Sentraali oy

-tuppi-

tietääkös joku millainen työpaikka se on? tutkimushaastattelijan palkka?
onko millainen työhaastattelu? joku ryhmätilaisuus on ainakin..?!
millaista tutkimushaastattelijan työ on?

25

5450

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuin täällä kysellä

niin se paikka ei ole lähellekän sinua.
      Salaisuutena voin kertoa, että työ on paskamaista ja palkkaa et saa vaikka tekisit duunia yötä päivää. Luehan päivän uutiset noista puhelinmyyntihommista. Ihmiset kusettaa ja haistattaa jrestäin kaikki joille soitat. Kenen uskoisit tilaavan 7-lehden sinun kehoituksesta? Et edes itse!!

• kovan puoleisesti

sanottu, mutta valitettavan tosi. Ne on härskin häiskän hommia nuo myynti hommat, puhumattakaan "humpuukin" myynti puhelimitse.

Sitten kun pystyy mymään jotakin tuotetta, esim. kirjoja tai pölynimureita ovelta ovelle systeemillä, niin voi ajatella sentraaliksi tosi menestyksellä.

Surullista, mutta totta. Ei kannata karenssia lähteä hommaamaan.

• ei ole mitään vikaa

jos osaa puhelahjat, niin töihin vaan, ei siis voi verrata puhelinmyynti hommiin, kun kysymys on tutkimus haastatteluista. Ja kyseessähän on kiinteä tuntí palkka.

• Jyysteri

Tutkimushaastattelija tekee galluppia kuluttajille, seiskäpäiväätä myydään ihan jossain muualla ja Sentraalilla tulee tuntipalkka vaikka et osaisi valmiita kysymyksiä kysyäkkään.

Mistä teitä perseenreikiä siunautuu?

• ei pitäny tulla karenssii
        kovan puoleisesti kirjoitti:

sanottu, mutta valitettavan tosi. Ne on härskin häiskän hommia nuo myynti hommat, puhumattakaan "humpuukin" myynti puhelimitse.

Sitten kun pystyy mymään jotakin tuotetta, esim. kirjoja tai pölynimureita ovelta ovelle systeemillä, niin voi ajatella sentraaliksi tosi menestyksellä.

Surullista, mutta totta. Ei kannata karenssia lähteä hommaamaan.

Mutta , tuli 3 kk, eikä auttanu selittelyt työppäriin......KIITOS (puhelinmyyntityö)

• 7 euroo tunti miinus verot
        Jyysteri kirjoitti:

Tutkimushaastattelija tekee galluppia kuluttajille, seiskäpäiväätä myydään ihan jossain muualla ja Sentraalilla tulee tuntipalkka vaikka et osaisi valmiita kysymyksiä kysyäkkään.

Mistä teitä perseenreikiä siunautuu?

ja muutapa ei sit tukkaan ; )

• -tuppi-

kiitos asiallisista vastauksista ;)
      siis joo, puhelinmyynti tehtävät ei minuakaan kiinnosta yhtään. näitä tutkimushaastattelijoita etsittiin iltavuoroa tekemään, niin tästä kiinnostuin,sopisi minun elämäntilanteeseen hyvin. tottahan se kiinnostaa, että minkälaista työ on, ajattelin,että josko joku sentraalin työntekijä tänne eksyisi minulle kertomaan siitä, palkoitsta,haastattelusta ym.. haastatteluhan se jännittää kovasti :P

• kyseisessä

olen ollut kyseisessä firmassa duunissa ja voin sanooo ettei paskempaa paikkaa ole "tutkimushaastattelija" "palveluneuvoja" " kenttäsihteeri" näitä titteleitä kyllä on kyseisessä firmassa paljonkin ,mutt yhtäkaikki lehden myyntii eleäkeläisille kokopaska ja jos et saa myytyy mitään, nii heti on toimitusjohtaja vittuilemassa

• sentraalissa on

tosi hyvä työpaikkana js palkkakin ok, vsikka asiakkaat voivat olla tosi tosi öhöm v-mäisiä joskus meille, mutta kun osaat ns. myyntitaidot, ei ne kiukuttele kauaa, vaan jopa anteeksi pyytelevät, että eihän se sun syy ole jne. jos hinta on kallista näin euro aikaan!

