Menossa viikoksi Prahaan ja luppoaikaa jonnin verran. Onko Prahassa mitään järkeä vuokrata pyörää ja päiväseltään fillaroida johonkin max 30 km päähän ? Olen vanhoista oppaista lueskellut ettei Praha ainakaan mikään pyöräretkikohde ole ollut, olisiko tilanne muuttunut. Niin ja mitä kannattaisi nähdä jos tähän vaihtoehtoon päätyy ?
Pyöräily Prahassa ?
3
626
Vastaukset
- No Joo
Vankimmista kriteereistä olla vuokraamatta pyörää
on järjetön liikenne. Siellä tapahtuu vakavia ko-
lareita lähes päivittäin. Nopeusrajoituksia ei
juurikaan kunnioiteta ja valoissakin jalankulkija
pärjää vain massavoimalla.
Ota juna tms. ja vuokraa kohdekaupungissa, niin
todennäköisyydet ehjään pyöräilyyn paranevat.- rinufhg
Lähellä Prahaa, Kutna Horassa olen usein tavannut/nähnyt pyöräilijöitä italialaisia ranskalaisia ja tietenkin tsekkejä. Vinkkinä tämä on vaatimaton kun ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta yksi vinkki tämäkin.
- No Joo
rinufhg kirjoitti:
Lähellä Prahaa, Kutna Horassa olen usein tavannut/nähnyt pyöräilijöitä italialaisia ranskalaisia ja tietenkin tsekkejä. Vinkkinä tämä on vaatimaton kun ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta yksi vinkki tämäkin.
onkin suositumpaa Prahan ulkopuolella mm. Määris-
sä, jossa maaston vaihtelut ovat suuria. Siellä
näkyy myös pienteillä kilpapyöräilynharrastajia,
koska ruuhkasta ei ole pelkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344492Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752914- 472433
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451737- 781409
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831212- 191128
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69908
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86874