Voiko mielestänne viettää polttareita, vaikka onkin mennyt vappuna salaa naimisiin ja hääjuhla on vasta syyskuussa? Siis kaaso tietää, mutta kaikki sukulaiset eivät tiedä (eivät edes tulevista kekkereistä). Pitääkö salassa ja viettää polttareita kuin ei olisi naimisissa vai juhlia niin, että ihmiset tietää? Tieto naimisiin menosta menee kutsun mukana, mutta polttarit saattaa olla ennen kutsujen lähettämistä.
Polttarit ennen siunausta
4
677
Vastaukset
- niitä näitä
polttareita tarvi viettää, pitää vain hääjuhlat vähän myöhässä
- liittyy
mielestäni siihen, että ollaan menossa naimisiin. (ei siihen, että ollaan jo naimisissa. Polttareissa vietetään vielä niitä viimeisiä poikamies/neiti päiviä kavereiden kesken. Jos ollaan jo naimisissa, niin miksette viettäisi ihan vaan iltaa kaveriporukalla? Ei niitä tarvii kutsua polttareiksi, sillä sitä ne eivät ole.
- polttareissa
valehdeltaisiin täysillä, että ei tässä naimisissa vielä olla, tietenkään! ja hups heijaa, kohta kaikki hääkutsun saatuaan tietää, että aviossa on oltu jo keväästä lähtien!
Eikö sitä voisi toimia rehellisellä pohjalla? Missä on nykyajan moraali? - keksisitte...
juhlille jonkun toisen nimen huumoripohjalta? Ihmiset loukkaantuvat yleensä ihan ihmeellisistäkin asioista, kuten juuri tällaisista... tiesikö siis "Liisa" ennen minua että he ovat jo naimisissa, miksei minulle kerrottu, enkö ole tärkeämpi kuin "Liisa" jne. sekä olonsa epävarmaksi tuntiessaan ihmiset käyttäytyvät oudosti ja juuri tällainen asetelma on sellainen. Pahaa mieltä itseltäsi ja muilta säästääksesi ehdotan että keksitte vaikka juhlille jonkin muun nimen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144453
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731495Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421381Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013