Minä ainaskin tykkään ns. palvelutyöstä, vaikka asiakas on aina oikeassa, mutta kun osaat osasi, voit jopa saada kiitosta hyvästä neuvosta ja palvelustasi!
        EI kun reiliin, ota huomioon muutkin, ajattele jos itse olisit kyselypaikalla, mitä toivot sulle vastattavan, että olisit tytyväinen!
        Näin se menee!
        Tsemppiä!
        Me sentraalilaiset tykätään työstämme!

• tuumasta toimeen
        sentraalissa on kirjoitti:

tosi hyvä työpaikkana js palkkakin ok, vsikka asiakkaat voivat olla tosi tosi öhöm v-mäisiä joskus meille, mutta kun osaat ns. myyntitaidot, ei ne kiukuttele kauaa, vaan jopa anteeksi pyytelevät, että eihän se sun syy ole jne. jos hinta on kallista näin euro aikaan!

Minä ainaskin tykkään ns. palvelutyöstä, vaikka asiakas on aina oikeassa, mutta kun osaat osasi, voit jopa saada kiitosta hyvästä neuvosta ja palvelustasi!
        EI kun reiliin, ota huomioon muutkin, ajattele jos itse olisit kyselypaikalla, mitä toivot sulle vastattavan, että olisit tytyväinen!
        Näin se menee!
        Tsemppiä!

Myykös tämä "palveluneuvoja" muuta kuin semmoista pelvelua minkä tarve on asiakaslähtöistä?
        Siis esim. tarvitsen apua johonkin tietokoneen käyttöön, ohjetita tmv. ja soitan palvelunroon?

Mielestäni myyntityö, (tyrkkymyynti) puhelimella on varsin veemäistä ja vastenmielinen ilmiö.

-"olet juuri voittanut lehtiyhtiön palkinnon, saat kolme kuukautta ilmaiseksi (jotain lehteä), maksat vain loput 9 ja sitten jatkuu kestona. Pannaanko tulemaan?"
        -"Ei ole tarvetta, kiitos vain."
        -"Mutta jos nyt kuitenkin laitetaan, pannaan kolmeen erään laskut, niin ei ole kallis"
        -"No halpeneeko se sitten, ja kun ei ole tarvista tilata?
        -" Ei se halpene osamaksuilla mutta pannaanko tulemaan joku muu?
        -"Ei ole tarvetta tilata mitään"
        - "Mutta jo nyt kuitenkin laitetaan..."
        Jne

Kyllä on rasittavaa ja epäkohteliasta porukkaa.

• XXXXXXX
        tuumasta toimeen kirjoitti:

Myykös tämä "palveluneuvoja" muuta kuin semmoista pelvelua minkä tarve on asiakaslähtöistä?
        Siis esim. tarvitsen apua johonkin tietokoneen käyttöön, ohjetita tmv. ja soitan palvelunroon?

Mielestäni myyntityö, (tyrkkymyynti) puhelimella on varsin veemäistä ja vastenmielinen ilmiö.

-"olet juuri voittanut lehtiyhtiön palkinnon, saat kolme kuukautta ilmaiseksi (jotain lehteä), maksat vain loput 9 ja sitten jatkuu kestona. Pannaanko tulemaan?"
        -"Ei ole tarvetta, kiitos vain."
        -"Mutta jos nyt kuitenkin laitetaan, pannaan kolmeen erään laskut, niin ei ole kallis"
        -"No halpeneeko se sitten, ja kun ei ole tarvista tilata?
        -" Ei se halpene osamaksuilla mutta pannaanko tulemaan joku muu?
        -"Ei ole tarvetta tilata mitään"
        - "Mutta jo nyt kuitenkin laitetaan..."
        Jne

Kyllä on rasittavaa ja epäkohteliasta porukkaa.

samanlaisia kokemuksia ja samoilla sanoilla tyrkytetty lehtiä mullekin. Parin päivän sisällä soitti ensin semmonen helekutin ärrävikainen kätisevä ämmä, joka hoki joka väliin "pannaanko tulemaan?", ei millään uskonu kun sanoin ettei kiinnosta.
        Seuraavaksi soitteli hinttimäisesti puhuva jätkä, joka onneksi usko kerralla kun sanoin, että olen jo saanut just samanlaisen puhelun ja ettei kiinnosta.
        Molemmat puhelut alkoivat sanoilla "olette ollut niin hyvä asiakas, että haluaisimme tarjota teille palkkioksi valitsemanne lehden...." mikä v**un palkkio/palkinto se semmonen on josta pitää vielä maksaa? Senkun laittaisivat ilmaiseksi tulemaan, pitääpä ensi kerralla muistaa kysäistä tuota.

