Hei.
Onko teillä ideoita miten saisi estettyä kissan menemisen parvekkeelle? kesä aikaan asunnossa on niin kuuma, että olisi kiva tuulettaa välillä.
Meillä parveketta ei ole mahdollista tuulettaa eikä parvekkeen kaiteeseen ole mahdollista laittaa mitään verkkoja. Joten ainoa mahdollisuus olisi rakentaa jonkinlainen verkko oven eteen. Kuitenkin sellainen että itse pääsisi parvekkeelle/pois sieltä vaivattomasti.
Ideoita?!
Kissan karkaamisen estäminen parvekkeelle
3
436
Vastaukset
- anni
siis ei ole mahdollista lasittaa
- verkko
Pienisilmäisestä verkosta ja puusta pitäisi kai tuossa tilanteessa rakentaa tavallaan toinen ovi. Kanaverkko on liian suurisilmäistä, kissa kiipeää siinä (ja voi loukata tassunsa), joten rakennelma tuskin edes pysyisi ehjänä...
Hätäratkaisuna varmaan kokeilisin itse rakentaa hyttysverkosta jonkinlaisen verhontapaisen, jonka vaikka nastoilla tai pienillä nauloilla kiinnittäisi aina paikoilleen. Tosin meillä tuuletusaukkojen hyttysverkoissa kiipeillään, joten ei välttämättä olisi kovinkaan kestävä ratkaisu.- anni
jes käytiin tänään ostamassa pala puutarha-aitaa joka sitten pysty suunnassa laitettiin oven eteen. ihanaa tuulettaa oikeen kunnolla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell422247Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.521816Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1331749Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041366Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,541100Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761018- 62969
- 20916
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54847Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd102831