Kuulin, että Pariisissa on kuurojen perustama kahvila, samantapainen kuin Turussa. Mutta missä päin Pariisia se sijaitsee? Tietääkö joku siitä? Jos, olisi kiva saada sen osoite. Ajattelimme käydä uteliaisuuttamme siellä katsomassa millainen se on. Emme suinkaan vertaile sitä Turun kahvilaan. Sekin on maailmanlaajuisesti ainutlaatuinen. :)
Kuurojen kahvila Pariisissa
3
521
Vastaukset
- etelänmatkaaja
Luulisin, että Pariisin matkailuneuvonnasta voi kysyä. Olen itsekin aiemmin ulkomailla kysynyt paikallisen kuurojen yhdistyksen osoitetta ja saanut sieltä osoitteen.
Hei!
Se Ranskassa oleva kahvila ei ole kuurojen kahvila, vaan kuulevien perustama, ja heillä on yksi kuuro työntekijä tiskaajana takahuoneessa. Yrittivät muka hyvää bisnestä mainostamalla kahvilaansa kuurojen kahvilaksi. Kysyin tätä asiaa Cafe Signistä ja minulle kerrottiin näin.
- paikanpäällä käynyt
Hei, todellakin Pariisissa on viittomakielinen kahvila. Kävin siellä itse kaksi vuotta sitten ja töissä siellä oli muutamia kuuroja, sekä kuulevia. Perustajat ovat kuulevia. Kommunikointi viittoen sujui hyvin ja mm. jokaisessa pöydässä oli pieni vihkonen, jossa oli arkipäivän viittomia kuvina, että asiakkaat pystyvät tilaamaan sitä apuna käyttäen. Tässä on kahvilan nettiosoite: http://www.cafesignes.com/. Aukioloajat kannattaa tsekata tarkkaan ennen menoa. Mukava paikka se on käydä katsomassa!
(Tosin pidän kyllä enemmän Turun kahvilasta, jossa saa ystävällisen palvelun lisäksi myös äärimmäisen maukasta kahvia! :) Kiitos siitä!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103