• kikkolo

etpä tunnu olleen toissä senraalilla,siellä EI myydä lehtiä

• kategoriaan
        kikkolo kirjoitti:

etpä tunnu olleen toissä senraalilla,siellä EI myydä lehtiä

ne kaikki kaupattavat paskat kuuluu, mm. pölynimurin pussit, joita minulle kaupiteltiin. Eipä akka millään uskonut kun kerroin saavani niitä kaupasta ostettua ja vieläpä halvemmalla kuin, että olisin ne postilaatikkoon asti tuotuna tilannut. Kuvitteleeko ne perkeleet, että kaikki ihmiset on nykyään uusavuttomia vai muutenko vaan surkea myyntikikka?

• paljoko maksettiin
        sentraalissa on kirjoitti:

Näin se menee!
        Tsemppiä!

tosta kehusta.....

• -työskentelevä-

Ihan väärinkäsitysten oikaisemiseksi on tehtävä tässäkin keskustelussa selväksi se, ettei Sentraalissa myydä aikakausilehtiä. Muutenkin perinteinen telemarkkinointi on siellä hyvin vähäistä, pääpaino Sentraalin toiminnassa on mm. tutkimushaastatteluissa.

Ja alkuperäiselle kysyjälle - sitä haastattelutilannetta ei kannata turhaan jännittää. Ihmisiä siellä "pöydän toisella puolellakin" vaan on. :)

• hiudfd

Tutkimushaastattelijan palkka noin 8-9e tunti.

• Sentraalin infossa käynyt
        hiudfd kirjoitti:

Tutkimushaastattelijan palkka noin 8-9e tunti.

Kävin hiljattain Sentraalin rekrytointi-infossa, palkka on kiinteä tuntipalkka 7,92€, mitään iltalisiä eikä lauantailisiä makseta ja työvuoroja on 3-5/viikossa, joten ei oikein leiville lyö jos ei ole muita tuloja!!!

• sirppat
        Sentraalin infossa käynyt kirjoitti:

Kävin hiljattain Sentraalin rekrytointi-infossa, palkka on kiinteä tuntipalkka 7,92€, mitään iltalisiä eikä lauantailisiä makseta ja työvuoroja on 3-5/viikossa, joten ei oikein leiville lyö jos ei ole muita tuloja!!!

sentraalissa olen joskus ollut, voin vain sanoa et työntekijät tosi jees, mutta johtoportaasta ei aina samaa voi sanoa... esimies on sit ESIMIES!

• Joputijoo

Kiitoksia, kun ilmoittelitte tällä palstalla tuosta paikasta.

Lähetin tuonne hakemuksen tänään. Jospa ne ottaisi minut töihin niin ei tarvitsisi viettää aikaa torilla ja puistikossa koko päivää.

Meikäläisellä olis sitten vara palkata vaikka Justiina Case kotiapulaiseksi, niin pääsis vähä rapsehtimaan. :)

• peestä

eti nyt oikee työpaikka

• rievas

Millainen oli? Ja saitko paikan?

• jippiai
        rievas kirjoitti:

Millainen oli? Ja saitko paikan?

Että jos palkka olisi jotain 9-10e luokkaa niin miksi sitä ei sitten ilmoiteta työpaikan ilmoituksessa? mainostetaan vain kiinteää tuntipalkkaa.. ja kun työtä jo ilmoitetaan "opiskelujen ohessa tai toisena työnä" niin mielestäni sekin kertoo, että se ei oikein lyö leiville.. itse olen ollut myyjänä päälle 9e tuntipalkalla ja sillä kyllä olen pärjännyt vaikka se onkin ollut ainoa työ..
        Toisaalta on myös vaikea uskoa, että yritys pitäisi kirjoillaan työntekijää joka nostaa vaan tuntipalkkaa, mutta jonka työ ei tuota tulosta.. Harmillista kyllä, täällä Kainuussa ei ole oikein kummoisia töitä tarjolla, mutta ennemmin ehkä odotan jotain kunnollista, kun ottaisin riskin karenssista ja menisin kokeilemaan jotain tuollaista työtä.

