Menossa viikoksi Prahaan ja luppoaikaa jonnin verran. Onko Prahassa mitään järkeä vuokrata pyörää ja päiväseltään fillaroida johonkin max 30 km päähän ? Olen vanhoista oppaista lueskellut ettei Praha ainakaan mikään pyöräretkikohde ole ollut, olisiko tilanne muuttunut. Niin ja mitä kannattaisi nähdä jos tähän vaihtoehtoon päätyy ?
Pyöräily Prahassa ?
3
583
Vastaukset
- No Joo
Vankimmista kriteereistä olla vuokraamatta pyörää
on järjetön liikenne. Siellä tapahtuu vakavia ko-
lareita lähes päivittäin. Nopeusrajoituksia ei
juurikaan kunnioiteta ja valoissakin jalankulkija
pärjää vain massavoimalla.
Ota juna tms. ja vuokraa kohdekaupungissa, niin
todennäköisyydet ehjään pyöräilyyn paranevat.- rinufhg
Lähellä Prahaa, Kutna Horassa olen usein tavannut/nähnyt pyöräilijöitä italialaisia ranskalaisia ja tietenkin tsekkejä. Vinkkinä tämä on vaatimaton kun ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta yksi vinkki tämäkin.
- No Joo
rinufhg kirjoitti:
Lähellä Prahaa, Kutna Horassa olen usein tavannut/nähnyt pyöräilijöitä italialaisia ranskalaisia ja tietenkin tsekkejä. Vinkkinä tämä on vaatimaton kun ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta yksi vinkki tämäkin.
onkin suositumpaa Prahan ulkopuolella mm. Määris-
sä, jossa maaston vaihtelut ovat suuria. Siellä
näkyy myös pienteillä kilpapyöräilynharrastajia,
koska ruuhkasta ei ole pelkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675630Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344244Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.961846- 631425
- 2611127
- 471112
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126969Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45792Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31743Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39695