolosta lämpimässä auringossa ihanan meren äärellä!

        ... muualle jos haluaa tehdä muitakin ostoksia kuin perinteisiä matkamuistoja ja rantavaatetta. Samaa mieltä kuin ed. kirjoittaja; rakastan shoppailua, mutta Cabo Verdellä et tule sitä kaipaamaan jos nautit auringosta, ihanista rannoista ja sopivan eksoottisesta meiningistä! (Jota muuten mielestäni löytyy myös Riu Funana-luksushotellista, jossa olen ollut. Tottakai ketjuhotellit on aina persoonattomampia, mutta tässä hotellissa henkilökunta on kokonaan paikallista, ihmisethän sen fiiliksen tuovat! :)


    • katsastettu

      Kyllä siellä lapsia näkyi, kolmella saarella käytiin ja hauskaa tuntui olevan.

    • ei enää

      Kävin tammi-helmikuussa.Kuuma ei ollut,mereen en tarennut joka päivä.Lapsille tuskin paljon aktiviteettiä.Paikalliset kauppiaat kimpussa,vaikkakin osa aivan mukavaa väkeä.Muuten ei saa kontaktia paikallisiin,ovat aika totista porukkaa.Rannalla kyllä sai olla ihanan rauhassa.Jos purjehdit niin hyvä paikka.

      ei jäänyt kaipuuta.

      • *matkailija

        Kävit tammi-helmikuussa saarella ja kerroit ettei kuuma ollut. Tarkeniko kuitenkin rannalla ottaa aurinkoa ja saiko rusketusta pintaan?Tammikuussa olisi suunnitelmissa lähteä.


      • ei enää
        *matkailija kirjoitti:

        Kävit tammi-helmikuussa saarella ja kerroit ettei kuuma ollut. Tarkeniko kuitenkin rannalla ottaa aurinkoa ja saiko rusketusta pintaan?Tammikuussa olisi suunnitelmissa lähteä.

        Rannalla olimme joka päivä.Aamulla mentiin,koska yleensä iltapäivällä meni pilveen.Yksi täysin pilvinen päivä kahden viikon aikana.Kova tuuli yleensä.Uimaan ei aina tarennut.Toki oli kuumaakin välillä.Hyvin päivettyneinä palasimme kotiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1535
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      31
      1227
    Aihe