• jippiai
        jippiai kirjoitti:

Että jos palkka olisi jotain 9-10e luokkaa niin miksi sitä ei sitten ilmoiteta työpaikan ilmoituksessa? mainostetaan vain kiinteää tuntipalkkaa.. ja kun työtä jo ilmoitetaan "opiskelujen ohessa tai toisena työnä" niin mielestäni sekin kertoo, että se ei oikein lyö leiville.. itse olen ollut myyjänä päälle 9e tuntipalkalla ja sillä kyllä olen pärjännyt vaikka se onkin ollut ainoa työ..
        Toisaalta on myös vaikea uskoa, että yritys pitäisi kirjoillaan työntekijää joka nostaa vaan tuntipalkkaa, mutta jonka työ ei tuota tulosta.. Harmillista kyllä, täällä Kainuussa ei ole oikein kummoisia töitä tarjolla, mutta ennemmin ehkä odotan jotain kunnollista, kun ottaisin riskin karenssista ja menisin kokeilemaan jotain tuollaista työtä.

http://tes.multiedition.fi/multimagazine/web/2007/erityispalvelujen_tyonantajaliitto/Puhelinpalvelut_ja_yhteyskeskuksien_tes/37.php

Kajaanihan kuuluu tuohon PKL2:n. Eli tuon mukaan 7,92€/h.

• on taas
        jippiai kirjoitti:

http://tes.multiedition.fi/multimagazine/web/2007/erityispalvelujen_tyonantajaliitto/Puhelinpalvelut_ja_yhteyskeskuksien_tes/37.php

Kajaanihan kuuluu tuohon PKL2:n. Eli tuon mukaan 7,92€/h.

älykästä porukkaa liikkeellä. Eiköhän tämä tuntipalkkaa nostava työntekijä tee noita haastatteluita mistä firma varmaan saa rahaa. Kaverin tyttöystävä on ollut tuolla Kajaanin tiimissä joskus töissä ja ainakin tykkäsi, kun sai valita itse joka viikko mitkä päivät tekee.. Ei tällaista varmaan ole tarkoitettukaan kenellekkään leipätyöksi vaan on oiva juuri opintojen ohella. Joustavuus on se sana.

Kaverin tyttökaveri oli kyllä ihan paikasta ja porukastakin tykänny. Ei kuulemma turhan tiukka meininki, vaikka tulosta kuulemma kytätään, mutta sinällään työ ei kuulemma ollut vaikeaa kunhan jaksoi soitella.

• ja palkasta
        on taas kirjoitti:

älykästä porukkaa liikkeellä. Eiköhän tämä tuntipalkkaa nostava työntekijä tee noita haastatteluita mistä firma varmaan saa rahaa. Kaverin tyttöystävä on ollut tuolla Kajaanin tiimissä joskus töissä ja ainakin tykkäsi, kun sai valita itse joka viikko mitkä päivät tekee.. Ei tällaista varmaan ole tarkoitettukaan kenellekkään leipätyöksi vaan on oiva juuri opintojen ohella. Joustavuus on se sana.

Kaverin tyttökaveri oli kyllä ihan paikasta ja porukastakin tykänny. Ei kuulemma turhan tiukka meininki, vaikka tulosta kuulemma kytätään, mutta sinällään työ ei kuulemma ollut vaikeaa kunhan jaksoi soitella.

sen verran että ei sivutyössä jota tekee lisäansioina tarvitse summan pilviin noustakaan. Kiinteä tuntipalkka on turvallinen ja varma.
        Istut parituntia illassa ja soittelet puhelimella. VALMIITA KYSYMYKSIÄ. Olisi rikollista jos tästä saisi 2000 kuussa tililleen!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3306
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1658
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1513
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1419
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1354
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1286
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1218
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      942
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      872
    Aihe