Meidän kissan kanssa on aivan järkyttävät automatkat. Katti parkuu kuin sitä teurastettaisiin elävältä. Kissa on aina kopassaan ja joskus etuistuimella, joskus takapenkillä.
Kesäisin jää usea mökkireissu sen takia tekemättä ettei kestä kuunneella kissan parkumista. Aina pitää löytää hoitaja tms. jotta pääsee itse matkalle = hankalaa.
Olisiko jotain käytännöllisiä vinkkejä miten voisi saada miukua rauhoitettua ja matkantekoa helpommaksi.
Kissa on löytökissana otettu, ikä arvioilta 5-10v. Ei olla ilmeisesti pentuna totuteltu autoiluun. Voiko kissa oppia sen "taidon" vanhemmalla iällä?
Automatkalla
3
248
Vastaukset
- .........
kyllä voi oppia autoilemaan ajan kanssa, todennäköisemmin kissaa kuitenkin voisi ahdistaa se koppa? Onko mahdollista pitää valjaissa sylissä? Lääkäriltä voisi kysyä rauhoittavaa lääkitystä ja on jotain luontaistuotteitakin kai. Feliwaytä voi kokeilla, itsellä en huomannut että se auttaisi.
- kissa parkuu...
Ettei meinaa jaksaa kuunnella. Itse olen ostanut tota feliWayta, mutta se ei ainakaan meijän kissaan tepsiny :D
Joskus kissa rauhottuu syliin, mutta kantoboxissa huutaa aikamoisesti.. - todettu
kissa parkuu... kirjoitti:
Ettei meinaa jaksaa kuunnella. Itse olen ostanut tota feliWayta, mutta se ei ainakaan meijän kissaan tepsiny :D
Joskus kissa rauhottuu syliin, mutta kantoboxissa huutaa aikamoisesti..eipä auta feliway meilläkään.
lääkkeitä ei käsittääkseni saa enää. tai siis ne on tarkoitettu koirille ja siitä tabusta pitäisi antaa joku sadasosan kokoinen pala kissalle. hankalaa.
joskus olen kuullut että kopan kun peittää vaikka viltillä niin kissa saattaisi rauhoittua. pitää kuitenkin muistaa ilmanvaihto ja vallitseva lämpötila.
onko kugge kuullut tällaisesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1046724
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113309Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323180Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272348Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191716Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961351Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391302Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311206- 48984